Hvilken symptomer, og Hvor langt på vei?

5+5, går egentlig over all forventning. Trøtt og sliten, murringer av og til. Men hadde forventa meg verre
 
Kasta opp i dag, 5+1:) Litt fint å kjenne at man er gravid også, så lenge det ikke tar helt av...:D
 
Fikk positiv test 10dpo på torsdag, men har vært småkvalm siden 2-3 dpo! Og er det fortsatt nå 13 dpo:) Ellers ingen andre symptomer ennå. Tidlig med kvalme da, så er litt bekymret for om det blir ekstremkvalme denne runden her også, men på en annen side så har jeg aldri (har vært gravid tre ganger tidligere) fått noe som helst symptomer så tidlig før, og ei heller så tidlig positiv test, så er jo litt glad for det også :)
 
5+2 lite plagsomme symptomer. Er en del slite, ømme pupper, små kvalm av og till. De siste dagene har lunta vært kortere enn normalt.
Det skal en del til før jeg hisser meg opp, men i går måtte jeg forlate kjøpesenteret, trekke litt frisk luft og si til meg selv: det er ikke de andre sin skyld at du synes de går for sakte....:laughing002
 
KVAAAALM :depressed: murringer, andpusten av ingenting, ømme pupper, merker også at de har vokst noe, emosjonell. 7+2
 
5+2 lite plagsomme symptomer. Er en del slite, ømme pupper, små kvalm av og till. De siste dagene har lunta vært kortere enn normalt.
Det skal en del til før jeg hisser meg opp, men i går måtte jeg forlate kjøpesenteret, trekke litt frisk luft og si til meg selv: det er ikke de andre sin skyld at du synes de går for sakte....:laughing002

Haha, vittig! Jeg ser deg for meg! [emoji28]
 
Eh, lurer jammen på om jeg kjenner halsbrann nå, kjente det kun en gang forrige svangerskap. Litt tidlig nå...
 
5+2 lite plagsomme symptomer. Er en del slite, ømme pupper, små kvalm av og till. De siste dagene har lunta vært kortere enn normalt.
Det skal en del til før jeg hisser meg opp, men i går måtte jeg forlate kjøpesenteret, trekke litt frisk luft og si til meg selv: det er ikke de andre sin skyld at du synes de går for sakte....:laughing002

Haha, konge!!! Kanskje du gikk bak meg, har allerede vondt i bekkenet.
 
Fikk positiv test 10dpo på torsdag, men har vært småkvalm siden 2-3 dpo! Og er det fortsatt nå 13 dpo:) Ellers ingen andre symptomer ennå. Tidlig med kvalme da, så er litt bekymret for om det blir ekstremkvalme denne runden her også, men på en annen side så har jeg aldri (har vært gravid tre ganger tidligere) fått noe som helst symptomer så tidlig før, og ei heller så tidlig positiv test, så er jo litt glad for det også :)

OOOh, har du tenkt på om det er mer enn en?
 
5 uker i morra, og ingen veldig plagsomme symptomer. Litt treg mage, mer utflod og murringer i ligamentene etter sex.
Men jeg pleier å bli småuggen og veldig trøtt litt lengre ut i svangerskapet (dette er 5. svangerskap).
 
Og i dag satt kvalmen inn støtet.. :depressed::depressed::yuck:
Har lagt i hele dag.., beveger jeg meg ,spyr jeg.. Enkelt og greit...
Huff , prøve å sove nå og satse på en bedre dag i morgen..

Noen som har råd mot kvalme ;);) ?
 
7+3. Veldig kvalm, kaster opp, sensitiv på lukter, lite matlyst, trøtt, oppblåst og litt større bryster. Kunne gjerne hoppet over en måned eller to nå altså. Gått i dvale [emoji12]
 
7+0, veldig ømme pupper, litt menssmerter innimellom, svimmel, oppblåst og må på do hele tiden også veldig sensitiv på lukt. Heldigvis ikke kvalm
 
Eh, lurer jammen på om jeg kjenner halsbrann nå, kjente det kun en gang forrige svangerskap. Litt tidlig nå...
Heldig du var da :) Gikk og tygget konstant på Titralac forrige svangerskap siste trimester (Ble kvalm av Gaviscon) :p
Men er enig da, litt i tidligste laget å få halsbrann. Håper det gir seg :)

Her har da kvalmen slått inn for fult nå, er trøtt som få. Kunne ha sovet hele døgnet dersom jeg kunne det. 6+4 i dag.
 
Jeg er 5+2
Murring /stikking så si vær dag ømme bryster , hard i magen og kvalm
Sliten og slapp , sover dårlig om natta .
 
5+0. Blitt forkjølet, så er alt det gørret som følger med det. Hard u magen, og blir plutselig kjempe sulten!
 
Tror jeg er 5+4 eller no.... og nå kom kvalmen! Å fytti faen! Hvorfor kunne jeg ikke fått et likt svangerskap som forrige gang??
 
Back
Topp