Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må vurdere den jeg også Må ta en tur innom barnas hus for å titte litt jeg ogsåHar vel ca bestemt meg for babyjogger city mini gt. Bare ikke bestilt den. 800 kr avslag i forhold til Barnas Hus sin pris på lekmer.no :-D
Fri frakt, og 500 kr i gavekort når en handler for over en viss sum...så i teorien sparer jeg 1300 kr!
Det fristet veldig Skal bake noe brød igjen snart jeg også
Så kos. Hva skal dere se?Gjør meg klar for kino med pappaen min
Kos dere, hvilken film skal dere se?Gjør meg klar for kino med pappaen min
Helt enig Må komme skikkelig i gang etter jul jeg ogsåJa, siden jeg startet å bake brød for 3 år siden nå tror jeg, så har vi nesten aldri kjøpt. Mye bedre med hjemmebakt, og ikke minst billigere
Det gikk vel ikke veien i kveld :/Innom i liverpoolkamp.....
De ligger under så mannen er ikke i godt humør....
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Nei litt små sur mann her, men han var innstilt på at det kunne skje. ..Det gikk vel ikke veien i kveld :/
Så bra har bare hørt skryt av den! Gleder meg til den kommer!Det kommer du ikke til å angre på. Den vogna er helt super!!!!!!! Alle jeg kjenner som har den ELSKER den. Selv har jeg tvillingutgaven (ikke gt men) og den er så lett og god!!! Og ikke minst SUPERENKEL å legge sammen. Og kalesjen på den er helt fantastisk. I love it ♥
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Må få oppdatering når du har prøvd den ut daSå bra har bare hørt skryt av den! Gleder meg til den kommer!
Va hos svigers i selskap i dag, måtte dra opp vogna i steintrappa når hun skulle sove... da kjennte jeg at det blir bra å få en mindre vogn som kan ligge i bilen når vi er ute på noe
Vi så Walter Mitty-helt tragisk dårlig. Vi lo rett og slett av hvor dårlig den var etterpå Men var koselig daSå kos. Hva skal dere se?
Jaa, det skal du få;-)Må få oppdatering når du har prøvd den ut da