Hvis du titter innom denne tråden..

Nå har jeg akkurat satt foccacia til heving :) Skal se litt på åpningsseremonien til ol nå. Håper alle får en super kveld:D

Så godt at nettene har blitt gode igjen :)
Jeg har arbeidshelg, så her vil nok helga gå forferdelig fort uten noen helgafeeling.
Kos deg masse ikveld :)
Da går helga fort ja...! God arbeidshelg:-)

Da ble det middag her :)

Innom.
I dag har vi hatt middag på burger king;)
Var på senteret og shoppa morsdagsgaver til mamma og svigers:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hva handla du til de da?
Lys og slike til å pynte lysene med til min mor,hun ønsket det:)
Og det derre tacosettet på kithen til svigers.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Venter på at Pernille skal våkne fra luren sin så vi kan spise og reise på badeland :)

Ja :) vært det i 1 1/2 år og er støttekontakt som samme jenta 3 ganger i mnd ca og 1 helg i mnd. Skal kanskje begynne avlastning annen hver mnd på fosterbarnet til svigers også :)
Er en så givende jobb, er støttekontakt 8 timer i uken og avlastning annen hver helg her og;)

Liverpool-Arsenal 5-0:p:D

Kos deg på jobb:)
Er glad det er helg jeg etter en lang uke på jobb:)

Med seinvakt i dag og tidlig i morgen går arbeidshelga heldigvis fort :) ooog, det er min siste arbeidshelg :D

Med seinvakt i dag og tidlig i morgen går arbeidshelga heldigvis fort :) ooog, det er min siste arbeidshelg :D
Det er nok deilig å tenke på:)

Vert i 3 årsdag til tantejenta mi i dag:-) Nå skal jeg rydde litt og stryke klær:-/ Fin lørdagskveld :-P

Huset er ryddet og vasket, spist god mat, jentene sover og gutta sitter oppe å koser seg...
No er beina slengt i sofaen og her skal jeg bli til jeg flytter meg over i sengen:)

Back
Topp