Hvis du leser dette MÅ du svare

[:'(] Føkkings bil!!!! nok en gang på verksted!!! alle bilene vi tar i ender på verksted!!! og nok en gang må vi ha leie bil!!!! #!!#¤&/&%/)/%#"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
[8D]
 
Jeg kan ikke å lage middag, så da gidder jeg ikke å prøve mer ;p
 
På besøk hos svigers!

Godt at me har dataen med, så eg kan vera her inne mens dei ser på nyhetene! [;)]
 
Egentlig en kjedelig kveld. Hatt noen venner på besøk og spist taco og sett film. Men han jeg liker satt i den andre sofaen, og da ble alt møøøøk.. og jeg må innrømme at jeg har drukket cider.. Dette var en kjedelig kvel.. blæh
 
God måren! her har eg nett stått opp! Å holde på å dø av varme, sambo har fyrt i ovnen te den store gullmedalje! svette her! Han e ein skikkelig frysepinne! [8D]
 
idag har jeg vært å trena zumba! Det var kjempe gøy[:D]
 
Zumba skal jeg begynne å danse når vi får flytta[:D] Er ikke plass nok på stua her hos mamma og pappa
 
tull i sovinga i kveld også!!!![:@] I natt holdt hun det gåen fra 11 til 3!!!![:-]
 
*klemmepå*
Det blir sikker mye bedre når dere får flytta, siden dere sikkert blir værende mer hjemme i helgene[:)]
 
ORIGINAL: Tanntrollet09

*klemmepå*
Det blir sikker mye bedre når dere får flytta, siden dere sikkert blir værende mer hjemme i helgene[:)]

takk[:D] Håper det blir roligere om nettene når vi flytter.. Sa til Trond Espen senest i ste at hun er sikkert like dritt lei som meg av og reise att og fram hele tiden...
 
ORIGINAL: NkariOgSnuppa

ORIGINAL: Tanntrollet09

*klemmepå*
Det blir sikker mye bedre når dere får flytta, siden dere sikkert blir værende mer hjemme i helgene[:)]

takk[:D] Håper det blir roligere om nettene når vi flytter.. Sa til Trond Espen senest i ste at hun er sikkert like dritt lei som meg av og reise att og fram hele tiden...


Ja, det blir fort kluss i rutinene når man reiser frem og tilbake i helgene. Ikke det, det er barn som er sånn likevel da[8D] Sånn som hun jeg bor sammen med
 
ORIGINAL: Augustprinsessa

Da har jeg sletta bloggen min![:D]


det har jeg også akkurat gjort[8D]
 
ORIGINAL: Tanntrollet09

Zumba skal jeg begynne å danse når vi får flytta[:D] Er ikke plass nok på stua her hos mamma og pappa


Aah, jeg var på treningssenter jeg da[:D]
Blir nok bedre når dere flytter[:D][:D][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: armstrong

ORIGINAL: Tanntrollet09

Zumba skal jeg begynne å danse når vi får flytta[:D] Er ikke plass nok på stua her hos mamma og pappa


Aah, jeg var på treningssenter jeg da[:D]
Blir nok bedre når dere flytter[:D][:D][:D][:D][:D]


Her er det 9 mil tur/retur om jeg skal danse det på treningssenter [&:] Så jeg har det på Xbox[:)] Dessuten slipper jeg at noen ser meg om jeg gjør det hjemme[8D]
 
Koffor har dåke slette bloggane?


Mornings btw! [:D][:D][:D]
 
God morgen[:D]
 
Sov godt i natt Ada, men jeg derimot!!![:'(] marerittnatt fra hel***e!!!![:'(]
 
har fått ørebetennelse. fikk den kl 04.00 i natt, sååå jeg har ikke sovet sååå mye.. blir vel liiite søvn fremmover nå da.. det er jo jæææævlig vondt!!!![:(][:(][:(][:(][:(][:(]
 
Back
Topp