Hvilket fødested?

Bodø :)
 
Ligger det ikke nærmere Moss? Kjører vel forbi det langs e6 fra Fredrikstad til Moss?
Det ligger på Grålum ikke langt fra Quality hotell :) så jo du kjører forbi på e6 til Moss.

E6 mellom Fredrikstad og Moss = Sarpsborg (Grålum/kalnes - Solli) - Råde - Rygge
Det er en egen avkjøring mellom grålum og solli til Sykehuset :)

Veldig deilig at det har flyttet fra Fredrikstad da, for det var laaangt unna for de fleste i Østfold. Mye lettere å komme seg dit nå.
 
Sykehuset Levanger :)
 
Det ligger på Grålum ikke langt fra Quality hotell :) så jo du kjører forbi på e6 til Moss.

E6 mellom Fredrikstad og Moss = Sarpsborg (Grålum/kalnes - Solli) - Råde - Rygge
Det er en egen avkjøring mellom grålum og solli til Sykehuset :)

Veldig deilig at det har flyttet fra Fredrikstad da, for det var laaangt unna for de fleste i Østfold. Mye lettere å komme seg dit nå.

Bor I Drøbak så så blir det litt lettere å komme til :) forje gang var på Fredrikstad og da var det ganske kronglete vei og vanskelig med parkering! ;)
 
Bor I Drøbak så så blir det litt lettere å komme til :) forje gang var på Fredrikstad og da var det ganske kronglete vei og vanskelig med parkering! ;)

Har ikke vært på det nye enda, men absolutt mye lettere å komme til ja :D har hørt at det er lite parkering, men det kan vel umulig være verre enn Fredrikstad. Hehe
Fredrikstad er veldig kronglete med mindre man bor i Fredrikstad :p

Hvorfor fødte du der om du bor i Drøbak? :)
 
Har ikke vært på det nye enda, men absolutt mye lettere å komme til ja :D har hørt at det er lite parkering, men det kan vel umulig være verre enn Fredrikstad. Hehe
Fredrikstad er veldig kronglete med mindre man bor i Fredrikstad :p

Hvorfor fødte du der om du bor i Drøbak? :)

Ja myye lettere nå! Kommer til å dra å se før jeg velger men vil helst den vegen. Vi valgte Fredrikstad fordi vi ikke ville havne I kø inn til Oslo! Veldig mange her som velger Fredrikstad ;)
 
Ja myye lettere nå! Kommer til å dra å se før jeg velger men vil helst den vegen. Vi valgte Fredrikstad fordi vi ikke ville havne I kø inn til Oslo! Veldig mange her som velger Fredrikstad ;)

Om det er alternativene kan jeg forstå det ja :)
Hvor lang tid tar det ca til Moss?
 
40 min ca. Hvis det er der jeg tror det er! Må inn på Google maps å sjekke ordentlig ;)

Kan sikkert stemme det. Går unna på e6 :)
Har ikke vært i Drøbak på mange år, og det var før veiene ble bedre, så da tok det jo en evighet:p haha

Vi brukte ca 30 min til det gamle sykehuset, og nå er det vel maks 10 min :)
 
Kan sikkert stemme det. Går unna på e6 :)
Har ikke vært i Drøbak på mange år, og det var før veiene ble bedre, så da tok det jo en evighet:p haha

Vi brukte ca 30 min til det gamle sykehuset, og nå er det vel maks 10 min :)

Da trenger dere ikke stresse med å komme dere på føden akkurat, perfekt da:) til Fredrikstad ble det vel en time ca..
 
Da trenger dere ikke stresse med å komme dere på føden akkurat, perfekt da:) til Fredrikstad ble det vel en time ca..

Veldig greit med tanke på styrtfødsel sist gang. Hehe
Da ble jeg satt igang da, så var jo allerede på sykehuset, men om det skulle ende med styrtfødsel denne gangen og så er det ihvertfall ikke så lang vei :)
 
Veldig greit med tanke på styrtfødsel sist gang. Hehe
Da ble jeg satt igang da, så var jo allerede på sykehuset, men om det skulle ende med styrtfødsel denne gangen og så er det ihvertfall ikke så lang vei :)

Da er det bare å hive seg I bilen med en gang du kjenner noe da! Greit å bo nærme.. jeg holdt på I to døgn sist, satser på det går litt fortere denne gang... lov å håpe vertfall :D
 
Kk haukeland egentlig. Men skal søke meg til Voss. Aldri Kk igjen.
 
Back
Topp