Så bra Jeg gleder meg til å se hobbiten i januar jeg Ikke vært på kino på over et år nåFROST var en fin film
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra Jeg gleder meg til å se hobbiten i januar jeg Ikke vært på kino på over et år nåFROST var en fin film
Den som gikk på nrk3....holiday het den vel...?Hva har du sett?
Aaaaaaaw ♥FROST var en fin film
Er vel rundt 1 år siden her også. Gøy med kino nå Skal til søndag med pappa igjen også. Han har to gratisbilletter som må brukes før 2014, men vi er usikre på hvilken vi vil se. Vi digger begge action, men så lite av det nåSå bra Jeg gleder meg til å se hobbiten i januar jeg Ikke vært på kino på over et år nå
Det burde dere Fiiiin familiefilm, morsom ogsåAaaaaaaw ♥
Skulle egentlig vært på den 1.juledag, men storesøster var så sliten det var ikke mulig....skal så se den!
Okei. Den har jeg, og har sett den flere gangerDen som gikk på nrk3....holiday het den vel...?
Det skjønner jeg godt. Håper dere finner noe bra som dere vil seEr vel rundt 1 år siden her også. Gøy med kino nå Skal til søndag med pappa igjen også. Han har to gratisbilletter som må brukes før 2014, men vi er usikre på hvilken vi vil se. Vi digger begge action, men så lite av det nå
Håper jeg ogsåDet skjønner jeg godt. Håper dere finner noe bra som dere vil se
Det var dumt Kanskje hun svarer over helga Har du fått en regning med innbetalingsfrist da?Forumansvarlig Janet svarer ikke på PM min Jeg vil jo ikke betale for noe jeg egentlig skal få-siden jeg vant gavekort på 500kr
Ikke fått det enda.. Kommer vel i posten med bøkene. Må jeg betale før jeg får svar får jeg bare maile over regninga så de får sette over penger...!Det var dumt Kanskje hun svarer over helga Har du fått en regning med innbetalingsfrist da?
Deilig! På vei for å legge meg rett ut i senga nå
Hihi Natta søta Sov godt!Jeg å ! hurraaaa
Husker ikke hva den het.....Hvilken film?
Har hun julefri?Forumansvarlig Janet svarer ikke på PM min Jeg vil jo ikke betale for noe jeg egentlig skal få-siden jeg vant gavekort på 500kr
Kos degDa er det nattan her. Skal krype inn i armkroken til sambo før jeg lukker øya Natta jenter