Hvilken vogn skal du ha?

Har så lyst på emmaljunga edge duo eller super nitro med outdoor understell!! Har en brio happy (BHG vogn) og en babyjogger men den er uaktuelt å bruke for min del (har kun brukt den til bilvogn til poden når han ble større, men sportsdelen kan ikke vendes mot meg så den blir ikke brukt mere) men vet jaggu meg ikke om jeg kan ta meg råd til det[emoji31][emoji31] poden blir 2 år og 1 mnd når ev nr. 2 kommer så vil tro han sover i vogn fortsatt? Føler det er en god unnskyldning til å investere i en ny til lille magen hehe...eller? Har også tenkt på super viking men liker ikke den ergonomiske liggedelen
 
Er så i tvil om hva vi skal gjøre med vogn...eller jeg er i tvil:joyful: Vi tenkte egentlig å bare kjøpe bag til city elite vogna som vi har..er veldig glad i vogna...men tenker veldig på det med at lille kommer til å sitte vendt fra oss, når det byttes fra bag! :sorry: Tenker på å kanskje kjøpe Emmaljunga nxt90f...
 
Kjøpte når jeg var 9 uker på vei, hehe. Ble emmaljunga mondial duo i grått skinn. Nydelig vogn, og siden de ikke selges nye lenger og jeg kom over ett kupp på finn måtte jeg slå til.

Ville ha den vogna fordi jeg syns den er en drøm å trille, fin å se på og ikke så "åpen" som mange andre vogner :)
 
Har så lyst på emmaljunga edge duo eller super nitro med outdoor understell!! Har en brio happy (BHG vogn) og en babyjogger men den er uaktuelt å bruke for min del (har kun brukt den til bilvogn til poden når han ble større, men sportsdelen kan ikke vendes mot meg så den blir ikke brukt mere) men vet jaggu meg ikke om jeg kan ta meg råd til det[emoji31][emoji31] poden blir 2 år og 1 mnd når ev nr. 2 kommer så vil tro han sover i vogn fortsatt? Føler det er en god unnskyldning til å investere i en ny til lille magen hehe...eller? Har også tenkt på super viking men liker ikke den ergonomiske liggedelen
Vi har en på 2 år og 8 måneder, hun sover fortsatt i vogn. Kommer nok til å sove på dagen en stund til.
Vi har en Emmaljunga buddy s til henne, den blir stående i barnehagen som sovevogn.
Og så har vi kjøpt en super nitro med air s understell, kjøpte 2016-modell på tilbud for 7500. Vi hadde også lyst på outdoor-understell, men da hadde det blitt 11000!
Så da er vi godt fornøyde:) Deilig med ny vogn!
Og så har vi buddy i bakhånd til nestemann, for den er 100 cm i liggelengde, super nitro er 90 cm.
 
Emmaljunga sin Mondial de luxe :love017 litt usikker på om jeg skal gå for lys eller mørk grå, for de er nydelige begge to. Er så heldig at jeg får vogn og alt tilbehør sponset av familien :happy093 Er vår første, så har ingen erfaring med denne vognen annet enn det lille jeg har prøvd den i butikken. Men jeg liker at det er store, stabile hjul og en stor vogn som også ser pen ut :)
Sniker fra august! Jeg skal ha mitt tredje barn nå Og kan bare si at mondial delux er vakker og fin med god plass og dempere, men Gud å tung den er! For ikke å snakke om hvor mye plass den tar i bilen :( husk at du ettter fødsel kanskje er litt slækk i kroppen også skal du i tillegg til å være alene i permisjon med en baby, dra inn og ut den vogna alene fra bilen, huset, etc.

Er ikke meningen å ødelegge noe for deg, men skulle bare ønske noen fortalte meg dette da jeg skulle ha første. Siden vi solgte den med en gang igjen da den ble for tung for meg. Og jg er ganske sterk altså :rolleyes:

Det viktigste er at vogna er praktisk og lett! Lett å løfte og pakke sammen :) det er gull verdt!!

Masse lykke til med første! Det er en fantastisk opplevelse❤
 
Sniker fra august! Jeg skal ha mitt tredje barn nå Og kan bare si at mondial delux er vakker og fin med god plass og dempere, men Gud å tung den er! For ikke å snakke om hvor mye plass den tar i bilen :( husk at du ettter fødsel kanskje er litt slækk i kroppen også skal du i tillegg til å være alene i permisjon med en baby, dra inn og ut den vogna alene fra bilen, huset, etc.

Er ikke meningen å ødelegge noe for deg, men skulle bare ønske noen fortalte meg dette da jeg skulle ha første. Siden vi solgte den med en gang igjen da den ble for tung for meg. Og jg er ganske sterk altså :rolleyes:

Det viktigste er at vogna er praktisk og lett! Lett å løfte og pakke sammen :) det er gull verdt!!

Masse lykke til med første! Det er en fantastisk opplevelse❤
Sniker fra juli jeg. Har du noen vogner du var fornøyd med som du anbefaler?:)
 
Sniker fra august! Jeg skal ha mitt tredje barn nå Og kan bare si at mondial delux er vakker og fin med god plass og dempere, men Gud å tung den er! For ikke å snakke om hvor mye plass den tar i bilen :( husk at du ettter fødsel kanskje er litt slækk i kroppen også skal du i tillegg til å være alene i permisjon med en baby, dra inn og ut den vogna alene fra bilen, huset, etc.

Er ikke meningen å ødelegge noe for deg, men skulle bare ønske noen fortalte meg dette da jeg skulle ha første. Siden vi solgte den med en gang igjen da den ble for tung for meg. Og jg er ganske sterk altså :rolleyes:

Det viktigste er at vogna er praktisk og lett! Lett å løfte og pakke sammen :) det er gull verdt!!

Masse lykke til med første! Det er en fantastisk opplevelse❤

Takk for anbefaling :) Ja, det aner meg at den er ganske tung og at den ikke er den mest praktiske en finner på markedet. Litt usikker på bilvalg, men må selvfølgelig tilpasse vogn til bil :) Må dra til butikken og prøve den ut litt tror jeg.. Legge den sammen, bære osv for å sjekke ut om det funker :p
 
Sniker fra juli jeg. Har du noen vogner du var fornøyd med som du anbefaler?:)
TFK er veldig bra! Ellers så har jeg landet på bugaboo buffalo/ cameleon :) men jeg kan virkelig anbefale TFK :) lett, praktisk, ikke den dyreste ( kjøp den billig på kiddies24.de fra Tyskland! Tollfritt :)
 
Takk for anbefaling :) Ja, det aner meg at den er ganske tung og at den ikke er den mest praktiske en finner på markedet. Litt usikker på bilvalg, men må selvfølgelig tilpasse vogn til bil :) Må dra til butikken og prøve den ut litt tror jeg.. Legge den sammen, bære osv for å sjekke ut om det funker :p
Veldig lurt!!! :)
 
TFK er veldig bra! Ellers så har jeg landet på bugaboo buffalo/ cameleon :) men jeg kan virkelig anbefale TFK :) lett, praktisk, ikke den dyreste ( kjøp den billig på kiddies24.de fra Tyskland! Tollfritt :)
Tusen takk! Skal sjekke ut:):)
 
Vi vurderer veldig sterkt emmaljunga edge duo med svingbare hjul :) Stor bagdel og herlig å kjøre. Ser flere mener emmaljunga har tunge vogner, men tror kanskje de snakker av erfaring av et annet understell. Fikk vist et som ble solgt mye av før, men som er ute av produksjon for emmaljung, og det var skikkelig tungt! Tror nok vi kommer til å ende opp med edge duo :)
 
TFK joggster twist. Hadde twinner twist med de to eldste og elsker den vogna☺
 
Tfk med Multi X carrycot bag eller Emmaljunga NXT90 [emoji173]️[emoji173]️
 
Vi vurderer veldig sterkt emmaljunga edge duo med svingbare hjul :) Stor bagdel og herlig å kjøre. Ser flere mener emmaljunga har tunge vogner, men tror kanskje de snakker av erfaring av et annet understell. Fikk vist et som ble solgt mye av før, men som er ute av produksjon for emmaljung, og det var skikkelig tungt! Tror nok vi kommer til å ende opp med edge duo :)
Her kommer det jo ann på hva man sammenligner med. bumbleride indie f.eks. er bare 9 kg. Da er 12 kg mye.
Men jeg hadde en vogn på 16 kg. Det var altfor tungt.
Jeg hadde aldri orket å ha emmaljunga hvis det var mye bilkjøring. Det er aldri jeg som løfter vogna ut og inn, for jeg har ikke lappen. Sa da tar samboeren min det.
Hadde jeg kjørt alene hadde jeg hatt to vogner, en emmaljunga og en lettere bilvogn.
 
Stokke trailz. Har veldig lyst på den i forest green!

Å den har vi bestemt oss for også:-D
Prøvekjørte den her om dagen, blei helt forelska i den vogna, fantastisk.
Også er det så flott at man kommer nærmere den lille i vogna:) Den har så mange muligheter og.
 
Ser ut som at vi ender på Britax smile 2.
 
Vi hadde egentlig tenkt å prøve oss med TFKen vi har fra før, men når går jeg og snuser på å kjøpe brukt søskenvogn. Gutten blir 2 år når minsten kommer, så det kan være greit når jeg er alene med begge. Jeg tipper han sover på dagtid en stund til da.
Har sett litt på bumbleride indie twin. Noen med erfaringer?
 
Da har vi endelig bestilt oss vogn :D Det som er litt surt er at de plutselig sluttet å produsere den i den fargen vi ville ha, og det var umiddelbart fritt for den på alle lager...:meh: En annen litt sur ting er at den er ventet i juni, kanskje mai hvis vi er heldige, så det ble jo egentlig en strek i regningen. Menmen, har jo edge som hovedvogn, så det går bra uansett :)

Anyway, nå er den i hvertfall bestilt, og det ble den flotte terrengjoggevognen Bumbleride Indie :D Fargen passer jo bra til skogsturer da ;)

image.jpeg
 
Back
Topp