Hvilken vei ligger babyen

Er 28 uker og mi ligger med hodet ned☺
 
Her har han ligget med hodet ned i en 6-7 uker nå. Hvertfall på hver kontroll jeg har vært på etter det. Senest nå på tirsdag :) 30+2 :)
 
30+3
sete før påske... skal på ul 20.april. håper hun legger seg med hodet ned!!
 
Min lå i seteleie frem til 30+2, har hatt hodet ned de siste to dagene (30+4 i dag) Håper hun ikke snur seg igjen :p
Fremdeles i hodeleie! :D Kjennes godt når hun hikker at hodet er ned :)
31+3
 
Det forandrer seg hele tiden her. Han har ligget på tvers i noen dager, og nå kjenner jeg godt hopping nedover og hodet mellom ribbeina :p
 
Har ikke peiling.. Tror hun tumler rundt en del ennå :) Legen har sagt hodeleie de gangene han har sjekket, og jordmor sier at legen er på vadra og at den lille ligger i seteleie...ikke til å bli klok på ;) Tror nå selv at de kan ha rett begge to, og at hun bare vrimler litt :)
 
Fremdeles hodeleie, men bevegelig 31+6. Hun har ligget sånn helst siden de begynte å se etter leie.
 
Når begynner de å sjekke leie hos dere? I følge min jm gjør hun ikke det før uke 35.. Men jeg skal kreve å
Få det sjekka i morra 30+5..(30+6 i følge gyn)
 
Når begynner de å sjekke leie hos dere? I følge min jm gjør hun ikke det før uke 35.. Men jeg skal kreve å
Få det sjekka i morra 30+5..(30+6 i følge gyn)
Min jm sjekket det i uke 28 første gang. Men lille i magen min har snudd seg flere ganger etter det :) Men på siste legekontroll, var 32+4, så lå hun litt på skrå med hodet ned. Håper hun holder seg med hodet ned nå fram til termin, er skrekkelig ubehagelig når hun omrokkerer :eek:
 
Min jm sjekket det i uke 28 første gang. Men lille i magen min har snudd seg flere ganger etter det :) Men på siste legekontroll, var 32+4, så lå hun litt på skrå med hodet ned. Håper hun holder seg med hodet ned nå fram til termin, er skrekkelig ubehagelig når hun omrokkerer :eek:

Jeg kjenner ikke at babyen flytter på seg.. Men merker det selvsagt på hvor sparkene kommer.. Kan vel ha noe med morkake plasseringa :)
 
Når begynner de å sjekke leie hos dere? I følge min jm gjør hun ikke det før uke 35.. Men jeg skal kreve å
Få det sjekka i morra 30+5..(30+6 i følge gyn)
Legen sjekket forrige gang, uke 27. Men jeg kan ikke forstå hvordan han så kjapt kunne si at hodet var ned.. Hvertfall siden jeg kun kjenner spark fra navlen og ned.
 
Jeg kjenner ikke at babyen flytter på seg.. Men merker det selvsagt på hvor sparkene kommer.. Kan vel ha noe med morkake plasseringa :)
Her kjennes det til tider ut som om babyen forsøker å forflytte alt jeg har av innvoller, samtidig som ribbeina forskyves...må bare legge meg flatt på rygg og la henne få fritt spillerom :p
 
Jordmor sjekket i dag (32 uker), og hun ligger som jeg trodde med hodet ned. :)
 
Kontroll i dag: Gutten ligger med hode godt ned i bekkenet, men ikke festet. Jenta ligger i sete :)
 
Kontroll i dag: Gutten ligger med hode godt ned i bekkenet, men ikke festet. Jenta ligger i sete :)
Det må vel bli litt forskjellig når det er to inni der :) vet du noe om den som blir nr 2 pleier å ligge i fødeposisjon før fødsel, eller kan nr 2 snu seg når andre fødes tilogmed? Litt nysgjerrig bare :p
 
Nr 2 kan snu seg når første blir født. Får jo plutselig veldig god plass:)
 
Back
Topp