Hvilken vogn skal du ha?

har lyst på en emmaljunga nxt90, men har en Bugaboo Buffalo fra førstemann.. så tenker det kanskje blir litt råflott med ny? selger i såfall buffaloen da.. føler det hjelper litt på samvittigheten.. hehe [emoji12]
 
Etter masse frem og tilbake i denne jungelen av vogner har vi endt opp på bugaboo buffalo classic edition (grey melange) :) Først var jeg ikke fan av formen på bagdelen, men nå har den vokst på meg. En utrolig lett vogn å trille, enkel å slå sammen +++. Vi vurderte først edge duo fra emmaljunga men fant ut at den blir for tung selv om bagdelen er utrolig romslig! Var også innom emmaljunga super viking som var litt lik buffaloen, men understellet og vekten på dette gjorde at vi endte på buffalo :) Gleder oss til å bestille vognen første helgen i April, da kommer svigermor på besøk og hun er SÅ snill som skal spandere vognen på oss [emoji16][emoji5]
 
Emmaljunga Nxt90f har vi kjøpt, klarer nesten ikkje vente til babyen kommer [emoji23][emoji5]️DSC_0095.JPG
 
Har kjøpt Emaljunga Mondial Deluxe London. Syntes den var kjempe fin :) Satser på den er god å trille med og :hilarious:
 
Da har vi endelig bestilt oss vogn :D Det som er litt surt er at de plutselig sluttet å produsere den i den fargen vi ville ha, og det var umiddelbart fritt for den på alle lager...:meh: En annen litt sur ting er at den er ventet i juni, kanskje mai hvis vi er heldige, så det ble jo egentlig en strek i regningen. Menmen, har jo edge som hovedvogn, så det går bra uansett :)

Anyway, nå er den i hvertfall bestilt, og det ble den flotte terrengjoggevognen Bumbleride Indie :D Fargen passer jo bra til skogsturer da ;)

Vis vedlegget 219480
Hvilken farge ville du egentlig ha?
 
Hvilken farge ville du egentlig ha?
Ville ha den i rød :( Ble skikkelig skuffet når de sa den ble tatt ut av produksjon. Hvorfor er det bare "kjedelige" farger på vogner, alt skal liksom være forskjellige mørke nyanser??
 
Ville ha den i rød :( Ble skikkelig skuffet når de sa den ble tatt ut av produksjon. Hvorfor er det bare "kjedelige" farger på vogner, alt skal liksom være forskjellige mørke nyanser??
Jeg har så lyst på den i aquamarine eller hva den heter. Den som er sånn knall turkis. Men det er vel kanskje bare gammel modell?
 
Jeg har så lyst på den i aquamarine eller hva den heter. Den som er sånn knall turkis. Men det er vel kanskje bare gammel modell?
Neifa, det var andrevalget vårt, men de har fjernet den også :arghh:
 
Til dere som ikke har kjøpt vogn; er bare nødt til å anbefale multi-x baggen til TFK!!:):) Har pakket den opp i dag. Er råfornøyd! Bagdelen kan legges helt ned i ryggen, eller den kan vippes opp slik at den fungerer som en sittedel både vendt mot deg og fra deg. Så kan en bruke sportsdelen når baby blir større og kan sitte fra deg heletiden:D Er bare sååå fornøyd!! En vogn for hele vognperioden!:):)
 
Jeg har kjøpt Stokke trailz i dag [emoji7] gleder meg sååå til å få den i hus! Endte opp med grey Melange og bilsete i lilla [emoji1] deilig å endelig begynne innkjøpene for fullt!
 
Blir Bugaboo donkey duo her :)
 
Bestiller Emmaljunga Double Viking i morgen. Håper den kommer før fødselen. Hvis ikke, så er det sikkert ikke krise. ;-)
 
Vi kjøpte Bugaboo buffalo i går :-D Heilsvart, men også med marineblått ekstratrekk..Kjøpt brukt, og tenker vi blir veldig fornøgd med den. Gleder oss til å ta den i bruk! ❤
 
Etter masse frem og tilbake i denne jungelen av vogner har vi endt opp på bugaboo buffalo classic edition (grey melange) :) Først var jeg ikke fan av formen på bagdelen, men nå har den vokst på meg. En utrolig lett vogn å trille, enkel å slå sammen +++. Vi vurderte først edge duo fra emmaljunga men fant ut at den blir for tung selv om bagdelen er utrolig romslig! Var også innom emmaljunga super viking som var litt lik buffaloen, men understellet og vekten på dette gjorde at vi endte på buffalo :) Gleder oss til å bestille vognen første helgen i April, da kommer svigermor på besøk og hun er SÅ snill som skal spandere vognen på oss [emoji16][emoji5]
Denne har jeg lyst å kjøpe også! Er jo bare såå fin!
 
Back
Topp