Hvis du titter innom her så..........

Prøvde og prate med han nå. Men nytter ikke. Min skyld fordi jeg ikke prater med han.. lettvint.
Så nå sitter jeg atter en gang og føler at vi ikke kom noen vei. Bortsett fra at d er min skyld.

Nei din skyld er det i hvert fall ikke!
Han må jo også gi deg rom til å snakke. Det gjør han ikke når han er den som trenger støtte hele tiden..

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Hehe :p vi bruker : 4 kyllingfilet som jeg skjærer i biter. Steker det, blander i hakka løk. Har i nesten hele boksen med VANLIG cremefraiche (i den som er lett svømmer kyllingen ;) )Lar det småkoke i ca 5 min mens jeg rører inn 1pose tacokrydder . Tar i paprikaen og vips ferdig :) middag på ca 20min ;) den blir ikke bløt! Man kan putte i det man vil ;)
Det høres jo godt ut! Skal prøves :-)

Fra æppen :-)

• Liker
Reactions: S.
Nei din skyld er det i hvert fall ikke!
Han må jo også gi deg rom til å snakke. Det gjør han ikke når han er den som trenger støtte hele tiden..

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Nemlig. Og jeg PRØVER og si til han at jeg ikke burde være nødt til og BE han om og legge vekk spill og cider for og legge seg med meg når jeg har d vondt. Han bør heller ikke SPØRRE om han "må" gjøre det, han bør bare GJØRE DET!
Jeg gjør jo det for han uten og tenke meg om engang...

Innom. Hatt besøk av svigers fra 13-15.30 åsså kom Søstra til sambo Kl 17-20.30
Dem bor alle i Oslo, men svigers hadde ikke plass i bilen så Søstra kunne sitte på så da måtte hun ta toget, mister første tog, mister andre, 3 toget var instilt så hun måtte ta buss! Å lille slo seg vrang Kl 16 til han sovna 21.30
Slitsom dag ass!!! Nå er det å slappe av å spille gta med sambo :p

Hehe :p vi bruker : 4 kyllingfilet som jeg skjærer i biter. Steker det, blander i hakka løk. Har i nesten hele boksen med VANLIG cremefraiche (i den som er lett svømmer kyllingen ;) )Lar det småkoke i ca 5 min mens jeg rører inn 1pose tacokrydder . Tar i paprikaen og vips ferdig :) middag på ca 20min ;) den blir ikke bløt! Man kan putte i det man vil ;)
Også kan en helle det i ildfastform og ha nachoschips øverst . De blir ikke. Myke, sinnsykt godt :)

Hohohohioooooohhhii .. Kjeder meg!!!!!! Savner tv'n på sovrommet! Jaggu bra den "nye" kommer om et par uker! Dritt med ødelagt tv, og lite penger! Ny sofa var viktigere i sommer!

Back
Topp