Skal prøve på detDa blir det nok litt verre ja:/ Kanskje du kan ta en tur igjen i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve på detDa blir det nok litt verre ja:/ Kanskje du kan ta en tur igjen i morgen?
Jeg trente styrke i dag, så nå blir det ikke trening før lørdagSkal prøve på det
Jeg kjøpte den rosa, styrketrening for jenter. Har ikke den her ettersom pt-venninna mi har lånt den :/ men hun var veldig glad jeg hadde den så hun fikk lese så den er visst bra jeg fikk iallefall frisket opp litt grunnleggende kunnskaper om kroppen og mange tips til øvelser man kan gjøreCeres?
Hva var tittelen på boka di? Nå finner jeg jo 2 nesten like....styrkebibelen et eller anna og Styrketrening for jenter.
Hvilken er best liksom?
Skal ønskes til morsdag ♥Jeg kjøpte den rosa, styrketrening for jenter. Har ikke den her ettersom pt-venninna mi har lånt den :/ men hun var veldig glad jeg hadde den så hun fikk lese så den er visst bra jeg fikk iallefall frisket opp litt grunnleggende kunnskaper om kroppen og mange tips til øvelser man kan gjøre
Natta søtaTitter innom mens jeg pusser tennnene gleder meg til å legge meg under dyna og håper Em sover godt i natt <3
Sover ho nå ? Dakar lille ho var jo nettopp syk kan jo hende det er tenner ja noen får vel feber pga det selvom ikke det er bevist at det er pga tenner. Håper ho sover godt nå og at ho er frisk og rask i morra <3Innom i amming og håper Pernille sovner for natta. Hun ville nemlig ikke sove i sta. Og det er ikke så rart for nå har hun feber igjen. Lurer på om det kan være tenner? Hun er slapp og litt snørrete.
Kommet meg under dynen, lenge siden jeg har lagt meg før kl 23
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hun sovnet da vi la oss alle sammenSover ho nå ? Dakar lille ho var jo nettopp syk kan jo hende det er tenner ja noen får vel feber pga det selvom ikke det er bevist at det er pga tenner. Håper ho sover godt nå og at ho er frisk og rask i morra <3
Er dere avlastningshjem? Så flott! Ha en fin helgPå vei for å hente hun som er hos oss på avlastning
Ah, det er lurt! Håper det gikk fint!Neida bare litt sjekk av føflekker
Så godt at nettene har blitt gode igjenMange netter med lite søvn her..mye gråt..! I går kveld kunne jeg se at ene fortanna fremme var gjennom! Ikke sett den i det hele tatt, ikke vert hoven eller noe! Nå har vi hatt to gode netter, så da var det "bare" tenna som var greia
Planer i helga jenter?
Får besøk av ei venninne i kveld .lager til fruktfat, ost og kjeks tenker jeg..enkelt og godt