Hvilken symptomer, og Hvor langt på vei?

Har 4 fullgåtte uker så er 4 dager uti uke 5 nå. Altså er jeg 4+4. Skikkelig ømme bryst nå, kom vel for en ukes tid siden, de er skikkelig såre. Brystvortene også. Får typ menssmerter innimellom som varer noen minutter, som rier som kommer og går. Fortere sliten og trøtt. Skal sies at jeg har fibromyalgi også, men merker at ting føles tyngre nå som jeg er gravid. Gulper litt innimellom så får litt halsbrann :p noen ganger småkvalm (helst kveldene), men det føler jeg har gått over siste uken, men den kommer vel snikende som dagene og ukene går. Stikker hele tiden i livmor og eggstokk områdene. Stråler i lysk og nedover lår og knær også. Mye luft i magen, og er veldig oppblåst. Føler nesten jeg må skjule med litt større klær allerede hihi. Er lykkelig for hvert symptom, førstegangsgravid :happy:

Det var som om du beskrev meg her. Er 4+3 og førstegangsgravid:Denkelte dager ser jeg ut som jeg er 5 måneder på vei:p
 
Last edited:
5+5

Ekstremt trøtt og sliten!!
Må tisse hele tida!
Oppblåst
Kvalmen kommer sigende..
 
4+3

- trøtt hele tiden
- egentlig ikke så veldig sulten, men når den først slår inn føles det ut som jeg har gått uker uten mat:joyful:
- murringer hver dag, ikke like ille hver eneste dag da
- ømme bryst
- OPPBLÅST:shifty:

Er førstegangsgravid så synes egentlig at jeg har vært heldig så langt og det er godt at det kjennes litt. Da vet jeg at det jobbes:Heartred
 
Jeg er 4+4 og har murringer og til tider ganske ille. Og må tisse litt oftere, kan være fordi jeg passer på å drikke nokk vann nå [emoji39] Men sånn ellers er det ikle så mye, en svak kvalme som liksom sitter i halsen av og til [emoji50] Er også førstegangsgravid, så er veldig spent på tiden framover [emoji16]
 
4+5, kjenner det stikker oppi der. Kviser noe jeg aldri har, kvalm og har kastet opp.
 
Tror jeg er 5+4 eller no.... og nå kom kvalmen! Å fytti faen! Hvorfor kunne jeg ikke fått et likt svangerskap som forrige gang??
Da er det kansje det motsatte kjønn denne gang? ;) hadde helt ulike symptomer med mine forje, første var 1 jente, og andre var 1 gutt.
 
Sniker litt her.. 5+4.

Mitt andre svangerskap, og sålangt er alt helt anderledes. Forrige gang hadde jeg ikke et eneste svangerskapstegn, men denne gangen ble jeg uggen allerede uken etter El. "Sliter" med kvalme gjennom dagen, men det hjelper å spise. :)

Ikke så kvalm at jeg må kaste opp heldigvis.

Har bestilt time hos legen på torsdag, så får vi se om jeg tør å melde meg inn her om vi ser noe på skjermen :)
 
5+5 og kvalmen blir bare verre.. Helt utslått, klarer ikke gjøre noe for tia. Går bare p brekker meg. Håper det ikke varer så lenge. Blæ
 
Hvilket svangerskap var best da? ;-)
Ingen :p men om jeg må velge en, så den første. Mye kvalm, men ikke så vondt i bekken.
Med nr.2 hadde jeg sinnsyk bekkenløsning fra rundt uke 20,men nr.1 kom den mye senere.
 
7+3 og faktisk småuggen form i dag. Og vonde pupper igjen. Litt murringer inniblant.
En og en halv uke senere:

Ømme pupper. Kan ikkela de henge løst for lenge. .
Uggen/småkvalm
Skikkelig ligamentstrekk med jevne mellomrom. Nå høyere opp på sidene av magen liksom. Murringene er stort sett borte.
Også svimmel med jevne mellomrom.
 
6+2 idag. Så sinnsykt kvalm, men spyr ikke. Veldig trøtt og sliten, og generelt lite energi. Ømme pupper og oppblåst. Alt føles veldig mye sterkere den gangen her i forhold til forrige gang. Men vet ikke om det er fordi vi nå har en 3 åring, eller om det faktisk er sterkere symptomer :p
 
OOOh, har du tenkt på om det er mer enn en?

Så ikke denne før nå! Men jo, jeg har tenkt tanken, men tør ikke tenke tanken helt ut siden det er en stor drøm for meg å få tvillinger [emoji85] Tør ikke bygge opp håp, det er jo mest sannsynlig bare én [emoji4]
 
5+6 idag.
- Ømme bryster og brystknopper
- Trøtt
- Sulten h.e.l.e tida
- Kvalme og oppkast :depressed:
- Litt humørforandringer
- Tisser ofte og alltid en gang på natt
 
Oj, hvordan jobb har du?
Sent svar, men jobber på kontor for det meste (markedsføring/sosiale medier) så har endt opp med mye hjemme/sengekontor de siste tre ukene. Slipper de fleste møter. Slitsomt å sitte i møter når du helst vil kaste opp.
 
Idag kom kvalmen! Blæ altså! 6+0. Og husker ikke at jeg var så kvalm med gutten, mens med jenta var jeg kvalm fram til uke 27!
 
Back
Topp