Hvis du titter innom her så..........

Lørdag er min dag til å ligge litt frampå , men får ikke sove. Poenget med hver sin dag er at ungene også er stelt når jeg står opp, at jeg slipper det en gang i uken . Men det er litt vanskelig å finne klær til de. At ikke jeg husker på å legge fram, må det neste fredag , ingen unnskyldning da .

Storesøster er levert hos svigers, sambo har dratt på dugnad i barnehagen og lillebror og jeg slapper av i senga :) Får ikke lov å løfte storesøster pga operasjonen så da går det litt dårlig å være alene med hu og lillebror samtidig :) sto opp og ordna hu slik at sambo leverte hu på vei til dugnaden, nå venter jeg bare på at paraceten skal virke så jeg kan få ordna litt lette ting her iallefall :)
God helg alle sammen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I dag skal sambo ha de to eldste, mens jeg ordner til dåp:)

Jente 2008 <3
Gutt 2010 <3
Jente 2013 <3

Mannen sto opp med storebror og tok med seg en veldig sosial baby etter amming så jeg skulle få sove litt til. Og hva har jeg gjort? Vært her.. :rolleyes:

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Å,nei så kjipt! Er så typisk at man får alt på en gang også da! Kunne ikke bare vært én av dem som var våken f.eks, neida :rolleyes:
Håper du får slappet av litt i løpet av dagen og sove godt til natta!:)

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Det er heelt utrolig vettu. Måtte ta storesøster inn til meg inatt. Gubben snorka som en idiot og klokka to så våkna ho og mente ho var ferdig og sove.
Så jeg bytta plass på dem. Det var jo teit for ho klarte jo og vekke lillesøster og de holdt det gående. :p dem kunne hvertfall sovet litt lenger idag da!! :rolleyes:

Det er heelt utrolig vettu. Måtte ta storesøster inn til meg inatt. Gubben snorka som en idiot og klokka to så våkna ho og mente ho var ferdig og sove.
Så jeg bytta plass på dem. Det var jo teit for ho klarte jo og vekke lillesøster og de holdt det gående. :p dem kunne hvertfall sovet litt lenger idag da!! :rolleyes:

Mannfolk!
Ja jeg syns virkelig de kunne sovet litt lenger når de var oppe halve natta.
Her våkna frøkna flere ganger,men sovna igjen med smokk. Til slutt putta jeg henne i nattposen og da sov hun godt. Ikke rart hun våkna når hun sparka av seg dyna hele tida

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Jeg prøvde meg på en "kan ikke du ta babyen med deg når du står opp?" til sambo idag.. svar: med meg ut å hente ved? :P da var det bare å stå opp gitt, gadd ikke krangle.. (hender jeg prøver meg med "hva tror du jeg må gjøre når jeg er alene med henne?" men det gir ikke rom til å sove etterpå :P )

Fra æppen :-)

Jeg prøvde meg på en "kan ikke du ta babyen med deg når du står opp?" til sambo idag.. svar: med meg ut å hente ved? :p da var det bare å stå opp gitt, gadd ikke krangle.. (hender jeg prøver meg med "hva tror du jeg må gjøre når jeg er alene med henne?" men det gir ikke rom til å sove etterpå :p )

Fra æppen :)

Nei, lurer på hvordan det tror vi får ting gjort når vi er alene med barna? Noen ganger er de bare så hjelpesløse... at jeg blir dårlig :P

Skikkelig urettferdig ! Hun ser på deg som selvstendig og at du klarer alt. Det gjør sikkert ikke de andre , hjelper ikke å bare gi dem penger for det . Selv hadde jeg blitt rimelig sint hvis han fikk betalt og ikke jeg . Hvis hun har lite penger så kunne hans beløp vært delt i to.
Jeg gidder ikke bruke energien på det. Dama er 85 år. Liten vits å skape splid. Min bror ser aldri hva andre gjør for han/gir han. Men han er kjapt ute med å forbarme seg over andre. :p men igjen, det er ikke de tingene som er viktige.

<3 Kan du løveloven?
Jeg skal være meg, men gi plass til andre så de kan være seg! <3

Å fytti svarte dæven!
Har fått de nye kaffekapslene jeg bestilte fra Nespresso... espresso styrke 12.. det var kraftige saker :eek:

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Å fytti svarte dæven!
Har fått de nye kaffekapslene jeg bestilte fra Nespresso... espresso styrke 12.. det var kraftige saker :eek:

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Haha. Min bror har kjøpt sånn kapselmaskin. Jeg drikker sjokolade med karamell jeg. Voksen sa du?!?

<3 Kan du løveloven?
Jeg skal være meg, men gi plass til andre så de kan være seg! <3

Jojo, men mannen her mener at det er unødvendig og at jeg klarer det fint selv.,:)

Haha! Ja, det mener han vel :) Lett å si når man slipper å gjøre det selv...

Å fytti svarte dæven!

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Har'u smakt de iste variantene? Det er sååå sinnsykt gode! Om ikke du har prøvd de, så mååå du. Og husk mange isbiter, ikke godt uten!

Back
Topp