Hvilket fødested?

Bærum sykehus, som sist. Lystgass synes jeg var helt fantastisk. Og badekar var også veldig bra. På barsel har de kun familierom, så pappa kan også sove der hvis han vil og det er enkelt med besøk på rommet hvis man skal ha det.
Ingen andre som skal føde på bærum?
 
Noen som har erfaring med Tønsberg sykehus? Blir vell der jeg havner
 
Her blir det nok UNN Tromsø igjen... Er nok fortsatt for feit til å føde på den lokale fødestua :p
Har ikke den beste erfaringen med Tromsø, fra sist gang, men har ikke andre valg :/
 
Jeg har termin 27 november:)
Og du?
 
Jeg har termin 27 november:)
Og du?

Menstermin 7des mens tul termin er 12des
Følger denne lille fotsporene til storebrødrene sine kommer den i slutten av nov begynnelsen av des
 
Bærum sykehus, som sist. Lystgass synes jeg var helt fantastisk. Og badekar var også veldig bra. På barsel har de kun familierom, så pappa kan også sove der hvis han vil og det er enkelt med besøk på rommet hvis man skal ha det.
Ingen andre som skal føde på bærum?
Jeg vurderer å søke om å få føde der siden jeg gjerne vil ha lystgass. Ullevål er nærmest da.
 
Menstermin 7des mens tul termin er 12des
Følger denne lille fotsporene til storebrødrene sine kommer den i slutten av nov begynnelsen av des

Så gøy:) jeg ser for meg min lille lar vente på seg til begynnelsen av Desember, holder en knapp på 4 desember:p
 
Back
Topp