hvilken stelleveske har du?

Eg fekk med meg ein stelleveske når eg kjøpte vogna mi, men den er ikkje så stor. Så spendt på å sjå om den holder. Man trenger vel ikkje allverdens av plass i stelleveska heller vel? Litt usikker på ka man trenger å få plass til :p
 
Fikk endelig kjøpt i helga :) emmaljunga sporty heter den vel i samme brunfargen som vogna :)
 
Vi har den som tilhører Emmaljunga'n vår. :)
 
De emmaljungaveskene.... Jeg liker at de ser store og romslige ut, men jeg synes de henger ofte så lavt nede på vogna. Ser mange vogner der veska omtrent subber i bakken, at den har sklidd ned på et vis. Spesielt der en bruker sportsdel. Må det være slik? Går det ikke ann å få de til å sitte fast litt høyere oppe?

Jeg har inhen stelleveske ennå, men er på utkikk, derfor denne observasjonen.
 
Bugaboo sin, henger enda til pynt på vognen da jeg venter på mini sin ankomst;) samme farge som vognen så ser jo fint i sammen for hva det er verdt;)
 
De emmaljungaveskene.... Jeg liker at de ser store og romslige ut, men jeg synes de henger ofte så lavt nede på vogna. Ser mange vogner der veska omtrent subber i bakken, at den har sklidd ned på et vis. Spesielt der en bruker sportsdel. Må det være slik? Går det ikke ann å få de til å sitte fast litt høyere oppe?

Jeg har inhen stelleveske ennå, men er på utkikk, derfor denne observasjonen.

Hadde kanskje trodd det var feks trykknapper slik en kunne feste den på håndtaket på vogna men var ikke det. Pga litt oppussing står vogna litt innestengt så ikke prøvd veska på vogna enda....
 
De emmaljungaveskene.... Jeg liker at de ser store og romslige ut, men jeg synes de henger ofte så lavt nede på vogna. Ser mange vogner der veska omtrent subber i bakken, at den har sklidd ned på et vis. Spesielt der en bruker sportsdel. Må det være slik? Går det ikke ann å få de til å sitte fast litt høyere oppe?

Jeg har inhen stelleveske ennå, men er på utkikk, derfor denne observasjonen.
Kjøp barnevognskroker, så fester du den så høyt oppe som du vil :)
 
Har du bilde av den hengende på vognen din?Likte den godt!
De emmaljungaveskene.... Jeg liker at de ser store og romslige ut, men jeg synes de henger ofte så lavt nede på vogna. Ser mange vogner der veska omtrent subber i bakken, at den har sklidd ned på et vis. Spesielt der en bruker sportsdel. Må det være slik? Går det ikke ann å få de til å sitte fast litt høyere oppe?

Jeg har inhen stelleveske ennå, men er på utkikk, derfor denne observasjonen.
tinkafu krokene er geniale , hadde dem selv, til min emmaljunga vogn og emmaljunga veske , festes på vognen med borrelås, så hekter du bare veska på, mener de selges i 2 pakk
 
Back
Topp