Hvilken vei ligger babyen

Vet ikke hva det er, men hadde det slik på fredag. Noen som vet om bekkenlåsning også blir bedre når han kommer ned, eller om det bare er bekkenløsning han hjelper på? Synes det går bedre å gå, men har skikkelige låsninger i begge ledd bak...
Det blir berre ved bekkenløsning isllefall. Tenker det ikke har noen effekt på låsning da det allerede er "låst" før hodet kommer ned jeg da? Men har ikke kunnskap om det da

Uke 33 i dag.. Lille ligger fremdeles i tverleie/sete... Kontroll om 1 uke, da blir det vurdert ks, håper han snur seg denne uken :)
Lov å enda håpe :D

Uke 33 i dag.. Lille ligger fremdeles i tverleie/sete... Kontroll om 1 uke, da blir det vurdert ks, håper han snur seg denne uken :)
Lov å enda håpe :D
Vurderer de det så tidlig? Trodde ikke de gjorde det før uke 37/38? Håper han snur da :)

Vurderer de det så tidlig? Trodde ikke de gjorde det før uke 37/38? Håper han snur da :)

Jeg mener de sier at siste vurdering blir tatt i uke 36, altså om min ul lege ser i uke 34 at han fremdeles sitter/ligger, vil han hendvise til sykehuset.. Da etter nye 2 uker (altså 36) vil de sette en dato for event. Ks.. Det er der de tar siste vurdering.. Slik jeg har forstått det :)

Jeg mener de sier at siste vurdering blir tatt i uke 36, altså om min ul lege ser i uke 34 at han fremdeles sitter/ligger, vil han hendvise til sykehuset.. Da etter nye 2 uker (altså 36) vil de sette en dato for event. Ks.. Det er der de tar siste vurdering.. Slik jeg har forstått det :)
Aha du har egen ultralyd lege ja, trodde du skulle på ul på sykehuset nå jeg :)

Ligger som mine lå da. Her passet de på at jenta som var tv2 ikke fikk muligheten til å snu seg i tverrleie når broren var født. Så hun ble født i seteleie. Som ikke var noe problem etter storebror hadde banet vei :P tv1 lå på venstre side av magen. Gjør din og det?
Tv1, gutten ligger på venstre side ja:) Så blir helt likt dette:) Så håper ikke tv2, jenta, får snudd seg! Men de passer jo på;)

Var hos jm i dag, og fremdeles seteleie. Er 34+5. Hun var heldigvis optimistisk med tanke på at babyen kan snu til hodeleie av selv fremdeles :-) Jeg vil fortsette å ligge med rompa høyt av og til, for setet var ikke festet, så kanskje det kan bidra til at lille snur seg. (håpe, håpe)

Her har hun lagt seg godt til rette med hodet ned, og hadde ifølge jm i går festet seg :)

Hodet er fortsatt nede, men ikke festet enda, det sa legen hun regnet med ikke skjedde før fødsel ;)

Ligger med hodet ned her, og lurer på om hodet begynner å feste seg da symfysevondten min faktisk begynner å bli bedre. :)

Ligger med hodet ned, men har ikke festet seg enda :) er 34+1..

Jm mente at hodet hadde festa seg nå, men ville sjekke en gang til neste kontroll om to uker bare for å være helt sikker... er i uke 36

Han har ligget i eksakt samme stilling hele tiden. I dag 31+4 er fortsatt hodet ned, men bevegelig. Skal sjekke i uke 36 hvis det er sete da henviser jm til sykehuset.

Uke 28+5, ligger med hode ned, men snur seg litt og legger seg ned ryggen ned en sjelden gang :)

Back
Topp