Hvis du titter innom her så..........

Skulle så inderlig ønske lille sovnet litt før TIDLIGST 23... Idag holdt vi på til 00.40... Satser på tidlig natt i morgen!

Sovna på sofaen igjen .. Har kommet meg i seng . Ligger nå lys våken og hører på godlyden av babyen som puster så fint:) hvor lenge kan vi kalle dem babyer ?? 6 mnd i hvert fall syns jeg. Koselig å gjøre det syns jeg. Natta alle superwomen , lykke til med dåp og bursdager i morgen ! ( fin kake hunnykaos )

Sovna på sofaen igjen .. Har kommet meg i seng . Ligger nå lys våken og hører på godlyden av babyen som puster så fint:) hvor lenge kan vi kalle dem babyer ?? 6 mnd i hvert fall syns jeg. Koselig å gjøre det syns jeg. Natta alle superwomen , lykke til med dåp og bursdager i morgen ! ( fin kake hunnykaos )
De er iallfall babyer enda. ;)

<3 Kan du løveloven?
Jeg skal være meg, men gi plass til andre så de kan være seg! <3

HAHA! Fikk i Mia grøt før ho la seg i går, i håp om at ho kanskje sov litt bedre til natta. Men neida ,nå våkna ho tidligere enn noen gang, og er i tillegg lysvåken selv om ho har fått mat :p Makan... Vi ser på reprise av Sigrid blir mamma imens vi da..

Ble oppringt en halvtime før vi skulle reise ned og ordne til i lokalet i dag, de hadde dobbeltbooka så vi fikk det først kl 4 i ettermiddag. Har fått pynta og i kveld har jeg fått ordna kaka. Nå gjenstår steking av kylling som mannfolket hadde fått ansvar for, han sier han skal stå opp 6 og gjøre det. Også skal jeg ordne 2 foccaciabrød.

Hei og hå, nå må jeg skynde meg og sove!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Nei, så gøy! Er han så sympatisk som det gis uttrykk for? :)

Kan ikke huske noe annet. Men nå begynner det å bli noen år siden da, folk forandrer seg jo... :-) Så jeg kan vel ikke uttale meg så mye..

Lille har magetrøbbel, så her blir det våken natt før dåp... HURRA!

Greit nok at mann er mann, men de er jo ikke tilbakestående vel? :rolleyes::p
En smule tilbakestående muligens? Min mann sjekket ikke om dressen passa før i går kveld. Vi har dåp i dag. -.- Gjett hvem som ikke passer i dressen sin da!

Smarte som vi er så sitter jeg å sambo oppe enda å spiller gta :) tett melkegang så jeg må pumpe før jeg får lagt meg :/ æau puppen min ;(

Hønsa, jeg var innom noen ganger - juksa fælt. :p Prøvde og sove. Men sovna faen ikke før halv to. Så da blir d lite søvn i natt og. Juuuhuuuuu. :cool:

Hørt om tyvene som stjal en babycall, men som lot pc og annet verdifulle gjenstander være? :p

En smule tilbakestående muligens? Min mann sjekket ikke om dressen passa før i går kveld. Vi har dåp i dag. -.- Gjett hvem som ikke passer i dressen sin da!

Aai. Sånne ting har jeg lært at mannfolk ikke skjønner heldigvis, de er sammen med noen av en grunn og det er at de er for store til og bo med mammaen sin. ;):p

Aai. Sånne ting har jeg lært at mannfolk ikke skjønner heldigvis, de er sammen med noen av en grunn og det er at de er for store til og bo med mammaen sin. ;):p
Maste i 5 uker på at han skulle prøve den dressen. Kunne godt sendt ham hjem til svigermor etter dette ja. :p

Smarte som vi er så sitter jeg å sambo oppe enda å spiller gta :) tett melkegang så jeg må pumpe før jeg får lagt meg :/ æau puppen min ;(

Ooh, husker den tiden vi kunne gjøre sånt også! Nå er det bare gubben som gjør det innimellom, og da får han kjeft. :p Er ikke rom for sånt med treårig i hus!
Menne babyen deres våkner vell for dagen snart? :p Lykke til imorgen, med tre timer søvn ila natten :p

Back
Topp