lille nuppa
Gift med forumet
ORIGINAL: Skriljussign
hadde avliva...... ingen nåde...... blir sikkert slakta for at jeg skriver dette,men men...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skriljussign
hadde avliva...... ingen nåde...... blir sikkert slakta for at jeg skriver dette,men men...
ORIGINAL: *Rebella*
Det skjedde med naboen der vi bodde før.. de tok hunden med til vetrinær for avlivning. Men der fant de en HEL BLYANT i øregangen på bikkjen.. [&o] Hunden har hatt en sinnsyk smerte, og kun bitt etter armen til gutten. Han måtte sy 2 sting..
Er det da hunden sin feil?
Jeg lar aldri barnet mitt være aleine med hunden vår. Og det er fordi barn er uforutsigbar..
ORIGINAL: slumrende ullteppe
avlivet hunden... dessverre...
vi har hund, og vi er enig at dersom hunden viser tegn på aggresjon som ikke skyldes tydelig selvforsvar så har hun ikke livets rett...dersom aggresjonen skyldes selvforsvar så vil vi vurdere om det er fare for at det kommer til å skje igjen... men om hunden biter og skader barn eller andre mennesker så er det ikke behov for andre å begjære avlivning, det kommer vi til å sørge for selv - med tungt hjerte selvfølgelig... elsker jo hunden vår, men kan ikke ha en hund som har bitt og som jeg ikke tør stole på at ikke kommer til å bite...
men så skal det og sies at hunden vår får aldri være alene sammen med barn - barn og hunder har helt forskjellig språk, og lek kan bli litt voldsom dersom man ikke er å passer på både hund og barn... og et litt hardhendt barn kan få fram selvforsvarsinstinktet på en hund selv om det bare menes som kos eller lek...
men en hund som biter blir avlivet... og blir noen av mine bitt av en annens hund så kommer jeg til å kreve avlivning...
ORIGINAL: Skriljus