Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff og huff, stakar jentene Men godt de er på bedringens vei daInnom etter middagen.
Endelig ser det ut som jentene begynner å bli friske.
Mellomst har hatt feber i over en uke
Minien har hatt kjempe stygg hoste og litt feber noen dager.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Syk???Innom fra venterommet til legen
God bedringFunnet senga, god natt alle sammen
Håper Pernille sover godt i natt og våkner uten feber! Hvor ofte sjekker dere feberen om natta? Hun hadde 39 kl 21 og fikk paracet. Målte nå og da var det 37,5.
Går bedre no, så satser på at det er overHuff og huff, stakar jentene Men godt de er på bedringens vei da
Neida bare litt sjekk av føflekkerSyk???
God morgenGod morgen
Huff da, snuppa fortsatt dårlig?Ikke sovet noen ting i natt og ikke får jeg sovet noe før i kveld igjen
Huff. Hørtes ikke noe kjekt ut!♥Ikke sovet noen ting i natt og ikke får jeg sovet noe før i kveld igjen
Pernille har sovet så godt i natt og i ett, men fikk vel ikke sove fordi jeg ville ha oversikt over at feber ikke kom fort tilbake etter paraceten hadde gjort sitt. Også har jeg ikke selv vært helt i form med vondt i nedre del av magen. Så venter på å få komme inn til legen nåHuff da, snuppa fortsatt dårlig?
Fortell hvor jeg skal lete om du finner den!prøøøøøøver å få opp motivasjonen til å rydde og vaske litt her hjemme.. gaaah... vet ikke hvor jeg skal begynne engang :/
★☆★duppedingsen★☆★