Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også tredjegangs, men har masse stikkinger til tider.7+3 i dag supertrøtt, veldig sliten og tom for energi, superkvalm og kaster opp og luktesansen er helt på trynet. brekker meg for den minste lukt.. Ikke så mye stikkinger lenger men er tredjegangs så ikke så uvanlig at man ikke kjenner så mye da.
Hei fikk beskjed idag at HCG nivået mitt var på 662 skal ta nye på mandag og se om det er øking.. Er 4+4 hva hadde dere rundt 4-5 uker?
Gjennom blodprøverHvordan vet du HCG nivåene dine? Det har jeg null styring på...
Hei fikk beskjed idag at HCG nivået mitt var på 662 skal ta nye på mandag og se om det er øking.. Er 4+4 hva hadde dere rundt 4-5 uker?
Oj, det var mye høyere enn megJeg til blodprøver denne uka på 4+2 og 4+4, de var 2400 og 4600. Men ligger da godt over gjennomsnittet [emoji28]
Ble litt overraska selvOj, det var mye høyere enn meg
6+5 og første runde med oppkast. Tross alle tips og triks i boka og haugevis av kvalmestillende. Huff.
Uff, ikke noe særlig det der. Håper det ikke vedvarer så lenge [emoji173]️ 6+4 her, og vet at det var i disse dager jeg begynte å kaste opp sist. Kjenner på formen at det ikke er langt unna.
Hvilke kvalmestillende tar du?