Hvilket fødested?

Kristiansund eller Molde. Ikke helt bestemt meg enda. Bor midt i mellom. Var misfornøyd med Molde sist, men ikke hørt så mye positivt om krsund heller. Og så er jo Molde nærmere Ålesund om det skulle skje noe.

Jeg har født to ganger i Kristiansund og er strålende fornøyd ;)
 
Da er det bare å hive seg I bilen med en gang du kjenner noe da! Greit å bo nærme.. jeg holdt på I to døgn sist, satser på det går litt fortere denne gang... lov å håpe vertfall :D
Jeg hadde maserier/ineffektive rier i 1,5 døgn. De tok seg aldri opp, og jeg gikk med 3 cm åpning fra de satte inn ballong til de satte drypp et døgn senere. Det dabbet av da de tok vannet:p Var slitsomt nok det og egentlig, selv om riene ikke var veldig vonde for jeg fikk ikke sove med dem.
Så er jo ikke sikkert det går fort om det starter selv her:/
Den biten kan godt gå raskere:D

Men fra de satte drypp til jenta var ute tok det 1,5 time, og jeg gikk fra 3-9 cm på under en time. Så vet jo aldri hva som kan skje:eek:
 
Hvorfor ikke ?
Vet ikke om du har lest om kk i de siste årene, men det er virkelig ikke bra. At min datter som ble født i 2014 lever eller ikke har hjerneskade er et under. Jeg er rett og slett kjempe redd for kk. Kjenner mange med skrekk historier derifra, nok til å vite at vi ikke var engangstilfelle..
 
Vet ikke om du har lest om kk i de siste årene, men det er virkelig ikke bra. At min datter som ble født i 2014 lever eller ikke har hjerneskade er et under. Jeg er rett og slett kjempe redd for kk. Kjenner mange med skrekk historier derifra, nok til å vite at vi ikke var engangstilfelle..


Herregud skummelt at et fødested har sånt rykte.. ville nok heller satsa på et anna sted da ja!
 
Abc klinikken på Ullevål for min del! Elsker badekar:D deilig med epidural også, men har født uten og det gikk greit. Vil ikke risikere og ikke få badekar:eek:
 
Oi, jeg har forløpig den 16. Desember, kanskje vi er der samtidig da ;-)
Kanskje det du! Jeg lå på firemannsrom sist..... så kanskje vi ligger på samme rom :p
 
Kanskje det du! Jeg lå på firemannsrom sist..... så kanskje vi ligger på samme rom :p
Jeg lå alene sist, men skulle tatt seg ut at vi havna på samme rom :p så på en anna tråd at du fikk ei jente sommeren 2014, kan jeg spørre når da? Jeg fikk nemlig en gutt 5. Juni 2014 :)
 
Jeg lå alene sist, men skulle tatt seg ut at vi havna på samme rom :p så på en anna tråd at du fikk ei jente sommeren 2014, kan jeg spørre når da? Jeg fikk nemlig en gutt 5. Juni 2014 :)
3 august her :)
 
Vi har egentlig 2,5 time til sykehuset:/
 
Uff det var lang tid, det hadde ikke jeg satset på med tanke på tidligere fødsel... hvilket sykehus er det?
Det er sykehuset i Skien. Tror vi har mulighet til å velge Kongsberg som er 1,5 time unna, men får undersøke. Er dårlig vei til Skien også.

Sånn er det når de legger ned lokalsykehusene rundt om i Norge dessverre:(
 
Det er sykehuset i Skien. Tror vi har mulighet til å velge Kongsberg som er 1,5 time unna, men får undersøke. Er dårlig vei til Skien også.

Sånn er det når de legger ned lokalsykehusene rundt om i Norge dessverre:(
Åja, ja det er tungvindt... hadde jo vært bedre å fått føde i kongsberg da! Har ikke anelse om hvordan noen av de sykehusene er men ;-)
 
Åja, ja det er tungvindt... hadde jo vært bedre å fått føde i kongsberg da! Har ikke anelse om hvordan noen av de sykehusene er men ;-)
Hørt mye bra om Skien når det kommet til føding( men det må vel være det eneste de er gode på:p)

Kongsberg har jeg hørt litt blanda om..

Men tenker det nok er veien som avgjøre midt på vinterstid:)
 
Back
Topp