Hvilken vogn skal du ha?

Har kjøpt tilogmed.. :p Kjøpte brukt og kom over akkurat den jeg ville ha, og i tillegg var den megapent brukt! Emmaljunga City cross med City bag, både bag og sportsdel er i den nydelige fargen navy dream :Heartblue
Hadde City cross til storebroren for 7 år siden som og var god, ble mildt sagt imponert over kvaliteten, og ikke minst fordi jeg synes de er fine og praktiske. Vi kjøpte en trehjulet "jogster twist"(vet ikke om jeg husker navnet riktig), kjøpte ny og den var helt elendig kvalitet, slark både her og der. Følte den var vinglete, eneste plusset var at den tok utrolig liten plass å legge sammen. Også liker jeg ikke utseende til mange av de mer "moderne" vognene, er vel litt gammeldags på det punktet.
Må jo bare nevne at jeg synes vintage vognene er heeeelt nydelige men vi har ikke plass og de får du jo iallefall ikke inn i bilen:oops:
 
Har kjøpt tilogmed.. :p Kjøpte brukt og kom over akkurat den jeg ville ha, og i tillegg var den megapent brukt! Emmaljunga City cross med City bag, både bag og sportsdel er i den nydelige fargen navy dream :Heartblue
Hadde City cross til storebroren for 7 år siden som og var god, ble mildt sagt imponert over kvaliteten, og ikke minst fordi jeg synes de er fine og praktiske. Vi kjøpte en trehjulet "jogster twist"(vet ikke om jeg husker navnet riktig), kjøpte ny og den var helt elendig kvalitet, slark både her og der. Følte den var vinglete, eneste plusset var at den tok utrolig liten plass å legge sammen. Også liker jeg ikke utseende til mange av de mer "moderne" vognene, er vel litt gammeldags på det punktet.
Må jo bare nevne at jeg synes vintage vognene er heeeelt nydelige men vi har ikke plass og de får du jo iallefall ikke inn i bilen:oops:
Så utrolig flott at du fikk den du ønsket deg da, av og til kommer man over sånne syke kupp som man bare ikke kan motstå. Jeg har jo egentlig villet ha den jeg også. Men etter å ha sett litt rundt så har jeg en helt egen favoritt, og det er kanskje litt mer fordi den er sååå fin og stilrein, men det er også emmaljunga, som jeg så sårt ønsker meg.. heter emmaljunga NXT90 outdoor og den er helt perfekt. Så hvis vi får litt cash til jul så skal vi kjøpe den, hvis ikke så kjøper vi nok en annen en, men da brukt :D Har hørt at emmaljunga vognene er såå gode!!
 
Har en Tfk Twister fra forrige og Brio et eller annet. Blir nok til å bruke de på nytt nå :) Og en Carrena trille.
 
Sikler veldig på Silver Cross Sleepover, men har ikke funnet noen forhandlere her i Bergen. Vil helst slippe nettkjøp, vil testtrille og ha mulighet til å stikke innom fysisk butikk om noe skulle skje med vognen. Noen som har erfaringer med Silver Cross?

Ellers er Emmaljunga City Cross et alternativ.

Syns det er lite å velge mellom når man vil ha fire faste, like store hjul og et tradisjonelt/vintage utseende o_O
 
Står mellom Stokke trailz og TFK! Mest lyst på bagdelen til Stokke og sportsvognen i TFK! Siden dette er absolutt siste barn har jeg lyst på enten skikkelig jentete farge eller guttete!
 
Har alltid trodd det var Stokke Trailz jeg ville ha, har faktisk ikke vært tvil en gang, helt til jeg testtrilte den... :( Var altfor tung for meg som går med to hunder, mye bakker og grus.

Vi har vært og sett litt på vogner for å finne et alternativ, ikke lett når jeg synes stokke trailz er den peneste av alle! Men nå går funksjoner og bruk foran utseende. Tror vi har endt opp med Babyjogger premier, den er lett å trille, enkel å legge sammen, har høy bagdel og vendbar sportsdel. Uppababy vista er også et alternativ, den var enda enklere å trille.
 
Vi har vært fram og tilbake på hva vi skal ha, men etter diskusjon med samboeren har valget falt på Emmaljunga Super Nitro.
Vet ikke helt om vi kjøper brukt eller hva vi gjør.
Kjøper hvertfall ikke helt ny bag, da den koster 2500.
Veldig lett å kjøpe bag brukt.
Frister veldig med helt ny sportvogn, men det koster en del det å.
Skal titte litt og se om jeg finner fjorårets modell på salg. Ellers så blir det å dra til Sverige og følge med på finn.no.
 
Sikler veldig på Silver Cross Sleepover, men har ikke funnet noen forhandlere her i Bergen. Vil helst slippe nettkjøp, vil testtrille og ha mulighet til å stikke innom fysisk butikk om noe skulle skje med vognen. Noen som har erfaringer med Silver Cross?

Ellers er Emmaljunga City Cross et alternativ.

Syns det er lite å velge mellom når man vil ha fire faste, like store hjul og et tradisjonelt/vintage utseende o_O
Ja, tradisjonelle firhjulinger har det blitt mindre og mindre av.
Det finnes noen polske vogner du kan titte på da.
Anbefaler deg og titte i en babycare-butikk, de har ofte mer variert utvalg og andre merker enn det Babyshop og Barnas hus har.
 
Ja, tradisjonelle firhjulinger har det blitt mindre og mindre av.
Det finnes noen polske vogner du kan titte på da.
Anbefaler deg og titte i en babycare-butikk, de har ofte mer variert utvalg og andre merker enn det Babyshop og Barnas hus har.

Tusen takk for tips, skal absolutt sjekke ut :)
 
Blir Emmaljunga edge duo competition i fargen lounge grey på oss :happy:

Mannen lovte meg ny vogn om vi gikk for en tredjemann, så da skal jeg utnytte det :hilarious:
 
Ser det er vanskelig å velge. Jeg ser selv på tester på nettet, også prøvetriller jeg vogner når jeg er ute på vift enten på storsenteret eller noe :p plutselig finner jeg en jeg faller helt for. Men jeg har jo i grunn falt veldig for Emmaljunga NXT90 <3
 
Har simo etter forige:) hadde definitivt ikke kjøpt den igjen, alt for stor og tung.... ikke fornøyd i det hele tatt
 
Emmaljunga sin Mondial de luxe :love017 litt usikker på om jeg skal gå for lys eller mørk grå, for de er nydelige begge to. Er så heldig at jeg får vogn og alt tilbehør sponset av familien :happy093 Er vår første, så har ingen erfaring med denne vognen annet enn det lille jeg har prøvd den i butikken. Men jeg liker at det er store, stabile hjul og en stor vogn som også ser pen ut :)
 
Emmaljunga sin Mondial de luxe :love017 litt usikker på om jeg skal gå for lys eller mørk grå, for de er nydelige begge to. Er så heldig at jeg får vogn og alt tilbehør sponset av familien :happy093 Er vår første, så har ingen erfaring med denne vognen annet enn det lille jeg har prøvd den i butikken. Men jeg liker at det er store, stabile hjul og en stor vogn som også ser pen ut :)
Årh, den så flott og god ut. Den kunne jeg tenkt meg også hvis ikke muligheten for den jeg egentlig vil ha byr seg! Heldig du som får det sponset da, det er jo bare gull verdt det! Så mye penger "spart" i alle fall for din del :D
 
Årh, den så flott og god ut. Den kunne jeg tenkt meg også hvis ikke muligheten for den jeg egentlig vil ha byr seg! Heldig du som får det sponset da, det er jo bare gull verdt det! Så mye penger "spart" i alle fall for din del :D

Ja, den er nydelig! Kommer på godt over 10k, så er utrolig glad og takknemlig for at de vil hjelpe oss med den :) Ellers har jeg i grunn heller ikke noe imot å kjøpe brukt, men mamma insisterer på at første vogn skal være ny :love017:hilarious: Men sengen blir arvegods som har vært i familien til mannen i flere generasjoner, så det blir en god blanding :)
 
Back
Topp