Svar da!!Hvordan får man en svenske til å le på nyttårsaften? ?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
<3 Kan du løveloven?
Jeg skal være meg, men gi plass til andre så de kan være seg! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svar da!!Hvordan får man en svenske til å le på nyttårsaften? ?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
De er iallfall babyer enda.Sovna på sofaen igjen .. Har kommet meg i seng . Ligger nå lys våken og hører på godlyden av babyen som puster så finthvor lenge kan vi kalle dem babyer ?? 6 mnd i hvert fall syns jeg. Koselig å gjøre det syns jeg. Natta alle superwomen , lykke til med dåp og bursdager i morgen ! ( fin kake hunnykaos )
Nei, så gøy! Er han så sympatisk som det gis uttrykk for?Jeg har gått i klasse med hanÆrtabærta
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Nei, så gøy! Er han så sympatisk som det gis uttrykk for?![]()
Nei det burde du ikke være nødt til! Han bør være der for deg, som du er for han,uten at skal måtte mase om det.
Altså,mann er mann,men de kan vel tenke litt de også?
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
En smule tilbakestående muligens? Min mann sjekket ikke om dressen passa før i går kveld. Vi har dåp i dag. -.- Gjett hvem som ikke passer i dressen sin da!Greit nok at mann er mann, men de er jo ikke tilbakestående vel?![]()
En smule tilbakestående muligens? Min mann sjekket ikke om dressen passa før i går kveld. Vi har dåp i dag. -.- Gjett hvem som ikke passer i dressen sin da!
Maste i 5 uker på at han skulle prøve den dressen. Kunne godt sendt ham hjem til svigermor etter dette ja.Aai. Sånne ting har jeg lært at mannfolk ikke skjønner heldigvis, de er sammen med noen av en grunn og det er at de er for store til og bo med mammaen sin.![]()
Smarte som vi er så sitter jeg å sambo oppe enda å spiller gtatett melkegang så jeg må pumpe før jeg får lagt meg :/ æau puppen min ;(