Hvis du titter innom her så..........

Har sett en halv film alene! :-) Snuppa sovna 21:30 ikveld, rart å ha såpass mye kveld igjen :P

Fra æppen :-)

Nemlig. Og jeg PRØVER og si til han at jeg ikke burde være nødt til og BE han om og legge vekk spill og cider for og legge seg med meg når jeg har d vondt. Han bør heller ikke SPØRRE om han "må" gjøre det, han bør bare GJØRE DET!
Jeg gjør jo det for han uten og tenke meg om engang...

Nei det burde du ikke være nødt til! Han bør være der for deg, som du er for han,uten at skal måtte mase om det.
Altså,mann er mann,men de kan vel tenke litt de også?

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

I seng.

Elsker denne tråden. Masse "private" samtaler på tvers av hverandre. Masse unødvendig informasjon og masse fjas. LOVE IIT. Perfekt måte og bli kjent!
Nemlig! :-)

Jeg går nok og legger meg snart, men føler at jeg må nyte stillheten litt først :P Sambo er på en hytte med jaktlaget og spiser indrefilet ikveld (egoistiske jævler :P ) så da har jeg tittelen Holder Of The Remote Control for noen timer :P

• Liker
Reactions: S.
Hvordan får man en svenske til å le på nyttårsaften? ?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå hører jeg E holder på å våkne, da må det ammes og Kardashians får vente. Hurra for opptaksmulighet og at mannen er på jobb! :-)

Jeg er sååååå sliten! Har ikke sittet i hele dag! Baka en kake og to typer kjeks, ryddet, vasket 4 maskiner klær, lags middag, laga sjørøverskute av kaka, laga sjørøverkart og skatt. I tillegg til amming, byssing, trilling for å sove og en tur i dusjen med begge ungene fordi H har bestemt at hun haaater bading.

Nå ligger jeg i senga og gruer meg til i morgen... Må opp før seks for å vekke Iver som blir 4 år!

Barnebursdag 12-14 og familiebursdag fra kl 15...

Legger ved bilde av kaka! God natt! ImageUploadedByBV Forum1380402638.626053.jpg

Jeg er sååååå sliten! Har ikke sittet i hele dag! Baka en kake og to typer kjeks, ryddet, vasket 4 maskiner klær, lags middag, laga sjørøverskute av kaka, laga sjørøverkart og skatt. I tillegg til amming, byssing, trilling for å sove og en tur i dusjen med begge ungene fordi H har bestemt at hun haaater bading.

Nå ligger jeg i senga og gruer meg til i morgen... Må opp før seks for å vekke Iver som blir 4 år!

Legger ved bilde av kaka! God natt! Vis vedlegget 32919
Fy så kul kake!!! Flink du er :) håper natta blir god, og du får ladet opp :D

Kjempestilig kake hunnykaos.
Jeg sitter å ser på karate kid på tv. Mannen er i 30 års dag til brodern og svigerinna. M tar ikke flaska så her sitter jeg da med puppene mine:p
Vil også på fest:(

Legger ved bilde av kaka! God natt! Vis vedlegget 32919

IronWoman !!!
Du råflink. Håper mannen vet å gi deg fri nå selskapene er over. Iver er super heldig:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hunny: du er så flink! Heldige Iver! :-)

Rutla: ser kjempefint ut, ha en fin dag i morgen :-)

Ugla: ikke innom en gang til fra senga? Sprøtt.. :P

Lykke til alle (2??) som skal ha dåp i morra :)
Utrolig tøff kake hunnykaos :) sove godt og lykke til i morra du også!
Nå ligger jeg på rommet til vesla.. Hu er blitt tett.. dårlig timing med første natt på eget rom..! For øyeblikket rolig og høres ikke så verst ut. Så funderer på om jeg skal snike meg inn på rommet våres igjen. Gjestesenga er ikke like god som svanen våres!! ;) så får natten vise om det blir eget rom aleine eller i senga våres. for første gang begge deler... natta alle sammen :) :)

Back
Topp