Hvis du leser dette MÅ du svare

ORIGINAL: ***COLA***

Seie eg og! Eg burde ha trent! men no får da venta te August/september! [;)]

Har dåke tips te ka eg kan kjøpa te svigermor te bursdagen? Hu blir 64år[:D]

en kurv med masse fint oppi!!! Påskelys, servietter, sjokolade, kaffe, te, blad, godteri, posesupper, sauser, gaverkort osv... Masse fint en kan ha oppi en sånn gavekurv[:D] Hihi... liker sånn gavekurv jeg, er litt sånn personlig også[:D]

smart!!!

Må ut å kjøpa nåke i dag... skal derte itte me har henta gullet i BHG[:D]

[:D]

[:D]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Kos deg.. men trenger du å trene da?? du som er så tynn[8|]

Trener styrke for det meste, vil ha litt muskler på skrotten ;p også vil jeg prøve å få bort litt mer av det lille som er igjen på magen ;p

off.. blir litt irritert...

Hva er galt snuppa?

Mmmm, lager Pavlova kake, skal ha den til dessert i morgen, barselgruppa kommer... Så blir det spekemat før dessert.. Eggerøre, potetsalat og spekemat med flatbrød[:D]

ORIGINAL: Tanntrollet09

Hva er galt snuppa?

neis, vanskelig å forklare. .handler om sverige turen i sommer da.. vi kan ikke kjøre min bil pga forsikringa sier man må være 23 år for å kjøre, ingen av oss er 23. bilen til venninna mi er meget tviilsom.. men hun vil ikke ta tog.. skjønner jo det, det blir jo ganske dyrt.. blæh

ORIGINAL: armstrong

Hva er galt snuppa?

neis, vanskelig å forklare. .handler om sverige turen i sommer da.. vi kan ikke kjøre min bil pga forsikringa sier man må være 23 år for å kjøre, ingen av oss er 23. bilen til venninna mi er meget tviilsom.. men hun vil ikke ta tog.. skjønner jo det, det blir jo ganske dyrt.. blæh

Jeg får komme å kjøre dere [;)] Hehe.
Men det er ikke så mye dyrere å ta tog om man regner med alt av omkostninger som følger med bruk av bil. Og om dere bestiller tidlig bruker man jo å finne rimelige billetter. Ellers får dere høre med noen om ikke dere får låne dere en bil av noen eller endre forsikringen.

Hva er galt snuppa?

Men det er ikke så mye dyrere å ta tog om man regner med alt av omkostninger som følger med bruk av bil. Og om dere bestiller tidlig bruker man jo å finne rimelige billetter. Ellers får dere høre med noen om ikke dere får låne dere en bil av noen eller endre forsikringen.

Ja, men blir jo dyrt med tog også på en måte, buss/taxi for å komme oss hit og dit..
med egen bil er jo også problem, for ingen av oss er kjent der så vi kommer jo ikke til  å finne frem[8|]

Hva er galt snuppa?

Ja, men blir jo dyrt med tog også på en måte, buss/taxi for å komme oss hit og dit..
med egen bil er jo også problem, for ingen av oss er kjent der så vi kommer jo ikke til  å finne frem[8|]

Det er sant. Kjenner ingen som er kjent der da, som vil være med på roadtrip? Eller lån GPS? Nei, det skal ikke være lett.

Natta[:D]

Skakke være lett nei.
Nei kjenner ingen nedi der. GPS har vi på en måte, men tørr ikke helt å stole på de da ;p

God kveld jenter[:D]

Heeeey![:D][:D]

[:D] Ada leker med sykkelen sin[:D]

God morgen girls[;)]

Bakt kaka eg no! Å foccaciaen e på gong!
[:D][:D][:D]

Back
Topp