Hvis du titter innom her så...

Sti er så avsindig vondt...!

*surrer på telefonen*
Gjør ikke så vondt akkurat nå heldigvis. Men tidvis gjør det vondt ja. ;)

Hihi. Når jeg er hos bestemor lukter det annerledes av pruppene mine. Det gjør det vist av babyene sine også :p

Idag fant mannen ut at han og ville ha nettbrett, så han kjøpte ny og større Samsung tab til meg og så overtar han min gamle:rolleyes::p

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Han er godt oppdratt!! :p

Gjør ikke så vondt akkurat nå heldigvis. Men tidvis gjør det vondt ja. ;)

Hihi. Når jeg er hos bestemor lukter det annerledes av pruppene mine. Det gjør det vist av babyene sine også :p

Greit at det ikke gjør vondt hele tiden da :-)

Jaha? :-P jeg blir gal av den søtlige melkelukta av meg hele tiden :-P

*surrer på telefonen*

Og det er ikke lov :p

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
Nei, det er ikke lov. Skjer jo fint lite her inne hvis alle skal jukse. :p

Jupp, jupp. To av to barn sover. Gutta krutt aner jeg ikke, de er jo på fjellet. ;)

Amming her, tidlig idag...
Sikkert bare tørst da dey er så varmt for hun halv sover...

Skulle egentlig stå opp kl 5.. men måtte så på do. Putta i hu smokken så lenge og da jeg kom tilbake sov hu sætt igjen ♡ da blei det mat halv sju isteden!

F**n ta melkespreng... Dager som denne jeg vurderer å slutte med hele pumpingen... Men får så dårlig samvittighet når jeg faktisk har produksjon...

*surrer på telefonen*

F**n ta melkespreng... Dager som denne jeg vurderer å slutte med hele pumpingen... Men får så dårlig samvittighet når jeg faktisk har produksjon...

*surrer på telefonen*
Pumper du for å få opp produksjonen? Fryse ned? Eller ka? :p :)

*talatuten*

Pumper du for å få opp produksjonen? Fryse ned? Eller ka? :p :)

*talatuten*

Jeg pumper for å mate :-) ammer ikke, men han får melka jeg pumper :-) vet jo at han har så godt av melka, men holder på å bli tussete av spreng, melkelukta og den evinnelige lyden av pumpa... :-P

*surrer på telefonen*

Long time no see;) brystbetennelsen fikk jeg sjakk på med en heftig antibiotikakur som Ga lillebror VELDIG i vondt i magen. Toppet det hele med en skikkelig uvi dagen etter legebesøk, men heldigvis tok medisinen den også. Nesten to uker med intense magesmerter senere begynner vi å bli fine begge to; ) våknet hver andre til tredje time på natta nå for mat. Det dere er veldig heldige med sovinga, noe som har kommet nå i det siste eller har de Vært greie hele veien? Min er jo bare drøye 8uker....

-=[herq]=-

Long time no see;) brystbetennelsen fikk jeg sjakk på med en heftig antibiotikakur som Ga lillebror VELDIG i vondt i magen. Toppet det hele med en skikkelig uvi dagen etter legebesøk, men heldigvis tok medisinen den også. Nesten to uker med intense magesmerter senere begynner vi å bli fine begge to; ) våknet hver andre til tredje time på natta nå for mat. Det dere er veldig heldige med sovinga, noe som har kommet nå i det siste eller har de Vært greie hele veien? Min er jo bare drøye 8uker....

-=[herq]=-
Huff.. godt det går riktig vei nå da! Er nå uheldig og :(
Her var det de første 3-4 ukene med mat i 1-2 tida, så i 4-5 tida. Plutselig sov hu til rundt halv tre-tre. Og da holdt hu til 6-7 tida. Og så gikk det gradvis så hu sov til fire, halv fem, fem, halv seks og ny rekord nå i dag til halv sju. Dette ila siste 2-3 ukene. Hu var 9 uker i går :) hu får siste måltid mellom 20.30-22. Varierer litt. Men på kvelden har jeg så og si ikke mm, så da blir det fort 130-170ml mm. Og da holder jo det en god stund :)

-=[herq]=-
Huff.. godt det går riktig vei nå da! Er nå uheldig og :(
Her var det de første 3-4 ukene med mat i 1-2 tida, så i 4-5 tida. Plutselig sov hu til rundt halv tre-tre. Og da holdt hu til 6-7 tida. Og så gikk det gradvis så hu sov til fire, halv fem, fem, halv seks og ny rekord nå i dag til halv sju. Dette ila siste 2-3 ukene. Hu var 9 uker i går :) hu får siste måltid mellom 20.30-22. Varierer litt. Men på kvelden har jeg så og si ikke mm, så da blir det fort 130-170ml mm. Og da holder jo det en god stund :)

Back
Topp