Hvis du titter innom denne tråden..

Innom mens jeg trykker i tryne litt sjokolade og cola:):p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det høres deilig ut, men får drøye litt til, må hente min eldste hjem først.....
Hipp hurra for collektiv transport:(

Innom i Livsfarlig kjærlighet på TLS. Vært på jentefest i dag da, uten å drikke da. Orka rett å slett ikke. Glad for valget jeg tok:)

Innom mens jeg venter på at eldste skal si hade til kjæresten;):p

Hehe, si fra om hvilken du går for da;)
Har vel ca bestemt meg for babyjogger city mini gt. Bare ikke bestilt den. 800 kr avslag i forhold til Barnas Hus sin pris på lekmer.no :-D
Fri frakt, og 500 kr i gavekort når en handler for over en viss sum...så i teorien sparer jeg 1300 kr! :-):-):-)

Har vel ca bestemt meg for babyjogger city mini gt. Bare ikke bestilt den. 800 kr avslag i forhold til Barnas Hus sin pris på lekmer.no :-D
Fri frakt, og 500 kr i gavekort når en handler for over en viss sum...så i teorien sparer jeg 1300 kr! :-):-):-)
Det kommer du ikke til å angre på. Den vogna er helt super!!!!!!! Alle jeg kjenner som har den ELSKER den. Selv har jeg tvillingutgaven (ikke gt men) og den er så lett og god!!! Og ikke minst SUPERENKEL å legge sammen. Og kalesjen på den er helt fantastisk. I love it ♥ :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det hørtes ut som et bra kupp da:) Har du link til den? Vi skal på ferie til Alcudia til sommeren så har allerede begynt å tenke på vogn..

Back
Topp