Hvis du skulle si en negativ ting om bhg...

Varmmat kun 2 ganger i uken! Men det de får er alltid vegetarisk, og ellers veldig mye fisk. Så de får sunn mat med mye grønnsaker! Aldri kjøtt eller kylling.

Her er det 0 dager i uka
 
Mi går i familiebhg med 4 barn tilsammen.

Men uansett, hu spm jobber der :facepalm: jiiizez!
Veldig nysgjerrig på div ting som ikke er i sammenheng med bhg eller datter.

Denne bhg åpner 07.30 og stenger 16.15
En dag kom jeg og mannen 16.05 , dette mente hu var sent! For hu ville fortelle og snakke om dagen. Altså, ja det er fint det og skjønner jo det. Men herregud.. etter dette har jeg hentet henne mellom 15.00-15.30 tiden men snakker ikke akkurat så jævla mye om hvordan dagen har vært ...:confused: spess kjærring! Baah, unnskyld meg :smug::p
 
Jeg sier fra om alt jeg ikke liker. Har en god tone med både de ansatte og de i administrasjonen og har ekstra mye med de å gjøre fordi det er litt ekstra med sønnen min, så da er det også viktig at jeg tør å si fra om ting. Alle "klager" har blitt mottatt av de med et smil og de har retta opp så godt de kan så fort som mulig. Vi er veldig heldig med barnehagen vår!
 
Barna mine går i samme bhg men er stor forskjell på avdelingene. Den ene felles negative er at de aldri ringer meg. Har hentet eldste i bhg og hu har sovnet og har feber( 5 åringer sover ikke dupp). Hu sluttet med dupp når hu var 3 år. Samme med yngste som virkelig hater bhg men de ringer ikke meg hvis han har det veldig dårlig. Avtalt møte med styrer nå men han har det virkelig forferdelig i bhg. Merker det på humøret hans hjemme også. Holdt han hjemme to dager denne uke og de to dagene har han oppført seg som seg selv igjen. Når han er i bhg så er han sint, aggressiv, voldelig og tverr( bhg sine ord) og gjemmer er han sår, gråter mye og vil sitte mye på fanget. Dette barnet har ikke tid til å sitte på fanget eller kose, vært sånn siden han ble født. Så merket at noe var gslt med en gang han ble kosete. Bhg mener at det ikke er dem men barnet. Så blir spennende å se hva som skjer fremover.
 
Barna mine går i samme bhg men er stor forskjell på avdelingene. Den ene felles negative er at de aldri ringer meg. Har hentet eldste i bhg og hu har sovnet og har feber( 5 åringer sover ikke dupp). Hu sluttet med dupp når hu var 3 år. Samme med yngste som virkelig hater bhg men de ringer ikke meg hvis han har det veldig dårlig. Avtalt møte med styrer nå men han har det virkelig forferdelig i bhg. Merker det på humøret hans hjemme også. Holdt han hjemme to dager denne uke og de to dagene har han oppført seg som seg selv igjen. Når han er i bhg så er han sint, aggressiv, voldelig og tverr( bhg sine ord) og gjemmer er han sår, gråter mye og vil sitte mye på fanget. Dette barnet har ikke tid til å sitte på fanget eller kose, vært sånn siden han ble født. Så merket at noe var gslt med en gang han ble kosete. Bhg mener at det ikke er dem men barnet. Så blir spennende å se hva som skjer fremover.
Høres ikke bra ut den bhg der. Skylder alt på en liten unge. Har aldri opplevd et negativt ord om mine og de er ikke akkurat perfekte:p
 
Høres ikke bra ut den bhg der. Skylder alt på en liten unge. Har aldri opplevd et negativt ord om mine og de er ikke akkurat perfekte:p
Hører bare positive ting om eldste. Men veit det er mer enn dem sier siden jeg kjenner barnet mitt. Men le dy åtte føler jeg de overdriver og gjør han litt sånn. De er negative mens han hører det. Merker det spesielt nå som adferden hans hjemme og i bhg ikke stemmer overens.
 
Jeg gir tilbakemeldinger :) Både på godt og vondt!

For eldste synes jeg ting er bra, men for yngste synes jeg det har vært veldig ustabilt med voksne med mye sykemeldinger og lite vikarer... Har tatt dette opp med ped.leder, både skriftlig og muntlig :) Ting er litt mer stabilt nå, men kommer også til å uttrykke bekymring til styrer hvis det skulle bli like ustabilt igjen :)
 
For lite voksne på hver avd. De har ikke tid til å trøste skikkelig om barnet er lei seg, og ringer da og spør om vi kan hente....
 
Syns nok de voksne kunne vært litt mer aktive ute. Hvis jeg henter i utetiden syns jeg ofte de voksne står i klynger eller sitter på en benk.
 
Syns nok de voksne kunne vært litt mer aktive ute. Hvis jeg henter i utetiden syns jeg ofte de voksne står i klynger eller sitter på en benk.
Akkurat denne er jeg veldig enig i. Går forbi 2 barnehager hver dag på trilleturene mine. I begge barnehagene er ofte de voksne samlet i klynger mens barna holder på for seg selv. Synes det er litt skummelt jeg. Har pga. Dettw ikke søkt i disse barnehagene
 
Vi er utrolig fornøyd med barnehagen:) Eneste er at jeg synes det er for store barnegrupper, skulle ønske det var maks 9 på småbarn og maks 12-14 på storbarn!
 
Jeg synes de har for mange unnskyldninger for at de minste barna skal være inne
 
I barnehagen her er det mye sykdom synes jeg. De kunne vært flinkere med tiltak for å hindre smitte og råde foreldrene til å være hjemme lenger etter omgangssyke. Hørt om noen som kom på morgenen bare timer etter barnet hadde kastet opp:wtf:

Min fastlege sa at barn må være hjemme en feberfri dag før det kan gå igjen i barnehagen.

Ang oppkast så skal barnet være hjemme i 48 timer etter siste gang det kastet opp.
 
Back
Topp