Hvis du titter innom denne tråden..

Er her fortsatt jeg :)
Han som skal oopp kl. 5.15 har ikke vett til å legge seg, og når han stadig setter på en ny episode her kommer jeg meg heller aldri i seng.

Oooog jeg måtte selvfølgelig se :p
Nå tror jeg at jeg snart må få opp pause tråden så jeg får lagt inn at jeg skal legge meg :p

Den handler om narkohandel, ei kvinne som blir kidnappet og to menn som skal redde henne!! Hehe, klassisk action ;) Litt for mye vold men veldig bra film uansett, litt romantikk og to kjekke menn gjør susen! :D

Oooog jeg måtte selvfølgelig se :p
Nå tror jeg at jeg snart må få opp pause tråden så jeg får lagt inn at jeg skal legge meg :p
Tror virkelig du er den som har lagt fra deg mest innlegg tilsammen fra krigstart asså ;) Konkurranse innstink har du virkelig;)

Var det noen som hadde skrevet igjen ja, og jeg er nysgjerrig :p haha

Jeg elsker konkurranser :p Men de må ikke være langvarig for da blir jeg lei, så 10 dager er mer enn nok :)

Ser dere har vært kjempeflinke idag :) har ikke fått hjulpet så mye til selv da jeg har vært alene på jobb, men kommer sterkere tilbake :)

Var det noen som hadde skrevet igjen ja, og jeg er nysgjerrig :p haha

Jeg elsker konkurranser :p Men de må ikke være langvarig for da blir jeg lei, så 10 dager er mer enn nok :)
Ja det er jeg helt eng i!! Glad det ikke ble 14 dager. Blir jo ganske asosiale å, ikke her inne da vel å merke :P

Det preger hver dagen ja :p
Mannen sa at det var bra det kun var 10 dager og at begge helgene er de to helgene han jobber :p Så flaks der ;)

Hei og hopp, føler meg som nysgjerrige Nils som bare MÅ innom og se på denne tråden :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kan jo være noe spesielt som er skrevet så selvfølgelig må man innom ;)

Kan virkelig ikke risikere å gå glipp av noe :p
Men nå må jeg legge meg snart altså, så den episoden vi ser bør være ferdig snart ;)

Gud så deilig det er å trykke på ett tastatur når man kjenner vannet i fingrene, eller ikke :p

Og endelig ser det ut som episoden snart er over :)

Back
Topp