Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja Men en smart måte å få opp innlegg på da Må bare skrive et eller annetDette må være den merkeligste tråden her inne. Hihi
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Tror vi må skrive noen ord?Blir innleggene reg når vi skriver ett ord med smiley? Aner ikke jeg..
Blir innleggene reg når vi skriver ett ord med smiley? Aner ikke jeg..
Hehe, morro med dårlig humor greit å minne på jentene det da, st vi skriver mer enn ett ord og smileyNei der ble jeg lurt utpå igjen!
Og for å svare
Så vet jeg ikke, men reglene sier vel at de ikke gjør det.. så jeg prøver å aldri svare med mindre enn tre ord (derfor svarene mine i 4 words 1 pic (eller var det motsatt? ) ofte inneholder dårlig humor
Ja, det er lurtGreit å skrive noen ord når man først er i gang
Ops, der ble det plutselig et innlegg
Kunne ikke vært mer enig!Ja, det er lurt
Hahaha, godt vi ikke er alene om det da Vi kan virkelig krige da!!Og nå ble det ett til haha, godt vi kan skylde på at det er termingruppekrig, kunne jo trodd jeg hadde fritidsproblemer hvis ikke
Ska itj stå på det nei hihi! Godt vi er flereHahaha, godt vi ikke er alene om det da Vi kan virkelig krige da!!
Jeg skulle jo sove for lengst men ligger nå her i senga med tlf daSka itj stå på det nei hihi! Godt vi er flere
Men nå er episoden ferdig så jeg får komme meg i seng. Skavler nok litt til fra sengen, hvis det er liv her inne mens jeg er på badet