Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det tror jeg ikke, ungen må være klar for det. Tror ikke barn sluttet tidligere da?![]()
Nei helt enigDe gjorde det, men så var bleiene mye dårligere også. I dag så suger jo bleiene opp alt før de rekker å tisse ferdig, den gang merket barna at de ble våte. Det er også forskjell på barn som bruker tøybleier og de som bruker papir i dag.
Men er det så hast da? Tror de fleste i dag slutter rundt 3 årsalderen![]()
Etter å ha regnet det ut, ville en pakke bleier kostet 300 kr i dag .
I utlandet er også bleier dyrt, og barna slutter tidligere enn barna i Norge.
Derfor lurer jeg på om prisen på bleier hadde hatt noe si?
Regner med at dette hadde vært ganske mye penger i mnd for mange.
Hadde nok ikke sluttet før nei, fordi barnet er ikke klart før de er klare.
Men kanskje jeg hadde brukt tøybleier?
Hadde vært like dyre som de var tidlig på 80 - tallet, hadde ditt barn sluttet tidligere med bleier da?
(Den gangen kostet det nesten 100 kr for en pakke, og tenk på den inntekten som var)
Jeg hadde viste tøybleier (født i 84)
Vet ikke hvor gammel jeg var da jeg sluttet. Men tror jeg var 2.5-3 år.
hadde tøybleier med sånn "juliustruse" utenfor.. rød og hvit stripeteJeg hadde noen rare bleier.
Det var papir, men så måtte mamma ha en slags plasttruse utenfor de papirbleiene. De ble festet med sikkerhetsnål. De hadde nok flere løsninger på 80 tallet, men tror faktisk fler tallet brukte tøybleier![]()
De husker jeg at jeg hadde til dukka mihadde tøybleier med sånn "juliustruse" utenfor.. rød og hvit stripete![]()
Jeg hadde en Julius bamse som vi kjøpte i Dyreparken når vi var der en gang. Husker den hadde den trusa på segDe husker jeg at jeg hadde til dukka miHihi