Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har 4 fullgåtte uker så er 4 dager uti uke 5 nå. Altså er jeg 4+4. Skikkelig ømme bryst nå, kom vel for en ukes tid siden, de er skikkelig såre. Brystvortene også. Får typ menssmerter innimellom som varer noen minutter, som rier som kommer og går. Fortere sliten og trøtt. Skal sies at jeg har fibromyalgi også, men merker at ting føles tyngre nå som jeg er gravid. Gulper litt innimellom så får litt halsbrann noen ganger småkvalm (helst kveldene), men det føler jeg har gått over siste uken, men den kommer vel snikende som dagene og ukene går. Stikker hele tiden i livmor og eggstokk områdene. Stråler i lysk og nedover lår og knær også. Mye luft i magen, og er veldig oppblåst. Føler nesten jeg må skjule med litt større klær allerede hihi. Er lykkelig for hvert symptom, førstegangsgravid
Hei er 4+2 og kjent mensen smerter de siste 3 dagene og har følt meg litt kvalm idag på jobb. Litt ømme pupper innimellom.. Men Jeg tar imot alt jeg kan få da vi har prøvd i nesten 1,5 år og har gått på en letrozol kur nå forrige mnd og da klaffet det, så føler meg enormt heldig!! Førstegangs gravid og kan egentlig ikke skjønne at jeg ER gravid... Har tatt tusenvis av unødvendige tester før og redigert bilde så det skal se ut som strek.. Men nå for 4 dager siden på 11 dpo ca så var det ikke tvil liksom og testene har steget fint
Er 4+3 idag og har litt av alt nå føler jeg [emoji23] Veldig ømme brystvorter, ømme pupper, litt uggen/småkvalm gjennom dagen, stikkinger og stølhetsfølelse i magen, oppblåst, litt svimmel og trøtt [emoji28]
4+2
Ømme pupper men det værste syns jeg har gitt seg der. Mye mensmurringer som kommer og går, får strekk i magen/lysken vær morgen når jeg strekker meg!
Eller er kvalmen på vei, men kommer og går.
Sliten av å gå trapper
Flere som er sulten oftere? Følet jeg nesten går å sulter meg selv. Spiser middag, rundt 2 timer senere så blir jeg sulten igjen. Nå har jeg ikke spist siden middag, og er kjempe sulten, nesten kvalm av sult.
5+2 i dag. Småspiser hele dagen, det som tar kvalmen. Kjenner kvalmen snikende dersom det er lenge siden jeg har spist. Er også trøtt som bare det konstant, uansett hvor mye jeg sover. Heldigvis ikke så ømme pupper ennå, men kan komme av at jeg fortsatt ammer lille.
6+0 Kjenner så og si ingenting. Litt «mens»smerter innimellom, bedre luktesans og trøttere (men de siste kan ha sammenheng med full jobb, halvannetåring i hus og fortsatt litt småsyk)
5+2 og i dag meldte kvalmen seg! Sist plaga den meg fram til jeg begynte på den 5. måneden, så jeg ser ikke akuratt med glede på dens oppmøte.. Andre symptomer er fordøyelsesplager og en helt ekstrem luktesans. Og heldigvis lykke og ansvarsfølelse ovenfor babyen i magen. Deilig å kjenne på den tilknytningen allerede nå, det tok laaaang tid sist..