Nam, kos deg med pizzaInnom før pizza
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam, kos deg med pizzaInnom før pizza
Det synes jeg også, må straks finne denHørtes digg ut med senga....
Øøøhm...hva skjedde?Gjett hvem som nettopp oversvømte bade?
Har fått sammenleggbart badekar i julegave, var vist litt kjapp når jeg monterte det..Øøøhm...hva skjedde?
Uuuuuuups....Har fått sammenleggbart badekar i julegave, var vist litt kjapp når jeg monterte det..
Haha, det går greit. Har fjernet vannet nå.Uuuuuuups....
Hihi, så koseligInnom mens jeg venter på at eldste skal si hade til kjæresten
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe, si fra om hvilken du går for daLagt meg...ser vogner når jeg lukker øynene. .!!!
Har vel ca bestemt meg for babyjogger city mini gt. Bare ikke bestilt den. 800 kr avslag i forhold til Barnas Hus sin pris på lekmer.no :-DHehe, si fra om hvilken du går for da
Det kommer du ikke til å angre på. Den vogna er helt super!!!!!!! Alle jeg kjenner som har den ELSKER den. Selv har jeg tvillingutgaven (ikke gt men) og den er så lett og god!!! Og ikke minst SUPERENKEL å legge sammen. Og kalesjen på den er helt fantastisk. I love it ♥Har vel ca bestemt meg for babyjogger city mini gt. Bare ikke bestilt den. 800 kr avslag i forhold til Barnas Hus sin pris på lekmer.no :-D
Fri frakt, og 500 kr i gavekort når en handler for over en viss sum...så i teorien sparer jeg 1300 kr!
Det hørtes ut som et bra kupp da Har du link til den? Vi skal på ferie til Alcudia til sommeren så har allerede begynt å tenke på vogn..Har vel ca bestemt meg for babyjogger city mini gt. Bare ikke bestilt den. 800 kr avslag i forhold til Barnas Hus sin pris på lekmer.no :-D
Fri frakt, og 500 kr i gavekort når en handler for over en viss sum...så i teorien sparer jeg 1300 kr!