hvilken stelleveske har du?

noe smått som rommer ett klesskift, litt mat og noen bleier /våtservietter
Hvis du ikke skal ha med deg så mye går det vel bra med en vanlig veske:)
Eventuelt en fjellreven-sekk, de er dyre men da kan den brukes av barnet senere:)
 
Har ikke så stor vogn jeg da babyjogger city mini / city mini gt, begrenser seg litt hva som kan henge på styret/ligge under vogna
 
Har storksak sofia, veldig fornøyd :) god plass og mange lommer
Oi, den var fin:)

Jeg har Emmaljunga sport, den er egentlig helt grei men har blitt godt brukt til nr 1, tror jeg er nødt til å kjøpe en ny til nestemann;)

Sist var kravet fra mannen at han skulle kunne gå med den uten å føle seg dum, hehe, men nå kan han få bruke emmaljungaen så kan jeg kjøpe en litt mer feminin:rolleyes:
 
Brukte emmaljunga sin til de 2 første.. Nå må vi ha ny uanset siden vi ikke har tatt vare på noe. Så denne tråden var kjekk å se igjennom :D
 
Oi, den var fin:)

Jeg har Emmaljunga sport, den er egentlig helt grei men har blitt godt brukt til nr 1, tror jeg er nødt til å kjøpe en ny til nestemann;)

Sist var kravet fra mannen at han skulle kunne gå med den uten å føle seg dum, hehe, men nå kan han få bruke emmaljungaen så kan jeg kjøpe en litt mer feminin:rolleyes:

Har emmaljunga vogn og har tenkt på emmaljunga sport stelleveske. Samboer synes den så OK ut :) jeg har ikke behov for mer feminin veske men ser jo at det er mange fine der ut.....

skriver at veska er heilt grei. noe spes du savnet på den eller som du ikke var fornøyd med??
 
Storksak Elizabet. Gleder meg til å prøve den ut :)
ImageUploadedByBV Forum1412503995.570313.jpg
ImageUploadedByBV Forum1412504003.241366.jpg
 
jo men det må vell finnes små stelleveske og ikke bare diger? :)

Eg kjøpte skip hop dash. Den er mye mindre enn det ser ut på bildene. Nesten redd den er for liten :p Men den skal jo bare holde ut dagsturer. Glad den ikke blir så dominerende på vogna! Den ser helt enorm ut på bildene på nettet. Ble rimelig lang i maska når den kom i posten! :-D
 
Da har jeg (for ett par dager siden) blitt eier av en ryco kelly , bestilte den på nettet, fikk gavekort av nettbutikken på kr 500 (tror det var kampanje) da jeg kjøpte ny vogn for litt siden, måtte bare ut med porto på 49 kr .... og jeg blir bare mer og mer glad i den... ikke er den stor. ... men den rommer akkurat nok til en dags utflukt : ett skift.... en fet bunke bleier ... kremer ... våtservietter ... mat ol
 
Har emmaljunga sin som matcher vogna. Helt grei, men savner flaskeholdere.
 
Back
Topp