Hvis du leser dette MÅ du svare

Nkari: Huff da[&:] Håper dere begge får sove til natta [:)]

Armstrong: Prøv å se om du ikke får hevet hodeenden/ delvis sitt å sove, det letter trykket i ørene en del, og det blir ikke fullt så vondt. Og ta to paracet før du legger deg[:)]

[:D]

Herreguuud, jeg og sambo har snart vært sammen i 5! år!!!!![:D] Tiden flyr avgårde[:D] 13. Mai 2006 var den beste dagen i mitt liv[:D] Foruten 25. August 2009 da[:D] 11. jan. 2011 var også en fin dag[;)]

ærrsj, det renner ut av øret mitt, og jeg må hente jonas i barnehagen nå.. hjeeelpes
[&:][&:]

wow, her var det mye aktivitet, siden jeg skrev sist i går[:'(][&:]

God morgen alle sammen[:)]

Mornings[:D] Sher-a???

Oh, glory. Snuppa kastet opp på meg[&:]

God dag! Her sitte eg på dataen mens sambo spele wii! hehe! Han e ikkje sånn spelemann, å e skikkleig dårlig... Ler meg ihjel av han der han sitte å banne å skrike te tv'en... Casper e i bhg!

I går va me på XXL-sport å kjøpte trehjulsykkel te Casper[:D] blå i merket Spokes! Kosta 49,-! [:-] E VELDIG like dbs trehjulsykklane! den e te å anbefala... (har den i rosa og) Casper nådde akkurat neri med tå'ane og blei "litt" sur når han ikkje fekk da te, men øvelse gjør mester! [:D]

[8|]

Om 4 dager blir "lille" gutt 4 år[:D]

sykt hvor fort tiden har gått..

ORIGINAL: MammaMilla88

Om 4 dager blir "lille" gutt 4 år[:D]

sykt hvor fort tiden har gått..

Wow!
[:)]

Vært i Drammen noen dager nå, med bare Baste... Husmorferie! Men i kveld kommer resten av familie også! Husmorfeire er deilig, men jeg gleder meg virkelig til å kose med de to andre barna mine nå! Har ikke sett dem siden lørdag! Savnersavner![:D]

Det blir kos med Torjus, Liv og Baste kos snart ja[:D] Kos deg masse SBML[:D]

Trallala! Fiskegrateng e inntatt! Casper åt som ein helt! [:D]

Har fått navnestempel i posten i dag, så i kveld skal eg merka litt kler! Da trengs, har vert alt for dårlig te da! No blir dei sikkert gla i BHG! [:D]

Back
Topp