Hvis du titter innom denne tråden... *inspirert*

Må skaffe meg henvisning til fysoi jeg også om det ikke blir bedre av seg selv (noe jeg tviler på...). Håper det hjelper for deg.
Ja det er lurt å starte før det blir for ille


Termin 09.februar med første frøet:)
 
Kjørte heilt til Krokstadelva i dag for å kjøpe vegghengt toalett for så å finna it at pengaboka låg att heime! Har brukt øver 2 timar i bil for å få tak i eit toalett i dag! :p
Kjøpte meg ein Munkholm i håp om at det kan vera ein belønning ;)
 
Fikk innkalling til oul idag!! Time den 20.september :) da er jeg 17+1, litt i tidligste laget, så jeg tror jeg skal krangle meg til en til litt senere også :)


2 små + spire <3
 
Opp og hopp :-D i dag skal vi til namsskogan familiepark sammen med brødrene til samboern og damene deres :-D
Maange år siden sist jeg har hvert der så nå gleder jeg meg veldig til å se hvordan det er der nå :-D
♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lille spire 07.02.14 ♥
 
Ligger på sofaen, bekkenet trengte pause fra vasking og rydding.. jobb i morgen etter 4 uker ferie, spent på hvordan det blir :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har hatt en fæl natt :-( kastet opp for første gang på sikkert 5 år :-( og tilslutt endte det med at det kom andre veien også :-( så i dag er formen dårlig gitt, tror jeg har fått i meg noe mat i går som ikke var helt bra:-(

Nå ligger jeg fremdeles på sofaen og ser em finalen i fotball :)

Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :)
 
Er usedvanlig trøtt idag.. Ligger bare på sofaen:p imorgen er det ul igjen! Grugleder meg. Alltid redd for at det skal ha gått galt..


Termin 09.februar med første frøet:)
 
Kastet opp igjen i dag.. urk. I tillegg har jeg hatt supervondt i magen! Skikkelig store og vonde smerter.. ugg :(

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
 
Har surkedag idag. Ikke noen spesiell grunn, annet enn at ALT er til å surke over. One of those days :p
 
Faktisk "hjemmealene" i kveld. Meg og min kjære har to bosteder, og siden han holder på å flytte sammen med oss nå så har jeg vært lite alene. Også vært på ferie med en hel gjeng nå. Veldig godt å ligge rett ut på sofaen uten at noen bryr seg om at jeg burde rydde eller pakke ut. Tar vist tid å venne seg til å være samboer, spesielt når man aldri har vært det før.


Termin 1.februar 2014
 
God morgen til alle :)
Første dag i en ny uke, håper det går bra (eller bedre) med alle :)
 
Grugleder meg til ul ikveld.. Håper alt er bra!:)


Termin 9. februar med første frøet:)
 
Sitter på legekontoret og venter på å ta blodprøver... Håper de slipper å stikke meg 4-5 ganger før de treffer :p

16.02.14 <3
 
Sofadag her i dag. Burde komme ta meg en dusj og komme meg i butikken, men frister lite..


Termin 1.februar 2014
 
Sååå sliten etter jobb! Gleder meg til fridag helt for meg selv i morgen ♡♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ååhhh,sendt mannen for å kjøpe honeycorn og melk!! Skal ha meg en stor porsjonDattera sitter å ser bikuben på disney junior før leggetid å der fikk jeg denne strålende lysten ifra!Kommer til å se ut som en julegris i desember om matlysten skal fortsette som dette,sulten hele tida frem til 15,da er det kun chips og drit som frister
 
  • Liker
Reactions: EJ
*opp med seg* :)

Hva skal alle flotte mammane i dag da? Her har jeg litt over en time igjen på jobb, og satser på maaaange timer søvn når jeg kommer hjem!


18.02.14 <3
 
*opp med seg* :)

Hva skal alle flotte mammane i dag da? Her har jeg litt over en time igjen på jobb, og satser på maaaange timer søvn når jeg kommer hjem!


18.02.14 <3
I dag er planen å sitte med pysjen på hele dagen å nyte søndagen sammen med storebror ^^,

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lillebrøster ventes 07.02.14 ♥
 
  • Liker
Reactions: BMC
Back
Topp