Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5+2 lite plagsomme symptomer. Er en del slite, ømme pupper, små kvalm av og till. De siste dagene har lunta vært kortere enn normalt.
Det skal en del til før jeg hisser meg opp, men i går måtte jeg forlate kjøpesenteret, trekke litt frisk luft og si til meg selv: det er ikke de andre sin skyld at du synes de går for sakte....
5+2 lite plagsomme symptomer. Er en del slite, ømme pupper, små kvalm av og till. De siste dagene har lunta vært kortere enn normalt.
Det skal en del til før jeg hisser meg opp, men i går måtte jeg forlate kjøpesenteret, trekke litt frisk luft og si til meg selv: det er ikke de andre sin skyld at du synes de går for sakte....
Fikk positiv test 10dpo på torsdag, men har vært småkvalm siden 2-3 dpo! Og er det fortsatt nå 13 dpo Ellers ingen andre symptomer ennå. Tidlig med kvalme da, så er litt bekymret for om det blir ekstremkvalme denne runden her også, men på en annen side så har jeg aldri (har vært gravid tre ganger tidligere) fått noe som helst symptomer så tidlig før, og ei heller så tidlig positiv test, så er jo litt glad for det også
Heldig du var da Gikk og tygget konstant på Titralac forrige svangerskap siste trimester (Ble kvalm av Gaviscon)Eh, lurer jammen på om jeg kjenner halsbrann nå, kjente det kun en gang forrige svangerskap. Litt tidlig nå...