Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da går helga fort ja...! God arbeidshelgSå godt at nettene har blitt gode igjen
Jeg har arbeidshelg, så her vil nok helga gå forferdelig fort uten noen helgafeeling.
Kos deg masse ikveld
Hva handla du til de da?Innom.
I dag har vi hatt middag på burger king
Var på senteret og shoppa morsdagsgaver til mamma og svigers
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja vært det i 1 1/2 år og er støttekontakt som samme jenta 3 ganger i mnd ca og 1 helg i mnd. Skal kanskje begynne avlastning annen hver mnd på fosterbarnet til svigers ogsåEr dere avlastningshjem? Så flott! Ha en fin helg
Lys og slike til å pynte lysene med til min mor,hun ønsket detHva handla du til de da?
Er en så givende jobb, er støttekontakt 8 timer i uken og avlastning annen hver helg her ogJa vært det i 1 1/2 år og er støttekontakt som samme jenta 3 ganger i mnd ca og 1 helg i mnd. Skal kanskje begynne avlastning annen hver mnd på fosterbarnet til svigers også
Kos deg på jobbInnom før jobb
Med seinvakt i dag og tidlig i morgen går arbeidshelga heldigvis fort ooog, det er min siste arbeidshelgKos deg på jobb
Er glad det er helg jeg etter en lang uke på jobb
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det er nok deilig å tenke påMed seinvakt i dag og tidlig i morgen går arbeidshelga heldigvis fort ooog, det er min siste arbeidshelg