Hvis du leser dette MÅ du svare!



MittAndre <3 skrev:


once more skrev:
jeg må på do :)


Hahahahha, jeg ler meg ihjel av deg innimellom!!! Håper du kom deg opp av sofaen først!!!! :-)


SÅ bra at jeg er underholder deg :)
Vettu, jeg har fortsatt ikke vært på do, fordi DU har startet denne tråden!
Og jeg MÅ svare står det, så gjør det, og da leser jeg igjen, og så svarer jeg, og så videre......
Må begynne med bleie pga DEG!!! :P :P :P
 


MittAndre <3 skrev:


elisabov skrev:


MittAndre <3 skrev:


elisabov skrev:
Må jo bare slenge meg på da :P
Sitter forøvrig på jobb, og lurer på om det snart er passe å ta helg :D 

Flott at du slenger deg på!!! Syns det er på høy tid å ta helg! Jeg tok helg igår :-P
Det er planleggingsdag i bhg idag så jeg er hjemme med sønnen min. Hva jobber du med da?

Hehe, godt med tidlig helg da ;) Kos å kunne være en dag hjemme med sønnen :) Hva jobber du med ellers?

Jobber som lærer i elektrofag på vgs. Er egentlig ferdig med undervisning for i dag, men prøver å få konsentrert meg om litt undervisning til uka... ikke alltid lett etter klokka 12 på fredags ettermiddag gitt...


Skjønner veeeldig godt det er vanskelig å konsentrere seg etter kl 12 på en fredag når du er ferdig med det du MÅÅÅ gjøre ja!!! Ta helg du! :) Litt avspasering må vel til :)
Jeg er korrosjonsingeniør og rapporterer på korrosjon (rust) på rørledninger offshore (jeg jobber fra land, får prøvene inn hit).


Ble litt fredagsprat på lunchrommet, før vi tok helg gitt... er sjelden mange igjen på fredags ettermiddag :P
Korrosjonsingeniør ja, tøft! Er det innen kjemi? Er egentlig utdanna ingeniør selv (informatikk og automatisering, elektro) men har valgt å jobbe innen skoleverket... Trivdes liksom ikke helt innen det private...
 


once more skrev:


MittAndre <3 skrev:


once more skrev:
jeg må på do :)


Hahahahha, jeg ler meg ihjel av deg innimellom!!! Håper du kom deg opp av sofaen først!!!! :-)


SÅ bra at jeg er underholder deg :)
Vettu, jeg har fortsatt ikke vært på do, fordi DU har startet denne tråden!
Og jeg MÅ svare står det, så gjør det, og da leser jeg igjen, og så svarer jeg, og så videre......
Må begynne med bleie pga DEG!!! :P :P :P


*fnise*

ond sirkel denne tråden ja.. hihi
 


Onyxia skrev:
I går var jeg sulten HELE tiden....i dag er det omvendt .....har fått i meg en yoghurt men det er alt så langt. Er bare ikke sulten. Går opp og ned det der. Har lest på pakkningsvedlegget at metformin han gi dårlig appetitt, så kanskje det er det som virker inn. Får se om jeg kan lage et eller annet varm senere, jeg er glad i varmmat.

Meg og mannen min skal til mamma i kveld og spille radiobingo, det gleder jeg meg til :)

Varmmat er godt!!! :-)
Hva er radiobingo??
 


Stinajen skrev:
Ligger på sofaen med influensa, hadde fri i dag uansett etter å ha gått kveldsvakt på jobb denne uka, drit kjedelig! Huset ser bomba ut og jeg savner sønnen min til døde etter å ikke ha sett ham siden søndag pga jobben min :( Litt klaging fra meg ja!


Huff, gooood bedring!! !Håper du får se sønnen din snart!
 


Onyxia skrev:
I går var jeg sulten HELE tiden....i dag er det omvendt .....har fått i meg en yoghurt men det er alt så langt. Er bare ikke sulten. Går opp og ned det der. Har lest på pakkningsvedlegget at metformin han gi dårlig appetitt, så kanskje det er det som virker inn. Får se om jeg kan lage et eller annet varm senere, jeg er glad i varmmat.

Meg og mannen min skal til mamma i kveld og spille radiobingo, det gleder jeg meg til :)


Tvi-tvi på radiobingoen :)
 


once more skrev:


MittAndre <3 skrev:


once more skrev:
jeg må på do :)


Hahahahha, jeg ler meg ihjel av deg innimellom!!! Håper du kom deg opp av sofaen først!!!! :-)


SÅ bra at jeg er underholder deg :)
Vettu, jeg har fortsatt ikke vært på do, fordi DU har startet denne tråden!
Og jeg MÅ svare står det, så gjør det, og da leser jeg igjen, og så svarer jeg, og så videre......
Må begynne med bleie pga DEG!!! :P :P :P

Hahahahha, fantastisk!!!! Men det er jo kjempebra! Da har du allerede bleier liggende klar til babyen kommer, så kan dere dele da vettu ;)
 


MittAndre <3 skrev:


Onyxia skrev:
I går var jeg sulten HELE tiden....i dag er det omvendt .....har fått i meg en yoghurt men det er alt så langt. Er bare ikke sulten. Går opp og ned det der. Har lest på pakkningsvedlegget at metformin han gi dårlig appetitt, så kanskje det er det som virker inn. Får se om jeg kan lage et eller annet varm senere, jeg er glad i varmmat.

Meg og mannen min skal til mamma i kveld og spille radiobingo, det gleder jeg meg til :)

Varmmat er godt!!! :-)
Hva er radiobingo??


Jeg kan svare: det er bingo man spiller hjemme, også leser de opp tallene på radioen. Og hvis man får bingo, så må man ringe inn til radioen og det blir pause (med musikk) i sendingen til de får sjekket at man har bingo. Også fortsetter trekningen etterpå med neste spill..
 


elisabov skrev:


MittAndre <3 skrev:


elisabov skrev:


MittAndre <3 skrev:


elisabov skrev:
Må jo bare slenge meg på da :P
Sitter forøvrig på jobb, og lurer på om det snart er passe å ta helg :D 

Flott at du slenger deg på!!! Syns det er på høy tid å ta helg! Jeg tok helg igår :-P
Det er planleggingsdag i bhg idag så jeg er hjemme med sønnen min. Hva jobber du med da?

Hehe, godt med tidlig helg da ;) Kos å kunne være en dag hjemme med sønnen :) Hva jobber du med ellers?

Jobber som lærer i elektrofag på vgs. Er egentlig ferdig med undervisning for i dag, men prøver å få konsentrert meg om litt undervisning til uka... ikke alltid lett etter klokka 12 på fredags ettermiddag gitt...


Skjønner veeeldig godt det er vanskelig å konsentrere seg etter kl 12 på en fredag når du er ferdig med det du MÅÅÅ gjøre ja!!! Ta helg du! :) Litt avspasering må vel til :)
Jeg er korrosjonsingeniør og rapporterer på korrosjon (rust) på rørledninger offshore (jeg jobber fra land, får prøvene inn hit).


Ble litt fredagsprat på lunchrommet, før vi tok helg gitt... er sjelden mange igjen på fredags ettermiddag :P
Korrosjonsingeniør ja, tøft! Er det innen kjemi? Er egentlig utdanna ingeniør selv (informatikk og automatisering, elektro) men har valgt å jobbe innen skoleverket... Trivdes liksom ikke helt innen det private...

Fredagsprat på jobb er viktig!!! ;)
Linja het materialteknologi, så det var endel kjemi i førsteklassen. Og så hadde jeg fordypning i korrosjon. Heeelt tilfeldig (bestemte meg for å søke på dette da jeg var på folkehøyskole...og der var det baaare tull!! ;), men jeg begynte i jobben jeg har nå i 2004, og årene har flydd så jeg trives godt :)
 
da her jeg endelig vært på do, og tok turen innom kjøkkenet og tok fram denne:

Blir sikkert kvalm etterpå, men tar sjansen. :)
 


blåkanin skrev:


MittAndre <3 skrev:


Onyxia skrev:
I går var jeg sulten HELE tiden....i dag er det omvendt .....har fått i meg en yoghurt men det er alt så langt. Er bare ikke sulten. Går opp og ned det der. Har lest på pakkningsvedlegget at metformin han gi dårlig appetitt, så kanskje det er det som virker inn. Får se om jeg kan lage et eller annet varm senere, jeg er glad i varmmat.

Meg og mannen min skal til mamma i kveld og spille radiobingo, det gleder jeg meg til :)

Varmmat er godt!!! :-)
Hva er radiobingo??


Jeg kan svare: det er bingo man spiller hjemme, også leser de opp tallene på radioen. Og hvis man får bingo, så må man ringe inn til radioen og det blir pause (med musikk) i sendingen til de får sjekket at man har bingo. Også fortsetter trekningen etterpå med neste spill..


Jepp det er helt riktig :) Og de har 2 jackpotter på ark 2 og 3. Den ene er nå kommet opp i 12500 og den andre ligger på 5000, så er man heldig kan man vinne en fin slant. 

Vi sparer til tørketrommel, så et tilskudd hadde passet bra :)
 


blåkanin skrev:


MittAndre <3 skrev:


Onyxia skrev:
I går var jeg sulten HELE tiden....i dag er det omvendt .....har fått i meg en yoghurt men det er alt så langt. Er bare ikke sulten. Går opp og ned det der. Har lest på pakkningsvedlegget at metformin han gi dårlig appetitt, så kanskje det er det som virker inn. Får se om jeg kan lage et eller annet varm senere, jeg er glad i varmmat.

Meg og mannen min skal til mamma i kveld og spille radiobingo, det gleder jeg meg til :)

Varmmat er godt!!! :-)
Hva er radiobingo??


Jeg kan svare: det er bingo man spiller hjemme, også leser de opp tallene på radioen. Og hvis man får bingo, så må man ringe inn til radioen og det blir pause (med musikk) i sendingen til de får sjekket at man har bingo. Også fortsetter trekningen etterpå med neste spill..

Aha!!! Det har jeg aldri prøvd! Jobbet to kvelder på bingo en gang og holdt seriøst på å bli hektet selv, og siden har jeg holdt meg unna ;)
 


once more skrev:
da her jeg endelig vært på do, og tok turen innom kjøkkenet og tok fram denne:

Blir sikkert kvalm etterpå, men tar sjansen. :)

Ååååååååååååååh, måtte du legge ved bilde!!! Nå fikk jeg jo skikkelig lyst på potetgull!!!!! Heldiggris!!!
 


once more skrev:
da her jeg endelig vært på do, og tok turen innom kjøkkenet og tok fram denne:

Blir sikkert kvalm etterpå, men tar sjansen. :)



Nå fikk jeg lyst på chips..
 


Onyxia skrev:


blåkanin skrev:


MittAndre <3 skrev:


Onyxia skrev:
I går var jeg sulten HELE tiden....i dag er det omvendt .....har fått i meg en yoghurt men det er alt så langt. Er bare ikke sulten. Går opp og ned det der. Har lest på pakkningsvedlegget at metformin han gi dårlig appetitt, så kanskje det er det som virker inn. Får se om jeg kan lage et eller annet varm senere, jeg er glad i varmmat.

Meg og mannen min skal til mamma i kveld og spille radiobingo, det gleder jeg meg til :)

Varmmat er godt!!! :-)
Hva er radiobingo??


Jeg kan svare: det er bingo man spiller hjemme, også leser de opp tallene på radioen. Og hvis man får bingo, så må man ringe inn til radioen og det blir pause (med musikk) i sendingen til de får sjekket at man har bingo. Også fortsetter trekningen etterpå med neste spill..


Jepp det er helt riktig :) Og de har 2 jackpotter på ark 2 og 3. Den ene er nå kommet opp i 12500 og den andre ligger på 5000, så er man heldig kan man vinne en fin slant. 

Vi sparer til tørketrommel, så et tilskudd hadde passet bra :)

Håper dere vinner jackpot!!! Lykke til!!! Regner med vi får oppdatering i denne tråden imorgen? ;)
 
Bra at du har vært på do, forresten! ;)
 


MittAndre <3 skrev:


blåkanin skrev:


MittAndre <3 skrev:


Onyxia skrev:
I går var jeg sulten HELE tiden....i dag er det omvendt .....har fått i meg en yoghurt men det er alt så langt. Er bare ikke sulten. Går opp og ned det der. Har lest på pakkningsvedlegget at metformin han gi dårlig appetitt, så kanskje det er det som virker inn. Får se om jeg kan lage et eller annet varm senere, jeg er glad i varmmat.

Meg og mannen min skal til mamma i kveld og spille radiobingo, det gleder jeg meg til :)

Varmmat er godt!!! :-)
Hva er radiobingo??


Jeg kan svare: det er bingo man spiller hjemme, også leser de opp tallene på radioen. Og hvis man får bingo, så må man ringe inn til radioen og det blir pause (med musikk) i sendingen til de får sjekket at man har bingo. Også fortsetter trekningen etterpå med neste spill..

Aha!!! Det har jeg aldri prøvd! Jobbet to kvelder på bingo en gang og holdt seriøst på å bli hektet selv, og siden har jeg holdt meg unna ;)



Mamma hadde dugnad for fotballen eller musikken til ene broren min en gang, og skulle sitte og ta telefonen på radiobingoen. Og jeg skulle være alene hjemme og fikk bingobong, også vant jeg! Så jeg ringte til mamma og sa jeg hadde fått bingo :D Det var stas, selv om det ikke var mange hundre kronene jeg vant da.. hihi
 
hahaha, har 2 poser hjemme, namnam!!!!! men helt ærlig er jeg allerede kvalm......
Moro med bilder, synes dere kan finne noen morsomme nå!

MittAndre <3 skrev:


once more skrev:
da her jeg endelig vært på do, og tok turen innom kjøkkenet og tok fram denne:

Blir sikkert kvalm etterpå, men tar sjansen. :)

Ååååååååååååååh, måtte du legge ved bilde!!! Nå fikk jeg jo skikkelig lyst på potetgull!!!!! Heldiggris!!!


 
Vi har allerede 75 svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Dette er siste gang jeg svarer nå, må virkelig legge laptoppen fra meg, sitter nesten fastlimt på sofa med den....
På tide å gjøre noe fornuftig! men sikkert snart tilbake.... ha det jenter!!!
 
Back
Topp