Hvilken symptomer, og Hvor langt på vei?

Ømme bryster, kvalme, treg mage og delvis «urolig» mage. Og ikke minst trøtt hele dagen lang.

5+6. Ømme bryster, trøtt og av og til stikking og murringer i magen.

4+1 i dag. Får en plutselig sult-følelse som gjør vondt, har gjort det de siste 3-4 dagene, og må spise ofte. Blir også like plutselig trøtt, men det går over etter en stund. Murringer i magen og korsryggen, puppene blir mer og mer ømme for hver dag som går:)

7+3 i dag:) supertrøtt, veldig sliten og tom for energi, superkvalm og kaster opp og luktesansen er helt på trynet. brekker meg for den minste lukt.. Ikke så mye stikkinger lenger men er tredjegangs så ikke så uvanlig at man ikke kjenner så mye da.

7+3 i dag:) supertrøtt, veldig sliten og tom for energi, superkvalm og kaster opp og luktesansen er helt på trynet. brekker meg for den minste lukt.. Ikke så mye stikkinger lenger men er tredjegangs så ikke så uvanlig at man ikke kjenner så mye da.
Jeg er også tredjegangs, men har masse stikkinger til tider. :)

Hei :) fikk beskjed idag at HCG nivået mitt var på 662 :) skal ta nye på mandag og se om det er øking.. Er 4+4 :) hva hadde dere rundt 4-5 uker?

Er 5+3 nå. Murringer i livmoren, ekstremt trøtt og sliten. Får høy puls av ingenting. Har null kontroll over eget energinivå, og har IKKE lyst på noe middagsmat i det hele tatt..

Hei :) fikk beskjed idag at HCG nivået mitt var på 662 :) skal ta nye på mandag og se om det er øking.. Er 4+4 :) hva hadde dere rundt 4-5 uker?

Jeg til blodprøver denne uka på 4+2 og 4+4, de var 2400 og 4600. Men ligger da godt over gjennomsnittet [emoji28]

Jeg har ikke tatt blodprøver for å se på stigning jeg, men har skjønt at jeg er for langt på vei til at det er mulig å få gjort nå?
Skal til legen på mandag og da er jeg 6+5

Jeg sliter med ryggsmerter nå.. Og murringer. Blir jo redd innimellom for de kjennes godt! Men går like fort over så er vell helt normalt. Er 4+5 i dag.

Jeg er 5+3 og har svake murringer av og til. Har også kjent på stikninger noen ganger. Ellers er jeg litt trøtt og har siden i går hatt ømme brystvorter.

Helt normalt nivå 4+4 det. :)

Er 6+3 i dag og har veldig lite symptomer egentlig. Er litt uggen, har litt bedre luktesans og blir fortere trøtt men syns ikke symptomene er så sterke som mange her forteller om.. Er så redd for at det lille jeg har av symptomer skal bli borte siden jeg har så svake i forhold til andre:(

6+5 og første runde med oppkast. Tross alle tips og triks i boka og haugevis av kvalmestillende. Huff.

6+5 og første runde med oppkast. Tross alle tips og triks i boka og haugevis av kvalmestillende. Huff.

Uff, ikke noe særlig det der. Håper det ikke vedvarer så lenge [emoji173]️ 6+4 her, og vet at det var i disse dager jeg begynte å kaste opp sist. Kjenner på formen at det ikke er langt unna.

Hvilke kvalmestillende tar du?

Uff, ikke noe særlig det der. Håper det ikke vedvarer så lenge [emoji173]️ 6+4 her, og vet at det var i disse dager jeg begynte å kaste opp sist. Kjenner på formen at det ikke er langt unna.

Hvilke kvalmestillende tar du?

Tar antihistaminer, B6 og Zofran.
Kastet opp til fødsel sist gang. :(

Back
Topp