Hvis du titter innom denne tråden... *inspirert*

Har en del opptak på boksen så regner med det blir boligjakten, hjelp han pusser opp og/eller sinnasnekkeren! Elsker oppussingsprogram :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Gøy med oppussingsprogram ja :) gleder meg til den dagen jeg eier selv og kan pusse opp selv :)


18.02.14 <3
 
Er nok derfor vi begge elsker det fordi vi stadig har oppussingsprosjekt ute eller inne på gang :p gleder meg til vi er ferdige med barnerommene, da skal lommeboka få en pause :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Oppussing er kjempe stas :) Vi har holdt på siden vi kjøpte huset i 2004, og enda står vaskerom, bad i 2 etg og hele kjelleren for tur :p



- Flittig bruker av app'en ;)
 
Ingen kunder innom jobb...
Sitter å drømmer meg bort med tanker om babyrom og en frisk baby i februar <3
 
Fant julebrus i butikken i går <3 Hatt lyst på i snart 2mnd :D
oh shut up!!! *did not see this did not see this did not see this* går og knasker meg en kromtablett og later som om jeg ikke har lyst på NOE søtt, iallefall ikke brus :p
 
Frokost nå ^^
My humps på radioen, passelig :p
 
Får lyst på julebrus hver gang jeg er innom denne tråden :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Holder på med oppussing av det som blir lillebror sitt babyrom ♥ åååæ.. det er så koselig at vi skal få baby! :D

Lillebror er på vei ♡ 20. Februar 2014
Håper på bilder? :D
Her kommer elektriker denne uken så da kan vi endelig få lagt gulv og lister etterpå på storebror sitt rom. Så blir det lillesøster sitt rom etterpå! Eeelsker interiør og oppussing :D skulle bare hatt litt større lommebok :D ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg vil og pusse opp!! *drømme om å eie sitt eget hus*


Sent from my iPad using BV Forum
 
Pusse opp rom ja, det skal vi også snart!
*glede seg*
 
Back
Topp