Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har gått i klasse med hanSer stjernekamp. Andre som syns Atle er hot, eller?![]()
Prøvde og prate med han nå. Men nytter ikke. Min skyld fordi jeg ikke prater med han.. lettvint.
Så nå sitter jeg atter en gang og føler at vi ikke kom noen vei. Bortsett fra at d er min skyld.
Hvordan var han?Jeg har gått i klasse med hanÆrtabærta
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
vi klipper bort en to tre sånne en gang i uka vi
-=[herq]=-
Det høres jo godt ut! Skal prøvesHehevi bruker : 4 kyllingfilet som jeg skjærer i biter. Steker det, blander i hakka løk. Har i nesten hele boksen med VANLIG cremefraiche (i den som er lett svømmer kyllingen
)Lar det småkoke i ca 5 min mens jeg rører inn 1pose tacokrydder . Tar i paprikaen og vips ferdig
middag på ca 20min
den blir ikke bløt! Man kan putte i det man vil
![]()
Hvordan var han?![]()
Du.. erter.. meg????Haha, trur ikke kyllingen kan svømme lengere. DAAA-AAAH! *panneklask*
Nei din skyld er det i hvert fall ikke!
Han må jo også gi deg rom til å snakke. Det gjør han ikke når han er den som trenger støtte hele tiden..
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Tenkte det!Det var på videregående, da var han stikk motsatt av det han er i dag. Da var han en sossegutt![]()
Også kan en helle det i ildfastform og ha nachoschips øverst . De blir ikke. Myke, sinnsykt godtHehevi bruker : 4 kyllingfilet som jeg skjærer i biter. Steker det, blander i hakka løk. Har i nesten hele boksen med VANLIG cremefraiche (i den som er lett svømmer kyllingen
)Lar det småkoke i ca 5 min mens jeg rører inn 1pose tacokrydder . Tar i paprikaen og vips ferdig
middag på ca 20min
den blir ikke bløt! Man kan putte i det man vil
![]()
Aah, det må prøves!!Også kan en helle det i ildfastform og ha nachoschips øverst . De blir ikke. Myke, sinnsykt godt![]()