Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva handler den om da?Da har jeg sitt filmen Savages Lenge siden jeg har sitt en god film, så det var litt morro!! =) Har ikke vært så veldig aktiv på filmfronten de siste årene..
Tror virkelig du er den som har lagt fra deg mest innlegg tilsammen fra krigstart asså Konkurranse innstink har du virkeligOooog jeg måtte selvfølgelig se
Nå tror jeg at jeg snart må få opp pause tråden så jeg får lagt inn at jeg skal legge meg
Ja det er jeg helt eng i!! Glad det ikke ble 14 dager. Blir jo ganske asosiale å, ikke her inne da vel å merkeVar det noen som hadde skrevet igjen ja, og jeg er nysgjerrig haha
Jeg elsker konkurranser Men de må ikke være langvarig for da blir jeg lei, så 10 dager er mer enn nok
Hehe, kunne hendeKan jo være noe spesielt som er skrevet så selvfølgelig må man innom
Jo takk for den,kos å være tilbake dere skravler jo slikWelcome back!
Slik jeg tenker ogÅåja, kan jo ikke ta sjansjen på å gå glipp av noe
Du fortjener virkelig en laaaang nattapause nå da!! Med GOD samvittighetGud så deilig det er å trykke på ett tastatur når man kjenner vannet i fingrene, eller ikke