Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra du sa ifra!! Hvordan reagerte de når du sa det?Gråtende barn i vognene;
At de voksne er inne på avdelingen med vinduer som ikke kan åpnes når barna sover ute. Jeg har veldig ofte hørt barn som gråter i vognene uten at noen henter de, i de verste tilfellene over 15 minutter. Jeg har da hentet mitt barn på en annen avdeling og hørt samme gråt på vei inn og ut. Har gitt beskjed noen ganger, og sendte babycall med minstemann da han skulle begynne. Jeg var ikke klar over dette da eldste gikk på småbarnsavdelingen, men etter at jeg var hjemme i permisjon med yngste i over to år og hentet i slutten av sovetiden hver dag ble jeg veldig overrasket over hvor dårlig de fulgte med.
Jeg sier ifra. På en konstruktiv måte. Merker det blir tatt imot, men fort glemt. Det negative jeg kan si, er at de tar for lite hensyn til mitt barn som er ganske sensitiv mot sovingen, og de store barna får lov å leke rett der de sover. Ofte hyler de og barnet mitt våknet og får kanskje bare 30 min hvil. De dagene jeg sier ifra så gir de beskjed til den andre avdelingen som holder barna borte (det er ingen leker ved vognene så ikke problem å ikke leke der med så stort uteområde) og da kan frøkna sove opptil 3 timer.hva ville det vært? Og er dere flinke til å gi tilbakemeldinger til barnehagen om det dere opplever som negativt?
Jeg opplever at barnehageansatte ofte ønsker mer tilbakemeldinger fra foreldre, men foreldre syns det er ubehagelig å si ifra om de negative tingene. Er det litt sånn?
Så bra du sa ifra!! Hvordan reagerte de når du sa det?
Det var faktisk veldig vanskelig å si noe negativt som forelder. (Jeg jobber der)
Er kanskje at pedagogen nærmest tripper når kl er rett før halv ti, som er da kjernetiden begynner. (Hva er det med pedagoger og stressing? ) Mannen syns det er ubehagelig å levere når kl blir halv ti så han vil ofte at jeg leverer da.
Hvorfor tripper pedagogen når kjernetiden begynner?
Så bra du sa ifra!! Hvordan reagerte de når du sa det?
Nei, si det.
Hmm? Visst du ikke har noen formening om hvorfor, hva er det som er så negativt da?
Om de tripper for at de er ivrige på og starte barnehagedagen, er jo det supert...
Eneste negative er at det måtte en ulykke til (den i Bergen) for at vår Bhg skulle gå gjennom soverutiner (Dvs at først nå er det kjøpt inn babycall til de som sover «alene» ute). Ellers er vi veldig fornøyd