Hvilket fødested?

Jeg vurderer å søke om å få føde der siden jeg gjerne vil ha lystgass. Ullevål er nærmest da.
Opplevelsen av lystgass varierer visst fra person til person. Men jeg synes det var til stor hjelp. Både fordi du bruker masken ved hver rie, og da har man en oppgave å fokusere på - det tar fokuset litt bort fra selve rien. Og jeg må innrømme at lystgassen fikk meg til å føle meg litt småberuset, og jeg gruet meg derfor ikke til neste rie etc. Litt som å ha drukket et par glass vin.
 
Opplevelsen av lystgass varierer visst fra person til person. Men jeg synes det var til stor hjelp. Både fordi du bruker masken ved hver rie, og da har man en oppgave å fokusere på - det tar fokuset litt bort fra selve rien. Og jeg må innrømme at lystgassen fikk meg til å føle meg litt småberuset, og jeg gruet meg derfor ikke til neste rie etc. Litt som å ha drukket et par glass vin.
Akkurat sånn opplevde jeg det også. Det var faktisk mitt eneste "lyspunkt" når jeg stod midt oppi det. :p
Nå hadde jeg ikke en eneste pause mellom riene heller da. Men det gikk greit siden fødselen var over ca 50 min etter første skikkelige rie.
Men jeg kjenner at ønsket om lystgass er veldig sterkt, så jeg kommer nok til å søke fødeplass et sted hvor jeg kan få det. :)
 
Ikke fått med meg denne jeg, men termin er 15 des ;) enn du?

Både 16 og 12 desember
Var på tidlig ul for og finne ut hvor langt jeg var på vei, da fikk jeg 16.
Men da jeg var på ny tul pga blødning fikk jeg 12.
Så et sted der omkring tenker jeg :)
 
Har 30 min til fødestue, dersom h*n har det travelt :) Men pga høy bmi, må jeg nok belage meg på sykehuset.
Ser for meg det kan bli en lang kjøretur med rier:/ jeg synes mine 45 min høres forferdelig ut, men nå kan jeg ikke klage ser jeg :p
 
Bor i Trondheim så d blir vel st. Olavs! D er vel ingen andre alternativer her, så vidt jeg vet...☺️
 
Back
Topp