Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fyrt opp i ovnenHar en følelse av at det er søndag i dag
![]()
Har vært på kafé,mens mannen har vært barnevakt,som det heter når mannfolka har ansvar for barna. Vi er bare mammaer vi,men når mannfolka stiller opp så er det: "jøss,er han barnevakt? Så snill han er da"
Ikke for det,han ER snill altså. Men det er merkelig at de mannfolka skal få så mye ros når de gjør "jobben" sin.
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Nei vet du,du klager ikke syns jeg.
Du klager i alle fall med god grunn!
Jeg er nok veldig heldig med mannen min,for det er faktisk JEG som kan velge. Om jeg er sliten og trenger å hvile eller komme meg ut av huset så får jeg det. Fordi han vet hva som skjer hvis det blir for mye. Han vet at jeg har det mye bedre om jeg får avlastning når jeg trenger det,på alle områder. Og når jeg har det bra så har vi det bedre som par også.
Jeg tror nok han ofrer litt for meg,når han er sliten f.eks. fordi han vet at jeg er mer sliten,og han klarer lettere å hente seg inn. Det blir liksom mer ringvirkninger med meg
Men det har ikke kommet av seg selv heller. Jeg har kjeftet og grått og stilt meg helt åpen for han og latt han se hva som skjer når jeg ikke orker mer.
Jeg har også hatt flere samtaler med han om hva jeg TRENGER. Og jeg tror han merker at han får igjen for det,fordi deg får det bedre og blir enklere å ha med å gjøre.
Selv om jeg fortsatt kan være sur og grinete. Men da er jeg som regel sliten og har blitt flinkere til å si fra om det,og si "sorry at jeg kjefter,men jeg er dritsliten pga .......".
Regner med du har prøvd det meste,men det hjelper å stå på for seg selv også.
Man kan ikke bare gi og gi når man selv er tom. Da blir det en helvetes gjeld å betale til slutt..
Krev innskudd i energibanken din!
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Denne skjønte jeg ikke, svømmer kyllingen i creme fraiche? Oppskrift?Spise mat snaaaart!kylling i cremefraiche, med tacokrydder, løk, paprika i pita!
enkelt og godt! Salat ved siden av..
Denne skjønte jeg ikke, svømmer kyllingen i creme fraiche? Oppskrift?
Fra æppen![]()
Jeg har prøvd og prøvd. Pratet, grått og kjeftet. Han vet at vi har det bedre om jeg bare har ett liiite overskudd, men d er vell viktigere at han skal være lat og ligge på sofaen. Nei gudene vet asså.
Du er heldig.![]()
Æsj da.. kapp av han nesetippen!
kanskje den er i veien siden han tydeligvis ikke ser lenger..?
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
vi klipper bort en to tre sånne en gang i uka viLille skal dusje i kveld, satser på å få vekk hårpynten hans(Har åtte stk lodotter som sitter bom fast i bakhodet) Ikke spør meg hvordan de har kommet dit hen
![]()
HeheDenne skjønte jeg ikke, svømmer kyllingen i creme fraiche? Oppskrift?
Fra æppen![]()
Lykke til med dåp i morgenSliten! Men skal snart ut å ordne siste rest i lokalet til i morgen... Skal bli deilig å bli ferdige
Jente 2008 <3
Gutt 2010 <3
Jente 2013 <3