Hvis du titter innom denne tråden... *inspirert*

I dag er planen å sitte med pysjen på hele dagen å nyte søndagen sammen med storebror ^^,

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lillebrøster ventes 07.02.14 ♥
Deilig med roligdag :) Jeg har akkurat skiftet på sengene i huset, og skal begynne på klesvask og bretting av tøy :p



- Flittig bruker av app'en ;)
 
Jeg har akkuratt kommet hjem fra jobb. Har planer om å ta meg en hvil idag før vi skal på middag til svigermor:)
 
Deilig med roligdag :) Jeg har akkurat skiftet på sengene i huset, og skal begynne på klesvask og bretting av tøy :p

Komisk er det akkurat mine planer for dagen også!
+ male siste strøk på babysengen vi arver etter svigermor. Den blir så søt.

Men aller først skrive Norskoppgave om barnespråk og utvikling.
KJEMPE spennende! Må innrømme at det kommer frem noen aha opplevelser, men heldigvis mest bekreftelsen at man snakker "riktig" til dem. Det meste ligger jo i vår morinstinkt heldigvis :)

God søndag damer :)
 
Fant julebrus i butikken i går <3 Hatt lyst på i snart 2mnd :D
 
Da er spørsmålet hvor du bor, for det finnes bare èn julebrus: Lillehammerbryggeri sin <3
Nammm

Bor på vestlandet.. Rema1000 var første butikk ut med julebrus her, så ble grans.. Men smakte godt :D
 
Heii. Kjekt å se liv i denne tråden igjen! Her har vi vært ute å lekt i 3 timer :) nettopp laga pastasalat til meg og risgrøt til mini. Mannen har taxihelg så nå kan han gå innom når han får tid å ta seg litt mat ;-) tenkte oss ut igjen på tur snart. Nyter oppholdsværet mens det varer :) i kveld har jeg såå lyst på grønnsaker & dip så det ser jeg fram til! Haha..

Ha en fin søndag alle søte frøkner og fruer :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Heii. Kjekt å se liv i denne tråden igjen! Her har vi vært ute å lekt i 3 timer :) nettopp laga pastasalat til meg og risgrøt til mini. Mannen har taxihelg så nå kan han gå innom når han får tid å ta seg litt mat ;-) tenkte oss ut igjen på tur snart. Nyter oppholdsværet mens det varer :) i kveld har jeg såå lyst på grønnsaker & dip så det ser jeg fram til! Haha..

Ha en fin søndag alle søte frøkner og fruer :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ååååh, nam! Det hørtes godt ut! Får bli i morgen :)


18.02.14 <3
 
Kan ikke si meg enig i julebrus smaken deres. Men er veldig klar :-D

I går nøt jeg min første julematsipanpølse nam.
Nei, ikke for tidlig :)
 
Ja det trengtes for å si det mildt:) kjipt å ikke få til å sove når en vil og trenger det..
Ja, er tungt.. Men heldigvis bare ei natt igjen, så har jeg fri :)
 
Får du sovet noe før nattevakt på kvelden da? Håper du får deg litt søvn etter vakten inatt:)
Blir å forsøke, men funker sommregel dårlig da jeg VET at jeg MÅ sove.. Da blir d bare tull liksom. I tilfeller hvor jeg ikke burde sove, ja d er det null problem å sove hehe :p i morgen blir jeg nok å sove bra ;)


18.02.14 <3
 
Sambo holder på å legge mini, nå blir det serie kveld og kos ♡ holder dere på med? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sambo holder på å legge mini, nå blir det serie kveld og kos ♡ holder dere på med? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hørtes koselig ut :) hva skal dere se?


18.02.14 <3
 
Har en del opptak på boksen så regner med det blir boligjakten, hjelp han pusser opp og/eller sinnasnekkeren! Elsker oppussingsprogram :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: BMC
Back
Topp