Så masse fintDåpsdagen er unnagjort og sambo og jeg har lagt oss på sofaen med bena høyt for å se på serie![]()
Vis vedlegget 24849
Vis vedlegget 24850
Har du lagd bordkorta selv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så masse fintDåpsdagen er unnagjort og sambo og jeg har lagt oss på sofaen med bena høyt for å se på serie![]()
Vis vedlegget 24849
Vis vedlegget 24850
Blir trøtt av det ja...Innom Før jeg skal sove. Trøtt som fy. En dag på sjøen r rene sovemedisin! Natta; )
-=[herq]=-
Så masse fint
Har du lagd bordkorta selv?
Kjempe fineTakk for det
Ja, har laget dem selv: klipp og lim![]()
Og hvor går turen?Mate litt så bærer det avgårde![]()
♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
Men det høres så koselig ut daLigger å prøver å ta ein liten powernap på sofaen, men det er ikke å lett med tidenes blidaste jente ved siden av meg som bare vil prate og prate <3
BeitostølenOg hvor går turen?![]()
Eg er innom mellom amming og kaptein sabeltann teiningdritt vær i dag
![]()
*talatuten*
Kos dere på Beitostølen, er fint der oppe...Beitostølenfast hver sommer!
deilig!
Nei vi leier på Knuts hyttegrend. Kan leie mange ganger for det det koster å ha hytte... i alle fall herKos dere på Beitostølen, er fint der oppe...
Har dere hytte?
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Huff...Åååh, blir så bekymretVirker som om mine småsøsken (4 og 6 år) er på legevakta hele tida! De er så uheldige at det skulle ikke vært lov..
Nå har min bror vært der pga utslett over hele kroppen, var "bare" allergiutbrudd heldigvis. Under 2 mnd siden søsteren min fikk en murstein i hodet etter å ha vært på besøk hos ei venninne! Skal love dere at den telefonen var vond å få, siden ingen visste hvor ille (eller ikke) det var![]()
De har det virkelig med å skremme livskiten ut av meg de søsknene mine.. skjer jo noe hele tiden med demHuff...det går stort sett bra, men ikke noe hyggelig før man veit utfallet!
Vi kom midt oppi mc ulykka på tonsåsen i dag vi. Heldigvis ikke den første bilen..! Så vi slapp å stoppe. Like etterpå blei veien stengt. Fikk rimelig vondt i magen av å se hu mc dama lugge livløs i veikanten. En mann som hjalp til rista av seg blod på henda....hu lever men var visst livstruende skader. Blei helikopter til ullevaal.. Bare noen minutter før hadde motorsykkelen kjørt forbi oss! Håper hu klarer seg. Men tror ikke hu kjører så gris lengre!
Ja ikke billig med hytte der...Nei vi leier på Knuts hyttegrend. Kan leie mange ganger for det det koster å ha hytte... i alle fall her![]()
Zumba blir fort vant til den evige summingenJunior sovende på fanget. Mor er tung i hodet etter 1dag i ny bhg for 4åringen...! All ære til de som jobber i den støyen hver dag!!
-=[herq]=-
Hmm... noe autocorrect i det svaret der eller? ! Hoho.... Har kommet oss i seng, da gjenstår det bare å legge bort den hersens mobilen!Zumba blir fort vant til den evige summingen
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app