Hvis du leser dette MÅ du svare!



elisabov skrev:
Må jo bare slenge meg på da :P
Sitter forøvrig på jobb, og lurer på om det snart er passe å ta helg :D 

Flott at du slenger deg på!!! Syns det er på høy tid å ta helg! Jeg tok helg igår :-P
Det er planleggingsdag i bhg idag så jeg er hjemme med sønnen min. Hva jobber du med da?
 
Åååh ostesmørbrød hørtes godt ut, det har jeg ikke tenkt på og ikke lagd på lange tider. Startet dagen i dag med en varm kopp kakao, det var godt det. ;-)
 


MittAndre <3 skrev:


elisabov skrev:
Må jo bare slenge meg på da :P
Sitter forøvrig på jobb, og lurer på om det snart er passe å ta helg :D 

Flott at du slenger deg på!!! Syns det er på høy tid å ta helg! Jeg tok helg igår :-P
Det er planleggingsdag i bhg idag så jeg er hjemme med sønnen min. Hva jobber du med da?

Hehe, godt med tidlig helg da ;) Kos å kunne være en dag hjemme med sønnen :) Hva jobber du med ellers?

Jobber som lærer i elektrofag på vgs. Er egentlig ferdig med undervisning for i dag, men prøver å få konsentrert meg om litt undervisning til uka... ikke alltid lett etter klokka 12 på fredags ettermiddag gitt...

 


Hestejenta skrev:
Åååh ostesmørbrød hørtes godt ut, det har jeg ikke tenkt på og ikke lagd på lange tider. Startet dagen i dag med en varm kopp kakao, det var godt det. ;-)


Åhh, ostesmørbrød OG kakao!! Det fikk jeg skikkelig lyst på nå!!
 
For et morsomt tråd har du laget, trodde først du var på jobb MittAndre og tenkte bare; uff håper ikke de sjekker hennes internett-history :P
 
Jeg har handlet skiklær til dattera mi, med store bokstaver av idretsgruppa her på ryggen. Må sponse litt vettu.
Ellers bærte jeg for mye i posene, så det knakk noe i bekkenet mitt eller noe....
Så har litt vondt igjen, og har slengt meg på sofa (har fast plass her :))
Skal spise wienerbrød til lunsj, for er ikke så kvalm i dag, og går fortsatt ned i vekt, så spiser jeg bare hvor jeg har lyst i :P
 
Kul tråd og gøy at så mange har svar :) Men er jo ikke så rart da man MÅ... :p

Her var det pølser til lunsj, som alltid på fredager. Pølser fra den lokale slakteren og ikke standard pølsebrød, men noen veldig gode! Og så er det alltid vafler også.
Fredager er et etegilde på jobb. Pølser og vafler til lunsj, kaffe og kaker med vinlotteri senere på dagen. Lurer på om det snart blir bemerka at jeg ikke gidder ta lodd? Har jo nok alkohol hjemme og kun en som kan drikke det (+ evt besøk)... 
Klar for senga igjen!? For lengst!!
 
Skal snart fortelle nyheten til alle kollegene på jobb!
 
var bare nysjerrig igjen, men har fortalt alt allerede :)
 
Gøyal tråd :) 

Sitter i sofaen og venter på at formen skal bli bedre, mens hunden ligger nedfor meg og slapper av. Den er blitt så overbeskyttende at, det er faktisk ganske søtt :-) 

Ellers så tenker jeg at det er på tide å slutte å gå inn på BV så tidlig om dagene, bør heller vente til formen har gitt seg slik at man ikke er så selv medlidende hele tiden :-P hehe
 
Jeg går rundt og grugleder meg til onsdag. Skal på kvinneklinikken for tidlig ul og fosterdiagnostikk. Var til ul i uke 9 og alt så fint ut, men jeg klarer ikke slappe helt av før jeg får se at det er fortsatt liv. Kommer nok mest av at jeg har mistet i uke 10 (MA) og slutten av uke 11 (SA) før. Men de gangene gikk jeg ikke på metformin, det gjør jeg nå.

Har ingen dårlige vibber ennå, og jeg har noen ryggsmerter som kan høres ut som bekkenløsning (har vondt i korsrygg og til tider så gjør det vondt  på baksiden av låret og stråler nedover, spesielt under aktivitet) så jeg må jo bare tro dette går bra.
 


elisabov skrev:


Hestejenta skrev:
Åååh ostesmørbrød hørtes godt ut, det har jeg ikke tenkt på og ikke lagd på lange tider. Startet dagen i dag med en varm kopp kakao, det var godt det. ;-)


Åhh, ostesmørbrød OG kakao!! Det fikk jeg skikkelig lyst på nå!!

Hihi, ostesmørbrød og kakao spiser/drikker jeg hver dag for tiden. Morsomt... Spesielt godt om morgenen når man e kvalm og guffen. Kakaoen må vente til litt utpå dagen da... ;) Tips: Lag det i et toastjern, så blir d eeeekstra godt og tar mye mindre tid. Jeg bruker smør, ost og skinke, ingen ketchup eller krydder. NAAAMMMM :)
 
sitter fortsatt på sofaen, har det skikkelig kaldt, -2 ute og 15 inne...så har sønnen min tent på ovn da, er veldig god til å delegere jeg i det siste :P
men den brenner jo nesten ikke, og de leker ute nå, så tror jeg må komme meg av sofaen snart.....
 
Her blir det Grandiosa til lunsj/middag. Lader opp til kveldsvakt og arbeidshelg! :) gleder meg til mandag og friii :D
 


elisabov skrev:


MittAndre <3 skrev:


elisabov skrev:
Må jo bare slenge meg på da :P
Sitter forøvrig på jobb, og lurer på om det snart er passe å ta helg :D 

Flott at du slenger deg på!!! Syns det er på høy tid å ta helg! Jeg tok helg igår :-P
Det er planleggingsdag i bhg idag så jeg er hjemme med sønnen min. Hva jobber du med da?

Hehe, godt med tidlig helg da ;) Kos å kunne være en dag hjemme med sønnen :) Hva jobber du med ellers?

Jobber som lærer i elektrofag på vgs. Er egentlig ferdig med undervisning for i dag, men prøver å få konsentrert meg om litt undervisning til uka... ikke alltid lett etter klokka 12 på fredags ettermiddag gitt...


Skjønner veeeldig godt det er vanskelig å konsentrere seg etter kl 12 på en fredag når du er ferdig med det du MÅÅÅ gjøre ja!!! Ta helg du! :) Litt avspasering må vel til :)
Jeg er korrosjonsingeniør og rapporterer på korrosjon (rust) på rørledninger offshore (jeg jobber fra land, får prøvene inn hit).
 
Måtte bare snike litt til her. Men må skjerpe meg. Har en jobb å få unna!!
(men titter nok innom om ikke veldig lenge likevel ;)
 


once more skrev:
For et morsomt tråd har du laget, trodde først du var på jobb MittAndre og tenkte bare; uff håper ikke de sjekker hennes internett-history :P
 
Jeg har handlet skiklær til dattera mi, med store bokstaver av idretsgruppa her på ryggen. Må sponse litt vettu.
Ellers bærte jeg for mye i posene, så det knakk noe i bekkenet mitt eller noe....
Så har litt vondt igjen, og har slengt meg på sofa (har fast plass her :))
Skal spise wienerbrød til lunsj, for er ikke så kvalm i dag, og går fortsatt ned i vekt, så spiser jeg bare hvor jeg har lyst i :P

Hahaha, ja, nei, jeg må innrømme at jeg er innom litt for ofte når jeg er på jobb også, men idag har jeg god samvittighet:) Nå sover sønnen min også, så nå ligger jeg på sofaen og sløver. Pass på bekkenet ditt, det er ikke til å spøke med! Vil ikke risikere at du må gå med krykker resten av sv.skapet!
Kos deg masse med wienerbrød til lunsj! Her ble det grandiosa....:-P
 


krisak skrev:
Gøyal tråd :) 

Sitter i sofaen og venter på at formen skal bli bedre, mens hunden ligger nedfor meg og slapper av. Den er blitt så overbeskyttende at, det er faktisk ganske søtt :-) 

Ellers så tenker jeg at det er på tide å slutte å gå inn på BV så tidlig om dagene, bør heller vente til formen har gitt seg slik at man ikke er så selv medlidende hele tiden :-P hehe


Nei!!! Det er jo derfor vi er her nå!! Vi skal være selvmedlidende! Det gir seg etterhvert, men vi må jo få det ut et sted! Og hvis vi vil beholde familie og venner, så er det jo greit at vi fordeler sytinga litt og ikke slenger alt ut på dem hele tida. Kom hit og vær selvmedlidende og du skal få en virtuell gooood klem! God bedring!
 


siwo skrev:
Skal snart fortelle nyheten til alle kollegene på jobb!

Kult!!! Idag? Lykke til!
 


MittAndre <3 skrev:


once more skrev:
For et morsomt tråd har du laget, trodde først du var på jobb MittAndre og tenkte bare; uff håper ikke de sjekker hennes internett-history :P
 
Jeg har handlet skiklær til dattera mi, med store bokstaver av idretsgruppa her på ryggen. Må sponse litt vettu.
Ellers bærte jeg for mye i posene, så det knakk noe i bekkenet mitt eller noe....
Så har litt vondt igjen, og har slengt meg på sofa (har fast plass her :))
Skal spise wienerbrød til lunsj, for er ikke så kvalm i dag, og går fortsatt ned i vekt, så spiser jeg bare hvor jeg har lyst i :P

Hahaha, ja, nei, jeg må innrømme at jeg er innom litt for ofte når jeg er på jobb også, men idag har jeg god samvittighet:) Nå sover sønnen min også, så nå ligger jeg på sofaen og sløver. Pass på bekkenet ditt, det er ikke til å spøke med! Vil ikke risikere at du må gå med krykker resten av sv.skapet!
Kos deg masse med wienerbrød til lunsj! Her ble det grandiosa....:-P

nei, bare kom innom når du er på jobb og! ellers blir det så stille for meg som bare jobber på onsdag.......
Wienerbrøden var god, untatt midten, som både jeg og dattera mi kastet :P
tenkte på litt potetgull nå kanskje.....Lays selvfølgelig, må kjøre en time å kjøpe det, men synes den er best.....
 
Back
Topp