Hvis du leser dette MÅ du svare!

MittAndre <3

Elsker forumet
Prøver meg på en tråd som vi hadde på forrige forumet jeg var i. Den varte leeeenge og fikk hele 26465 svar tilslutt!!! Vi skravlet i denne tråden om alt mellom himmel og jord og som regel myyye hverdagslig tøys og tull ;)

Så, jeg prøver meg her! Vi kan vel ikke lenger (som før) sjekke hvor mange som har vært inne og lest en tråd uten å svare, men vi "stoler" på folk! Leser du dette MÅ du svare!!! HVA du svarer, er selvsagt helt opp til deg selv;)
 
Jeg skriver med venstrehånda for Daniel sitter i fanget og høyre armkrok og ser Nemo. Det er visst pittelitt skummelt..
 
Jeg kjeder meg.... Vet at jeg har en del å gjøre, men sitter jævlig bra her i sofaen. Holder på med vaske, tørke, brette og legge på plass klær maraton.. Har vel 7 maskiner igjen til jeg er ferdig. Det er fordi det er masse forskjellig som skal vaskes, ikke fordi jeg sparer på skittentøyet
 
Ingen som har noe å skravle om idag? Må jeg være Viggo Venneløs?
 
Sitter på jobb og spiser salte padder
 
HEI!!! Så bra! Jeg kjeder meg egentlig ikke...men jeg burde nok gjøre som du... Har fri idag pga planleggingsdag i bhg, men istedet for å gjøre husarbeid sitter jeg foreløpig å koser med lille gullklumpen min ;)
Vi vurdere lekeland for første gang senere idag...noen som har vært i lekeland med en 2-åring før?
 


rock on skrev:
Sitter på jobb og spiser salte padder

Ååååååååh, det hørtes latterlig godt ut!!!!!!!!!!!!!! Takk skal du ha!!! ;)Hehhe, kos deg!
 
Noen som har morsomme planer for helga? Vi skal nok på hytta imorgen for å gjøre klart til vinteren....første dag med minusgrader i Trh idag...brrrr...!!!!
 


MittAndre <3 skrev:
HEI!!! Så bra! Jeg kjeder meg egentlig ikke...men jeg burde nok gjøre som du... Har fri idag pga planleggingsdag i bhg, men istedet for å gjøre husarbeid sitter jeg foreløpig å koser med lille gullklumpen min ;)
Vi vurdere lekeland for første gang senere idag...noen som har vært i lekeland med en 2-åring før?


Ja, vi har vært i lekeland med vår 2-åring.
ANBEFALES!!!!!
Han storkoste seg!
 
Fin tråd :) Litt dumt at man ikke lengre kan se hvor mange som leser da.. men men. Vi kan jo håpe på en lang og fin tråd i alle fall :)

Nå gjør jeg mitt og svarer :) (ble avbrutt av en lang telefonsamtale, så det tok sin tid å få svart..)
 


Bettamor venter nr 3 skrev:


MittAndre <3 skrev:
HEI!!! Så bra! Jeg kjeder meg egentlig ikke...men jeg burde nok gjøre som du... Har fri idag pga planleggingsdag i bhg, men istedet for å gjøre husarbeid sitter jeg foreløpig å koser med lille gullklumpen min ;)
Vi vurdere lekeland for første gang senere idag...noen som har vært i lekeland med en 2-åring før?


Ja, vi har vært i lekeland med vår 2-åring.
ANBEFALES!!!!!
Han storkoste seg!


Min har vært i lekeland fra lenge før han fylte ett år, og han storkoser seg :D (han er ikke to helt ennå..)
 
Må komme meg ut av onepiecen, få på meg maska og litt mer OK klær - å komme meg ut av huset snart...
Skal på et møte med kommunen klokken 12... Men soffaen eeeeer så deilig <3

Har sett siste episode av greys og private praksis nettopp nå dag =) SPENNENDE!!! Sesong 8 og 5 er virkelig tingen hehe=)
 


MittAndre <3 skrev:
Noen som har morsomme planer for helga? Vi skal nok på hytta imorgen for å gjøre klart til vinteren....første dag med minusgrader i Trh idag...brrrr...!!!!


Kan ikke akkurat skryte på meg at vi har morsomme planer for helga emoticon
Burde vaske rundt badet og kjøkkenet. Tror jeg starter med badet. Det er så dødskjedelig å vaske tak og vegger, men MÅ bare gjøre det.
Så må jeg vel skifte sengklær og dermed vaske ørti førti maskiner med klær og henge opp, tørke, legge sammen. Samme bøtteballetten gang etter gang.
Og siden vi holder på å bygge garasje, så blir vel samboeren opptatt med dette.
Så ei riktig kosehelg som dere skjønner...


 


blåkanin skrev:


Bettamor venter nr 3 skrev:


MittAndre <3 skrev:
HEI!!! Så bra! Jeg kjeder meg egentlig ikke...men jeg burde nok gjøre som du... Har fri idag pga planleggingsdag i bhg, men istedet for å gjøre husarbeid sitter jeg foreløpig å koser med lille gullklumpen min ;)
Vi vurdere lekeland for første gang senere idag...noen som har vært i lekeland med en 2-åring før?


Ja, vi har vært i lekeland med vår 2-åring.
ANBEFALES!!!!!
Han storkoste seg!


Min har vært i lekeland fra lenge før han fylte ett år, og han storkoser seg :D (han er ikke to helt ennå..)

Ja, vi prøvde lekeland vi også første gangen da han var rundt året. Like populært da som nå. Hehehe :-)

 
gleder meg til fredagskos i kveld:) Idol og lasagne, det blir godt:) Har smash gjemt opp i skapet, mulig den blir tatt frem!
Ønsker dere alle en god helg:D
 
Må komme meg opp av sofaen og få ordnet meg, skal på en liten shoppingrunde i dag.. Det er mye som må handles når lillegull har startet i barnehagen :-) 
 
Jeg har vært på lekeland med min sønn fra han var ca 1 1/2 tror jeg, har storkoste seg! :-) 
Ellers er jeg vanvittig trøtt og slapp om dagen, kvalmen har også gjort sitt inntog og det føles rett og slett ut som jeg har omgangsyken uten å kaste opp (heldivis).
I morgen skal vi i bryllup så i går var jeg ute å prøvde kjoler etc. var ikke mye som satt pent på denne uformelige kroppen men fant heldigvis noe ok til slutt. :-)
 
Jeg følerr meg ganske bra idag, skal snart til frisøren, det trengs ;-) så håper jeg at formen vedvarer og at jeg kan prøve meg på jobb over helga!
 
Her har det skjedd ting!!!! Så morsomt!!! Jeg har lekt litt med lillegull nå, så flott at flere av dere har vært i lekeland, da blir det det etter duppen idag! Hvis det blir noen dupp, han er litt i overgangen til å slutte så er ikke hver dag han vil..
Nå sitter jeg og funderer over hva jeg skal lage til lunsj...det var IKKE mye spennende å finne i kjøleskapet og jeg hadde litt lyst på en varm lunsj idag... ååååh, kom akkurat på at vi har grandis i frysa....hmm....kanskje det? Nei, det er vel litt drøyt, kanskje ostesmørbrød isteden...fikk egentlig lyst på en god pasta/kylling/egg-salat, men da må jeg på butikken først og det gidder jeg ikke....Hva spiser dere til lunsj?
 
Må jo bare slenge meg på da :P
Sitter forøvrig på jobb, og lurer på om det snart er passe å ta helg :D 
 
Back
Topp