Hvilken symptomer, og Hvor langt på vei?

7+3 og faktisk småuggen form i dag. Og vonde pupper igjen. Litt murringer inniblant.
 
Tar antihistaminer, B6 og Zofran.
Kastet opp til fødsel sist gang. :(

Uff, det er så slitsomt [emoji853] Jeg var i god form de to siste mnd heldigvis, men dårlig form frem til det. Jeg har Afipran og Postafen liggende fra forrige graviditet. Ikke vært til legen enda denne gangen.

Merker du my forskjell med og uten medisiner? Jeg tok Postafen sist, men synes ikke det ble så veldig mye bedre. Afipran fikk jeg beskjed om å bruke minst mulig, så turte ikke bruke den.
 
Uff, det er så slitsomt [emoji853] Jeg var i god form de to siste mnd heldigvis, men dårlig form frem til det. Jeg har Afipran og Postafen liggende fra forrige graviditet. Ikke vært til legen enda denne gangen.

Merker du my forskjell med og uten medisiner? Jeg tok Postafen sist, men synes ikke det ble så veldig mye bedre. Afipran fikk jeg beskjed om å bruke minst mulig, så turte ikke bruke den.

Ja, stor forskjell med og uten medisiner. Afirpran og Postafen hadde ingen effekt hos meg sist, så jeg har ikke prøvd dem nå.
 
6+2
- Kvalm hele tiden
- Trøtt (sovner på jobb)
- Ømme pupper
- Hodepine
- Vondt i korsryggen (får ikke trent akkurat nå)
- Vill luktesans
- Emosjonell
- Oppblåst

Prøver å trøste meg med at det er naturlig og bra det som skjer, men det er ganske kjipt å være så redusert.
 
Ja, stor forskjell med og uten medisiner. Afirpran og Postafen hadde ingen effekt hos meg sist, så jeg har ikke prøvd dem nå.

Ok. Så bra du har funnet noe som hjelper deg litt [emoji173]️ Skal sjekke ut mer ang medisinering denne gangen jeg også. Synes ikke legen hadde så mye peiling på dette sist gang. Vil ikke at sønnen min skal ha en utilgjengelig mamma i et halvt år.
 
Ok. Så bra du har funnet noe som hjelper deg litt [emoji173]️ Skal sjekke ut mer ang medisinering denne gangen jeg også. Synes ikke legen hadde så mye peiling på dette sist gang. Vil ikke at sønnen min skal ha en utilgjengelig mamma i et halvt år.

Håper du får bedre hjelp om det trengs denne gangen. :)
 
5+1:
-småkvalm
-hodepine (går over til migrene noen dager)
-trøtt
-HORMONELL!!![emoji85]
 
5+1:
-småkvalm
-hodepine (går over til migrene noen dager)
-trøtt
-HORMONELL!!![emoji85]
Tror vi er flere som er hormonell :angelic: mitt humør snur i løpet av noen sekunder...
 
6+1 - har en del murringer av og på, trøtt, ømme pupper og kvalmen begynner så smått å melde sin ankomst. :depressed:
 
Jeg er evig uggen og veldig var på lukter . Takler ikke parfymer osv. Dårlig fordøyelse. Ømme bryster. Fryser helt ekstremt, innenfra på en måte. Trøtt hele tida, jeg som pleier å ha lakenskrekk .
 
4+2 Og nå har kvalmen meldt sin ankomst! Håper det ikke lukter kloakk på kaia idag, for da spyr jeg!
 
6+4 i dag.
-Kvalmen kommer og går igjennom hele dagen.
-brekninger
- litt hissig :shy: og litt grinete :rolleyes:
- mye murr og stikk i magen (litt bekymret for det)
-luktesans over all forventning
- ømme bryster ,syyykt ømme .!!!
-Trøtt ,trøtt ,trøtt

Er glad for alle symptomer nå forruten murringene... Løper på toalettet og ser etter blod heeeele dagen.... Liker ikke at det er såpass vondt som det er nå..
Men krysser alt for mai baby
 
6+4 i dag.
-Kvalmen kommer og går igjennom hele dagen.
-brekninger
- litt hissig :shy: og litt grinete :rolleyes:
- mye murr og stikk i magen (litt bekymret for det)
-luktesans over all forventning
- ømme bryster ,syyykt ømme .!!!
-Trøtt ,trøtt ,trøtt

Er glad for alle symptomer nå forruten murringene... Løper på toalettet og ser etter blod heeeele dagen.... Liker ikke at det er såpass vondt som det er nå..
Men krysser alt for mai baby

Jeg sjekker også for blod hele dagen. Innimellom murrer der såpass at jeg er 100% sikker på at jeg mister. Kjipt å være så engstelig hele tiden. Gleder med til uke 12 og ul er overstått[emoji85]
 
6+2
- Kvalm hele tiden
- Trøtt (sovner på jobb)
- Ømme pupper
- Hodepine
- Vondt i korsryggen (får ikke trent akkurat nå)
- Vill luktesans
- Emosjonell
- Oppblåst

Prøver å trøste meg med at det er naturlig og bra det som skjer, men det er ganske kjipt å være så redusert.

Oj, hvordan jobb har du?
 
4+6. Håpløst trøtt, migrene hver kveld, større og vonde bryst, vondt i bekken, emosjonell, engstelig, VARM.
 
6+4 i dag.
-Kvalmen kommer og går igjennom hele dagen.
-brekninger
- litt hissig :shy: og litt grinete :rolleyes:
- mye murr og stikk i magen (litt bekymret for det)
-luktesans over all forventning
- ømme bryster ,syyykt ømme .!!!
-Trøtt ,trøtt ,trøtt

Er glad for alle symptomer nå forruten murringene... Løper på toalettet og ser etter blod heeeele dagen.... Liker ikke at det er såpass vondt som det er nå..
Men krysser alt for mai baby

Murringer og stillinger er nok bare livmoren som tøyer seg [emoji7][emoji7] jeg hadde det frem til uke 14/15 sist, hele tiden! Denne gangen er de også tilstede men i mindre grad [emoji5]

Og dere: fårikål får visst frem kvalmen [emoji32][emoji32][emoji32][emoji32]
 
Back
Topp