Hvis du leser dette MÅ du svare!

God bedring til gutten din jippiapril! Håper det går raskt over igjen, for omgangssyke er ikke noe kjekt når det står på.
 
Takk for det! Får så vondt av lille gullet som ikke skjønner noen ting når han plutselig kaster opp... Men er nok snart bedre! :)
 
God bedring til jippiaprils lille sjukling!

Og tusen takk, jenter! :-)
Satser på tunge kofferter hjem. Er ikke så shoppinggal, men nå har jeg liksom ladet opp til turen :) Halv skatt i november og har spart opp litt penger fra tidligere så skal virkelig handle om jeg finner noe jeg/vi vil ha Ü
I natt har jeg sovet 'vanlig' og er ikke beyond sliten som om jeg var på fylla til langt på natt, men mer bare litt overtrøtt Ü Det lover godt for turen :) Juba!
 
 


Phibonacci skrev:


MittAndre <3 skrev:
Hørtes bra ut! Når er du reiser til USA? Har ikke sett noe til deg i helga, så jeg lurte på om du hadde reist? :)


'husfest' på jobben fredag og besøk fra lørdag formiddag til søndag, så da var det liten tid til å sitte foran pc'en ;)
Reiser på onsdag! \o/ Kun 2 dager på jobb nå og så bærer det avgårde :D

Heldiggris!!! Åååååh, jeg vil også til USA på ferie!!! Kos dere masse, men det har jeg vel ett par dager til å si på ;)



 


Phibonacci skrev:
God bedring til jippiaprils lille sjukling!

Og tusen takk, jenter! :-)
Satser på tunge kofferter hjem. Er ikke så shoppinggal, men nå har jeg liksom ladet opp til turen :) Halv skatt i november og har spart opp litt penger fra tidligere så skal virkelig handle om jeg finner noe jeg/vi vil ha Ü
I natt har jeg sovet 'vanlig' og er ikke beyond sliten som om jeg var på fylla til langt på natt, men mer bare litt overtrøtt Ü Det lover godt for turen :) Juba!
 

Håper de sender noen bra og noen gørrkjedelig filmer (så du får sovet, hehe) på turen over :)
Og grattis med 13 uker og 2. trimester!!! :-)

 
Mye penger til overs og ut på tur høres ikke så veldig feil ut da..

Grattis med 13 uker også :)
 


MittAndre <3 skrev:

Håper de sender noen bra og noen gørrkjedelig filmer (så du får sovet, hehe) på turen over :)
Og grattis med 13 uker og 2. trimester!!! :-)



Det pleier å gå seg til på et magisk vis ;) Hvilket minner meg på å fikse meg noe musikk!!!
Må ha noe å dytte i øra... Får se om jeg får blåst liv i iPod'en jeg har. Ble uvenner med den for sikkert noen år siden, så den er ikke så veldig brukt..

Og takk for det, -nå går det unna :) ca 1/2 år igjen. Det går unna!
Hvordan går det der i leiren i dag?
 
Ville bare meddele at jeg ikke har drukket julebrus siden torsdag... Føler meg ganske flink ;-)
 
Jeg har vært til legen idag og hun mente jeg skulle fortsette å være 50% sykmeldt fram til jul så får vi ta det derfra. Jeg må innrømme at jeg ble litt lettet. Det er tyngre enn jeg trodde å være gravid, jobbe, ha en vilter 2-åring og i tillegg prøve og holde huset noenlunde i orden.. Så jeg er til tider svimmel, trøtt, kvalm, hodepine og generelt sliten sofasliter... Men det hjelper og få litt pause innimellom så jeg er glad hun sa hun syns jeg skulle fortsette med det.
Idag har jeg også snakket med sjefen min for første gang på over en måned (han bor i Stv så vi sees ikke så ofte. Det er forsåvidt greit, men det er også ok at han ringer i ny og ne.. Han var ihvertfall veldig forståelsesfull og mente jeg måtte kjenne på kroppen, ikke stresse og bare si fra hvis det ble for mye. Så det syns jeg var helt fantastisk å høre, for jeg har stresset endel i det siste... Å jobbe 50% betyr jo egentlig bare å gjøre en 100%-jobb på halve tida...  Ihvertfall har det vært sånn hos oss. Men nå sa han at om jeg skulle fortsette i halv stilling så måtte jeg si fra så skulle han avlaste noe av jobben jeg gjør så jeg kan konsentrere meg om korrosjonsovervåkninga, noe jeg syns er helt fantastisk! For det er jo den biten jeg liker best :) Så jeg er VELDIG fornøyd idag! Virus i halsen så jeg fikk beskjed av legen om å stå over trening ihvertfall ei uke, så ikveld står bare kos og 71 grader Nord på planen. Åh herregud, jeg beklager, dette ble altfor laaangt!!! Hvis du har orket å lese helt hit så må jeg beklage at jeg skravler så fælt, takke for at du gadd å lese og så ønsker jeg deg en flott mandagskveld!
 
Drar fram igjen denne jeg :D

I dag er jeg trøtt! Mini har vært syk, igjen.. denne gangen virus som har resultert i hovne slimhinner og feber. Han har hatt vanskelig for å få inn nok luft når han puster, så vi var hos legen på tirsdag og fikk ventolin. Greit med medisin, men ikke spesielt enkelt å få det i gutten..

Men ja, han har sovet dårlig om nettene i det siste.. og i natt har det vært ekstra ille for min del, for jeg har hatt vanskelig for å få sove i utgangspunktet pga beina kriblet/ble numne da jeg lå i senga..

Mini er heldigvis bedre nå.. så vi har sendt han i barnehagen igjen, med medisinen sin.. så håper vi at formen holder seg fin.. han puster i alle fall mye bedre nå. Og feberen var borte hele dagen i går også..
 
Back
Topp