Hvis du titter innom denne tråden... *inspirert*

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Så må du legge igjen en kommentar om du ikke var den siste som postet noe! :p

Så kan det bli en laaaang tråd her. Tok denne ideen fra et annet forum ;);)


************
Nummer to er på vei ♥ 18. Februar 2014
 
Den vet jeg ikke om jeg forstod helt. Hehehe. Mulig jeg har tankene helt andre steder for tiden:p men jeg legger igjen en kommentar siden jeg ikke er den siste som postet noe:) var det riktig? Hehe


Termin 13.februar med første frøet:)
 
Artig :) kanskje det er håp for at jeg kan komme opp i 50 innlegg og få være med i hemmelig-gruppa når jeg har vært her en måned :)


Termin 16.02.14
 
Må jeg skrive igjen nå da siden jeg var inne å leste? Hehe


Termin 13.februar med første frøet:)
Hehe, jaaaa :)

Hva driver jentene med i dag da?


Termin 16.02.14
 
Jeg sitter å venter på å gå på jobb:p skal jobbe kveldsvakt idag. Og imorgen etter kl 14 er det ferie:) yeeeeey!:)


Termin 13.februar med første frøet:)
 
Jeg er på vei til å møte ei venninne i Oslo :) du da?



Termin 9/2-14 <3
En gutt og en bonusjente f. 07
Innlegg sendt fra appen :)
 
Hehe, dette kaan bli artig :p

Jeg sitter hjemme med minsten og slapper av i god været :D
Skal hente eldstemann i bhg om ikke lenge
 
Hei Hei :)
Nettopp ferdig hos fotografen nå :) så nå sover gullet og mor sitter å slapper av i soffaen :)

Hva har du gjort i dag da?
 
Blir mye skriving på meg da:p jeg er så nyskjerrig og bare må lese alt heheh


Termin 13.februar med første frøet:)
 
Hei jente :) nettopp ferdi på jobb og ligg å slappe av på sofaen, må kanskje prøve å ete når før æ meste matlysta :p


Termin 18.2.14
 
Hei jente :) nettopp ferdi på jobb og ligg å slappe av på sofaen, må kanskje prøve å ete når før æ meste matlysta :p


Termin 18.2.14
Godt du minnet meg på mat:p jeg må spise litt nå jeg også hehe


Termin 13.februar med første frøet:)
 
Ja e fort gjort å glemme det, værtfall når man ikke e spesielt sulten for tida :p



Termin 18.2.14
Ja, jeg går glatt hele dagen uten å spise pga kvalmen som har kommet snikende de siste dagene :( så er jeg utsultet og spiser alt for mye på kvelden....


Termin 16.02.14
 
Ja e fort gjort å glemme det, værtfall når man ikke e spesielt sulten for tida :p



Termin 18.2.14
Ja når du først snakker om å glemme.. Etter jeg postet forrige kommentar gikk jeg og smurte meg mat. Tenkte jeg kunne spise den på veien (jeg går til jobb) tror du ikke jeg har glemt den da. Haha er det mulig!


Termin 13.februar med første frøet:)
 
hehe sånn tråd er på det andre forumet mitt også, men klarte aldri henge med for der er dem flinke til å prate :p :D tror de nærmer seg 26000 innlegg på den tråden snart :p så vi får bare henge i :D hehe
 
  • Liker
Reactions: BMC
hehe sånn tråd er på det andre forumet mitt også, men klarte aldri henge med for der er dem flinke til å prate :p :D tror de nærmer seg 26000 innlegg på den tråden snart :p så vi får bare henge i :D hehe
Haha, ja da får vi henge i :)


Termin 16.02.14
 
ja fortsetter vi på denne sånn så går det fort :p ender jo opp med å skrive hver gang vi går innpå så :p
 
Back
Topp