Hvilken vogn skal du ha?

Emmaljunga city cross. Den står på loftet etter første :)
Veldig fornøyd med den
Eneste var at sportsdelen nesten ikke er brukt.. kjøpte en sånn lignende paraplyvogn som var så veldig enkel å trille med på senter... :D
Så om jeg skulle valgt igjen vet jeg ikke om jeg hadde tatt med sportsdelen..
 
Emmaljunga viking. Har den til minstejenta på 2år nå. Har også viking 735 tvillingvogn så mangler bare en bag jeg kan bruke på både den enkle og den doble vogna.
 
TFK med multi x bag, så Baby jogger når vi bytter til sportsdel :)
 
Har vogn etter storesøster emmaljunga Edge duo og MB Swift :)
Tenker å kjøpe søskenvogn TFK :)
 
Vi har greid å bestemme oss idag, den nye Uppababy Vista 2017-modellen kommer i februar, og den skal vi ha! :D

ImageUploadedByBV Forum1482015984.845378.jpg
 
Vurderer en Emmaljunga Double Viking søskenvogn. :) Ellers vet jeg ikke.
 
Har Emmaljunga Edge etter min første, gleder meg til å ta den frem igjen :)
I tillegg vil jeg gå til innkjøp av en mindre og lettere vogn, drømmer om Bumbleride Indie :)

image.jpeg image.jpeg
 
Last edited:
Jeg har fra lillemor var litta. Emmaljunga city cross med lyst beige skinn :) elsker den, og gleder meg sykt til å bruke på nytt <3
 
Ser det er vanskelig å velge. Jeg ser selv på tester på nettet, også prøvetriller jeg vogner når jeg er ute på vift enten på storsenteret eller noe [emoji14] plutselig finner jeg en jeg faller helt for. Men jeg har jo i grunn falt veldig for Emmaljunga NXT90 <3
Den ser fint ut:) Men akk, så dyr
 
Vi har vært og kikket på vogn i dag faktisk :) Ser ut som det blir TFK Joggster Teist Lite :D
Da bør du kjøpe snart. For den skal gå ut av produksjon. Kommer nye modeller fra TFK i januar. De har gjort endringer og skifta navn på alle vognmodellene.
 
Da bør du kjøpe snart. For den skal gå ut av produksjon. Kommer nye modeller fra TFK i januar. De har gjort endringer og skifta navn på alle vognmodellene.

Har de? Er det noe sted man kan se de nye vognene? Sååå spennende med noe nytt!!!
 
Er det forresten noen som vet hvilke merker de fører på babybutikken på Nordby senteret?
 
Back
Topp