Og godt er det.tenk hvis barna skulle husket alt det vi mammaer har dårlig samvittighet for.
Jeg har fått sti på øyet, og ser jo helt freaka ut.Vis vedlegget 24524
Sti er så avsindig vondt...!
*surrer på telefonen*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og godt er det.tenk hvis barna skulle husket alt det vi mammaer har dårlig samvittighet for.
Jeg har fått sti på øyet, og ser jo helt freaka ut.Vis vedlegget 24524
Gjør ikke så vondt akkurat nå heldigvis. Men tidvis gjør det vondt ja.Sti er så avsindig vondt...!
*surrer på telefonen*
Han er godt oppdratt!!Idag fant mannen ut at han og ville ha nettbrett, så han kjøpte ny og større Samsung tab til meg og så overtar han min gamle
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Ja det er hanHan er godt oppdratt!!![]()
Hva har du juksa med?Må innrømme å ha juksa litt i dagmen ikke nå...
![]()
♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
Det er ikke lov, fyfy!!Må innrømme å ha juksa litt i dagmen ikke nå...
![]()
At ho har tittet innom uten å skrive her.Hva har du juksa med?
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Og det er ikke lovAt ho har tittet innom uten å skrive her.![]()
Gjør ikke så vondt akkurat nå heldigvis. Men tidvis gjør det vondt ja.![]()
Hihi. Når jeg er hos bestemor lukter det annerledes av pruppene mine. Det gjør det vist av babyene sine også![]()
Nei, det er ikke lov. Skjer jo fint lite her inne hvis alle skal jukse.Og det er ikke lov![]()
Pumper du for å få opp produksjonen? Fryse ned? Eller ka?F**n ta melkespreng... Dager som denne jeg vurderer å slutte med hele pumpingen... Men får så dårlig samvittighet når jeg faktisk har produksjon...
*surrer på telefonen*
Pumper du for å få opp produksjonen? Fryse ned? Eller ka?![]()
![]()
*talatuten*
Huff.. godt det går riktig vei nå da! Er nå uheldig ogLong time no seebrystbetennelsen fikk jeg sjakk på med en heftig antibiotikakur som Ga lillebror VELDIG i vondt i magen. Toppet det hele med en skikkelig uvi dagen etter legebesøk, men heldigvis tok medisinen den også. Nesten to uker med intense magesmerter senere begynner vi å bli fine begge to; ) våknet hver andre til tredje time på natta nå for mat. Det dere er veldig heldige med sovinga, noe som har kommet nå i det siste eller har de Vært greie hele veien? Min er jo bare drøye 8uker....
-=[herq]=-
Huff.. godt det går riktig vei nå da! Er nå uheldig ogLong time no seebrystbetennelsen fikk jeg sjakk på med en heftig antibiotikakur som Ga lillebror VELDIG i vondt i magen. Toppet det hele med en skikkelig uvi dagen etter legebesøk, men heldigvis tok medisinen den også. Nesten to uker med intense magesmerter senere begynner vi å bli fine begge to; ) våknet hver andre til tredje time på natta nå for mat. Det dere er veldig heldige med sovinga, noe som har kommet nå i det siste eller har de Vært greie hele veien? Min er jo bare drøye 8uker....
-=[herq]=-