Hvis du titter innom her så...

Lillegutt sovnet i 23-23:30 tiden, våkna 08:30 :o

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Ny soverekord :) 06.00! :) men tok litt tid før hu sovna i går kveld da.. men ville ikke spise så mye før hu la seg, og heller ikke voldsomt mye nå. Skulle tru hu var megasulten etter å ikke ha spist på 9t.. men hu er da fornøyd ;)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
Lillegutt sovnet i 23-23:30 tiden, våkna 08:30 :o

Så deilig for begge to :-D

*surrer på telefonen*

Laget rosa pikekyss til dåpen på søndag, nå tar jeg natt. En ny bake og ryddedag i morgen.. :)
Flink du er da. Og dåpen er bare begynt påtenkt her. Tanken som teller, right??

Flink du er da. Og dåpen er bare begynt påtenkt her. Tanken som teller, right??
Såklart ;)
Vi skal ha feiringen hjemme hos oss, så vi har styrt litt for å få ting helt ferdig osv (en del oppussingsprosjekt som har stått halvferdig), men har ellers bare tatt litt og litt hver dag sånn at det ikke blir noe stress (er veldig god på å bli lett stresset nemlig) :)

Har stått med rumpa i været i 1 time og plukket multer :-D

*surrer på telefonen*

Har stått med rumpa i været i 1 time og plukket multer :-D

*surrer på telefonen*
Her var mannen og eldste jentene ute å plukket blåbær idag,så i morgen må jeg lage pai:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Her var meg, min mor og eldste å plukka blåbær både i går og idag. Knapp time gjekk det begge dagene før eg måtte gå tilbake. Minste gullet liker virkelig ikkje at mamma er vekke. Så når han våkner og finner ut at min far og pappaen er der og ikkje meg, då ble det rama skrik:p heldigvis er skogen 2min gange fra huset til foreldrene mine så eg var raskt på plass;)

Skikkelig bærdager gitt. :p gutta plukket også blåbær med pappaen idag. Imorgen skal de på fjelltur og sove i telt. ;) vi er hos bestemor/oldemor mens de er på tur. Imorgen går turen til ei venninne i Moelv. ;)

Her var mannen og eldste jentene ute å plukket blåbær idag,så i morgen må jeg lage pai:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Så deilig :-) her blir det multekrem når jeg kommer hjem fra hytta :-) skulle venta en uke, for da tror jeg det hadde vært mye mer modne bær :-P

*surrer på telefonen*

Her var meg, min mor og eldste å plukka blåbær både i går og idag. Knapp time gjekk det begge dagene før eg måtte gå tilbake. Minste gullet liker virkelig ikkje at mamma er vekke. Så når han våkner og finner ut at min far og pappaen er der og ikkje meg, då ble det rama skrik:p heldigvis er skogen 2min gange fra huset til foreldrene mine så eg var raskt på plass;)

Såpass? Greit å ikke være for langt unna da :-)

*surrer på telefonen*

Skikkelig bærdager gitt. :p gutta plukket også blåbær med pappaen idag. Imorgen skal de på fjelltur og sove i telt. ;) vi er hos bestemor/oldemor mens de er på tur. Imorgen går turen til ei venninne i Moelv. ;)

Tydeligvis :-P Oi! Moro for gutta :-) deilig å ha litt å fylle dagene med :-)

*surrer på telefonen*

Tydeligvis :-P Oi! Moro for gutta :-) deilig å ha litt å fylle dagene med :-)

*surrer på telefonen*
Ja, synes det er godt at de mye å finne på. Synes bare det er så trist at ikke det er med meg. Jeg har fått gjort så lite med de i sommer hvor jeg har kunne fokusert kun på de. Med babyer som ikke sover, og han som skrek opp mot tolv timer i døgnet så har det kun vært baby og så primærbehovene til gutta. Men i det lange løp så har ikke disse tre mnd noe å si. Var sengeliggende en mnd før fødsel også.

Men nå starter hverdagen igjen med skole, bhg og soverutiner på babyene. :)

De lukter at vi er borte, det er jeg sikker på. :p
Ja absolutt! Og når vi skal spise! :p i går lå han å slappet av på fanget til pappa, de andre hadde funnet seg middag, mens eg bare skulle skrive ferdig et innlegg her. Så gjekk eg rolig ut på kjøkkenet å fant meg mat, sa ikkje et ord og satt meg ned og tok et tygg.. og vips.. kem begynner ikkje då å spise opp både min far sine og sine egne fingre? Joda amme tid:p hehe mannen kjærte opp maten og eg satt å åt med fingrene :p Hihi

Ja absolutt! Og når vi skal spise! :p i går lå han å slappet av på fanget til pappa, de andre hadde funnet seg middag, mens eg bare skulle skrive ferdig et innlegg her. Så gjekk eg rolig ut på kjøkkenet å fant meg mat, sa ikkje et ord og satt meg ned og tok et tygg.. og vips.. kem begynner ikkje då å spise opp både min far sine og sine egne fingre? Joda amme tid:p hehe mannen kjærte opp maten og eg satt å åt med fingrene :p Hihi

Sånn er det her også. Jeg har hatt en måltid siden de ble født hvor ikke jeg har hatt baby på fanget, eller noen andre har holdt en av de. :p

Ja, synes det er godt at de mye å finne på. Synes bare det er så trist at ikke det er med meg. Jeg har fått gjort så lite med de i sommer hvor jeg har kunne fokusert kun på de. Med babyer som ikke sover, og han som skrek opp mot tolv timer i døgnet så har det kun vært baby og så primærbehovene til gutta. Men i det lange løp så har ikke disse tre mnd noe å si. Var sengeliggende en mnd før fødsel også.

Men nå starter hverdagen igjen med skole, bhg og soverutiner på babyene. :)

Skjønner... Men er som du sier heldigvis bare for en kort periode (i det lange løp) og blir jo sikkert fort glemt når de kommer tilbake i vanlig rutine :-)

*surrer på telefonen*

Skjønner... Men er som du sier heldigvis bare for en kort periode (i det lange løp) og blir jo sikkert fort glemt når de kommer tilbake i vanlig rutine :-)

*surrer på telefonen*
Og godt er det. :) tenk hvis barna skulle husket alt det vi mammaer har dårlig samvittighet for. :p

Jeg har fått sti på øyet, og ser jo helt freaka ut. ;) ImageUploadedByBV Forum1375449346.506634.jpg

Idag fant mannen ut at han og ville ha nettbrett, så han kjøpte ny og større Samsung tab til meg og så overtar han min gamle:rolleyes::p

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Back
Topp