Hvis du titter innom denne tråden..

Har vel ca bestemt meg for babyjogger city mini gt. Bare ikke bestilt den. 800 kr avslag i forhold til Barnas Hus sin pris på lekmer.no :-D
Fri frakt, og 500 kr i gavekort når en handler for over en viss sum...så i teorien sparer jeg 1300 kr! :-):-):-)
Må vurdere den jeg også:) Må ta en tur innom barnas hus for å titte litt jeg også;)

Det fristet veldig:) Skal bake noe brød igjen snart jeg også:)

Ja, siden jeg startet å bake brød for 3 år siden nå tror jeg, så har vi nesten aldri kjøpt. Mye bedre med hjemmebakt, og ikke minst billigere :D

Innom etter å ha vert på middag,er så deilig å slippe å lage maten selv av og til:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Da er vi hjemme, fått pakket ut og spist mat :) Snuppa har litt feber og er utslitt etter en lang biltur :/

Innom i liverpoolkamp.....
De ligger under så mannen er ikke i godt humør....

Innom i kveldsmaten til snuppa. Hun sov til litt over halv 6, så spørs om det blir kvelden kl 19.

Innom før stelling av alle snuppene:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, siden jeg startet å bake brød for 3 år siden nå tror jeg, så har vi nesten aldri kjøpt. Mye bedre med hjemmebakt, og ikke minst billigere :D
Helt enig:) Må komme skikkelig i gang etter jul jeg også:D

Innom i liverpoolkamp.....
De ligger under så mannen er ikke i godt humør....

Det gikk vel ikke veien i kveld :/

Det gikk vel ikke veien i kveld :/
Nei litt små sur mann her, men han var innstilt på at det kunne skje. ..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det kommer du ikke til å angre på. Den vogna er helt super!!!!!!! Alle jeg kjenner som har den ELSKER den. Selv har jeg tvillingutgaven (ikke gt men) og den er så lett og god!!! Og ikke minst SUPERENKEL å legge sammen. Og kalesjen på den er helt fantastisk. I love it ♥ :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så bra :-) har bare hørt skryt av den! Gleder meg til den kommer!
Va hos svigers i selskap i dag, måtte dra opp vogna i steintrappa når hun skulle sove... da kjennte jeg at det blir bra å få en mindre vogn som kan ligge i bilen når vi er ute på noe:-):-)

Så bra :-) har bare hørt skryt av den! Gleder meg til den kommer!
Va hos svigers i selskap i dag, måtte dra opp vogna i steintrappa når hun skulle sove... da kjennte jeg at det blir bra å få en mindre vogn som kan ligge i bilen når vi er ute på noe:-):-)
Må få oppdatering når du har prøvd den ut da;)

Back
Topp