Hvis du titter innom denne tråden..

Sjokolade, og jordbær og blåbær med vaniljekesamn :) Samt en eplemost!! !MMmmmmmmm :)
Ååå, nam.
Jeg må kjøpe mer vaniljekesam på mandag, det og ananas er noe jeg putter i meg når søtsuget tar overhånd ;)

Nam nam!! Vaniljekesam er digg, alt mulig kan puttes opp i der, for å ikke snakke om den 70-86% sjokoladen i forskjellige smaker!! DET er snadder det!!! :D

Det har jeg ikke prøvd, så det må prøves :)
Blir handle tur på mandag :)

Det har jeg ikke prøvd, så det må prøves :)
Blir handle tur på mandag :)
Jeg er spesielt glad i den rene sjokoladen, men også den med mint eller appelsin i! Snadder! Bør legges i kjøleskap først, da kan de brekkes i ekstra tynne biter!! :)

Tilbake og her skal jeg si det skravles:-) flinke dere er:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Og der måtte jeg titte vettu :p
Helt vannvittig hvor mange spor jeg egentlig har lagt igjen i denne tråden kun på grunn av nysgjerrigheten min :p

Det er godt!!:) Spesielt med sjokolade på!! :) Alt kan vel egentlig has sjokolade på :P

Sjokolade passer til det meste ;)

Sett bort fra kjøtt og middag og sånt, så er det vel ikke mye det ikke passer på :P

Akkurat kjøtt og slik hadde jeg ikke villet ha sjokolade på, så er relativt enig der ;)

Da har jeg sitt filmen Savages :) Lenge siden jeg har sitt en god film, så det var litt morro!! =) Har ikke vært så veldig aktiv på filmfronten de siste årene..

Back
Topp