hvilken stelleveske har du?

Da blir det ryco espresso på meg denne gangen , kunne velge blant flere forskjellige ryco vesker ; tror jeg kunne velge blandt alle ryco veskene nettbutikken fører
 
Den er heilt fantastisk :) eg kommer ikke til å bytte for å si det sån anbefales på det sterkeste
Skal se nærmere på den! :)
Er så i tvil, vil ha enstor og romslig veske, men ikke driiiiitstor.
 
Jeg har ikke fått min enda , men ser ut som jeg har noe å se frem til, hadde først emmaljunga sin, den synes jeg var diger men veldig grei i begynnelsen , spesielt mtp flaske barn , som jeg hadde , rommelig og grei, bytta etterhvert til fisher price messenger men den var enda større (jeg trodde den var mye mindre) veldig grei mtp mange rom , men jeg synes ikke skulder stroppen var særlig god også ble den for stor for oss synes vi... bytta så til ryco kelly og jeg ble positivt overrasket.:) helt perfekt størrelse, ikke for stor ikke for liten.. rommer greit ett skift , en hel haug med bleier (to svære lommer inni med sånn strikk i) liten toalett mappe (gjennomsiktig, tror den er tiltenkt brukte bleier egentlig, vi brute den til å ha ett par bleier og en pakke med våtservietter i, genialt til f.eks om man bare skal en kjapp tur ut f eks og ikke trenger mat eller noe, )
og litt mat/drikke

ingen problem å dra på dagstur med denne :)

men desverre så røk bære stroppen da, og når jeg først måtte bytte den inn.... og så den fine andre rycoen....

:) gleder meg til jeg får ryco espressoen
 
Vi hadde crescent sin, rimelig og plass til alt mann trenger. Nå bruker vi bare en liten sekk som jeg fikk fra fagforbundet den fungerer også utmerket som "stelleveske"
 
Har Storksak Elizabeth i brun og er fornøyd med den. Har ikke termin før i mai så har ikke begynt å bruke den enda, men har talt 17 lommer så det er vel plass til en del uten at det blir for :)
 
Har emmaljunga sin. Savner litt større lommer
 
Jeg har ikke bestemt meg enda, kommer å se litt hva som er til vognen jeg kjøper. Har veldig lyst på en fra storksak, men tenker det kan vere litt kjedelig for mannen :p
 
Har denne fra Simo, fulgte med vogna. Den ser helt grei ut og gjør nok jobben :) ikke spesielt fancy, men pappan syns det bare er fint at den ser ut som pc bagen hans :p
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    18,9 KB · Visninger: 17
har emaljunga sin :)
 
Back
Topp